42🍬

1.5K 156 128
                                    

Baekhyun'un bugün işleri olduğu için Seungjae'yi okuldan ben aldım ve şirkete getirdim. Ben odamda çalışırken o da sipariş ettiğim yemeği yiyordu. Bir yandan da kendi kendine bulduğu bir oyunu oynuyordu.

"Annem, oturarak yer misin lütfen? Koşup duruyorsun, boğazında kalacak."

"Ben koşmuyorum ki anne, atım koşuyor. Deh!" dedikten sonra nereden geldiğini bilmediğim sopasına binerek koşmaya devam etti.

"Sen nereden buldun onu?"

"Neyi?"

"Onu işte, sopayı. Ay o sopa değilmiş, cetvel mi o?"

"Bilmem. Dışarıdaki ablanın masasındaydı. İzin isteyip aldım."

"İzin verdi mi peki? Alabilirsin, lazım değil, dedi mi?"

"Demedi çünkü o sırada telefonla konuşuyordu."

"Oğlum niye başkasının eşyasını izinsiz alıyorsun? Onunla çizim yapacaktı belki de. Gel çabuk ablaya geri götürelim."

Uzun ahşap cetveli zorla elinden aldım diye somurtan Seungjae'yle birlikte odadan çıktık. Ortak alandaki uzun masanın üzerinde sayısızca çizim kağıdı vardı ve tasarımcılar deli gibi kıyafet dizayn ediyordu.

"Hanımlar beyler bölüyorum kusura bakmayın."

Tasarımcımız Han: "Olur mu başkanım, buyurun ne istemiştiniz?"

"Oğlum size ait bir şeyi almış da geri getirdi hemen. Değil mi oğlum?"

Seungjae: "Sadece biraz oyun oynadım, hiçbir yere çarpmadım. Kırılmadı. Gerçekten."

Diğer tasarımcımız Changbin: "Sanırım bu Yeon ablanın, Çok teşekkür ederiz Seungjae, sen bu cetveli getirmeseydin her şey yarım kalacaktı."

Seungjae: "Ne yapıyordunuz ki?"

Han: "Bakmak ister misin?"

Seungjae: "Evet!"

"Sizi meşgul etmeyelim ya."

Yeon: "Biraz mola vermek bize de iyi gelecek. Seungjae gel bakalım, çık şu sandalyeye... hoop!"

Seungjae'yi boş sandalyelerden birinin üzerinde ayakta tuttu ve masayı tamamen görmesini sağladı.

Han: "Ne düşünüyorsun Seungjae? Sence bu tişört güzel mi?"

Seungjae: "Hayır, kötü."

"Oğlum aslında estetik bir bakış açısına sahiptir, kendi kombinini kendisi yapar ama kötü dedi diye şey yapmayın tamam mı?"

Han: "Sorun değil başkanım."

Umarım başkan olduğum için demiyordur. Gerçi öteki türlü kim beş yaşındaki bir çocuğa çizimlerini gösterip fikir alır?

Changbin: "Peki bu sweat nasıl?"

Seungjae: "Babamın kıyafetleri daha güzel."

"Oğlum baban güzel giyinir evet ama bunlar da- bir dakika! Evet! Tabii ya!"

Yeon: "Ne oldu efendim? Aklınıza ne geldi?"

"Size birkaç önerim daha olacak. Not alın."

Baekhyun'un giyim şeklini düşündüm. Onun giydiği birçok kıyafet hem rahat hem şık. Çok dar giyinmez. Polisler deri ceket giymeye bayılsa da Baekhyun daha spor ve pamuklu tercihler yapıyor. Kıyafetlerinin üzerinde desen sevmez. En fazla bir iki işaret ya da cep kısmında anlamlı bir yazı. Sade ve düz kesim bir sweat ile bütün haftayı geçirebilir. Beyaz giyinmeyi seviyor. Operasyona gittiği günlerde o beyazlar leş gibi oluyor ama olsun. Yakışıyor ve gerçekten güzel.

Delight / Baekhyun✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin