50🍬

1.8K 157 251
                                    

"Alo canım müsait misin?"

"Efendim? Evet, söyle."

"Bizim buradaki işlerimiz bitmiyor, bir sürü aksilik çıktı. Biraz gecikeceğim."

"Tamam sorun yok. Sohee çıktı mı okul için?"

"Hayır, o da burada. Jaeyeon'u arayıp rica ettim, son bir hastası kalmış, onu da gönderince okula gidip Seungjae'yi alacak."

"Sesin niye öyle telaşlı ki? Okul çıkışına daha çok var. Jaeyeon yetişir."

"Seungjae için değil. Burası beni telaşlandırıyor. Planladığımız halde hiçbir şey yolunda gitmiyor. Mankenlerden biri az önce düştü, bileği burkuldu sanırım. Arkadaşlar hastaneye götürdü. İyiymiş ama doktor birkaç gün üstüne basmasın demiş."

"Tamam sakin ol, bir şeyi yokmuş ne güzel. Defile için diyorsan ajans birini göndersin yeniden."

"Aradım, yarın gönderebiliriz dedi. Bu durumda yarın yine provaya geleceğiz. O tek değil ki ışıklandırma özellikle benim belirlediğim renklerde olsun diye yüz elli kere söyledim. Buraya bir geldim, her yer kıpkırmızı. Pavyon mu burası ya! Spor kıyafet defilesi yapılacak! Renkli ve rahat bir ortam dedik!"

"Bunları belirttin mi onlara?"

"Söyledim, düzeltiyorlar ama gözümle görmeden çıkmayacağım."

"Tamam sorun yok. Geç yeriz."

"Acıkırsan bir şeyler ye, illa da yemeği bekleme."

"Bana demeden önce sen ye. Günlerdir içinde öğütücü var gibi ha bire acıkan sensin."

"Bak sen şimdi deyince yine acıktım."

"Tövbeee..."

"Neyse kapatmam lazım, bana sesleniyorlar."

"Tamam kolay gelsin."

**

Saat çoktan yedi olduğu halde buradan ayrılamadığım için Baekhyun'u arayıp beni almasını söyledim.

Sohee: "Şimdi modellerimiz son kez yürüyebilir mi? Ardından yaratıcı direktörlerimiz çıkıp selamlarını verecekler."

"Hepimiz aynı anda çıkalım bence."

Han: "Olmaz başkanım siz en son çıkın."

Sohee: "Bence de Sejong çok emek verdin. En son çıkman gerekiyor."

"O zaman bir prova alalım, eğer tek başıma çıkınca çok utanırsam sizinle çıkarım. Olur mu?"

Sohee: "Utanacak bir şey yok, başkansın kızım, sen tek başına nerelere çıkıp konuşma yaptın."

"Hadi o zaman, deneyelim."

Changbin: "Efendim nişanlınız gelmiş."

"Baekhyun mu?" dedikten sonra kapıdan girdiğini gördüm, sevinçle el salladım. O da gülümseyerek bana el salladı.

Ağzımı oynatarak hemen geliyorum dedim. Gözünü açıp kapatarak onayladı. Yanına gittim.

"Hoş geldin, kusura bakma, son prova yemin ederim."

"Sorun yok bekleriz."

"Midem bulandı buradaki her şeyden."

"Neden? Kötü bir şey mi oldu?"

"Yok gerçek anlamda midem bulandı, her yer değişik kokuyor."

O da etrafı koklar gibi burnunu çekti.

Delight / Baekhyun✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin