30🍬

1.8K 160 163
                                    

Sehun'la eve dönüyorduk.

"Sen iyi misin?" diye sordu.

"Pek değil."

"Neyse çok takma kafana. O adam biraz üşütmüş. Başka bir alem yaşıyor kendi kafasında. Senin hayatını görmüyor gibi davranması onun kabalığı-"

"Şey Sehun..."

"Evet?"

"Bundan Baekhyun'a bahsetmesek olur mu?"

"Söz konusu komiserim olunca çenem düşüktür ama... sanırım bilmemesi hepimiz için daha iyi olur. Yoksa önce Minseok'u sonra da müdahale etmedim diye beni keser."

"Senin bir suçun yok, konuşmak için onunla oturmaya karar veren bendim."

"Yine de... kardeşim sayılırsın, olacakları ön görüp gitmene izin vermemem gerekirdi."

"Böyle olacağını ben bile bilemezdim."

**

Kyungsoo dün akşam kalmayıp evine dönmüştü ama ben ve Sehun eve döndüğümüzde o da geri gelmişti. Onlara meyve ikram ettim. Ardından Jiyong'la sorgu üzerine daha detaylı konuşmalar yaptıkları için biraz sıkıldım ve odama çekildim.

"Ben geldim."

Baekhyun'un canlı sesini duyunca nöbetten döndüğünü anladım ve okuduğum kitabı yatağa bırakıp koridora çıktım.

"Canım hoş-"

Kyungsoo: "Hoş geldiniz. Sizi bekliyorduk."

Sehun: "Hoş geldiniz komiserim. Nöbetiniz nasıldı?"

Junmyeon: "Hoş geldin. Şimdi demledik, gel bir yasemin çayı iç."

Baekhyun: "İzin verin de önce sevgilim hoş geldin desin yahu!"

Jiyong: "Hoş geldin komiser."

Baekhyun: "Sevgilim beden mi değiştirdi?"

Jiyong: "İlk defa nezaket göstereyim dedim, laf mı sokuyorsun?"

Baekhyun: "Uzun ve yorucu bir nöbetten sonra -belirteyim iki gündür de uykusuzum- beni karşılamasını istediğim kişiler listesinde başı çekmiyorsunuz üzgünüm."

Sehun: "Pardon pardon! Sarılın hadi."

Baekhyun yanıma gelip yanağımdan öptü. "Sarılmak için demedim ama özlediğim için hayır demezdim."

Gülümsedim. "Biraz dinlen, sana yiyecek bir şeyler hazırlayayım."

Baekhyun: "Elimi yüzümü yıkasam yeterli, dinlenecek vakit yok. Toplantımız var. Beyler siz masaya geçin ben de-"

Junmyeon: "Toplantıya hemen başlamamıza gerek yok aslında."

Kyungsoo: "Sadece elinizi yüzünüzü yıkamakla kalmayın bence komiserim."

Sehun: "Banyoda istediğiniz kadar kalabilirsiniz."

Baekhyun, "Ne oldu ya?" diye sorguladığında azıcık ter koktuğu gerçeği benim de burnuma çarptığından neler olduğunu biliyordum.

Elinden tutup onu banyoya çekiştirdim. "Bir duş al diyorlar."

"O kadar mı kötü kokuyorum?"

"Çok doğal, kaç gündür dinlenmeden çalışıyorsun."

Banyoya girince beni de içeri çekti ve kapıyı kapattı.

"Kıyafet getireyim mi sana?" diyerek ilgisini dağıtmaya çalıştım.

Delight / Baekhyun✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin