52🍬

1.8K 163 181
                                    

Mutfakta karnımı yine doyurmakla meşgulken kapı çaldı.

Baekhyun'un banyodan sesi geldi.

"Hayatım sen bakar mısın?"

Yemek yiyorum, ben bir şey yerken bana lütfen kaplan bile dokunmasın diyorum ama Baekhyun mutlaka dokunuyor. Söylene söylene kapıya gittim.

"Kim Sejong?"

"Buyurun benim."

"Şuraya bir imza lütfen. İyi günler."

Saniyeler içinde elime bırakılan mektup zarfına bakarken kurye gitti bile. Kimden geldiği yazmıyordu. Kapıyı kapatıp içeri girdikten sonra salona giderken zarfı açtım.

Koltuğa otururken Baekhyun'un el yazısını tanıdığım için gülümseyerek okumaya başladım.

"Sevgilim Sejong,

Sen bu satırları okurken ben muhtemelen evin içinde bir yerlerde olacağım. Eğer yemek yiyorsan ve mektubum yüzünden bölünmüşse özür dilerim. Mektubun geliş saatine kadar ayarlamaya çalışsam da senin acıkma saatlerini ayarlayamıyorum.

Doğum günün kutlu olsun. Tüm bu kargaşanın içinde bir de anne adayı olduğun için ben sana ne hediye alırsam alayım, senin bana verdiğin hediyenin yanında anlamı olmayacak. 

Ben de bu yüzden düşündüm de... tatile mi gitsek? Nasıl fikir ama? Yüzyılın icadı gibi. Ben buldum evet. Üçümüz ailece gidebilirdik ama tatil dediğin kalabalıkken daha eğlenceli olmuyor mu? Bu yüzden Sehun'ları ve Junmyeon'ları da çağırdım. Gerçekten çok eğleneceğiz ve kafa dinleyeceğiz. Stres atmış oluruz bir güzel. Ne dersin? Fikri beğendiysen hemen kollarıma atlamak üzere yanıma koş. Ama yok eğer beğenmediysen mektubu sessizce yok et haberim olmasın.

Seni çok çok öpüyorum. İyi ki doğdun.

Müstakbel eşin Baekhyun."

Gülümseyerek mektubu sonlandırdığımda sehpanın üstüne koyup ona seslendim.

"Baekhyun!"

Uzaktan sesi geldi.

"Evet?"

"Buraya gelebilir misin?"

"Neden?"

"Öyle."

Baekhyun temkinli adımlar atarak yanıma yaklaşırken yüzüme bakıyordu. Tepkimi ölçmeye çalıştığını anladım. Gülümsüyordum.

"No-noldu?"

"Posta geldi de."

"Öyle mi? Kapı mı çaldı? Hiç duymadım."

"Hayatım nasıl duymadın? Sen bana dedin ya kapıya bak diye."

"Ha ben demiştim di mi? Evet. Neymiş peki? Kredi kartının ekstresi herhalde. Ben bir Seungjae'ye bakayım."

Tam gidecekti ki söyledim.

"Teklifini beğendim."

Geri döndü. "Efendim?"

"Tatile gidebiliriz."

"Ciddi misin?"

"Evet."

"Sevgilim o zaman niye koşarak gelip bana sarılmadın? Fikri asla beğenmedin sanıyorum. Ter döküyorum burada."

"Hamileyim Baekhyun. Nasıl koşayım?"

"Doğru ya! Bu gerçek asla aklımdan çıkmıyor ama sürekli unutuyorum."

Delight / Baekhyun✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin