1

2.9K 103 28
                                    

-Ja już będę wracał do domu...-mruknąłem zwracając za sobie uwagę dwójki przyjaciół.

-Serio?-uniósł jedną brew San-Ostatni tydzień wakacji, a ty wolisz siedzieć w chałupie?-zapytał krzyżując ręce na piersi.

-Zostań jeszcze, gdzie ci się spieszy?-przewrócił oczami Woo opierając głowę o ramię Sana.

-Nie chcę wam przeszkadzać-westchnąłem widząc wciąż klejących się do siebie chłopaków-Do zobaczenia-pożegnałem się szybko i nie czekając na odpowiedź, odszedłem.

Przez całą drogę do domu przeglądałem zdjęcia na instagramie co jakiś czas spoglądając przed siebie. Nie minęło dużo czasu, a dotarłem na miejsce. Wpisałem odpowiedni kod do klatki schodowej i wszedłem do środka. 

Kiedy znalazłem się już na odpowiednim, trzecim piętrze zobaczyłem dość zaskakujący widok. A konkretnie młodego, czarnowłosego chłopaka gadającego z moją mamą. Trzymał w dłoni dość dużego rozmiaru, niebieską walizkę, a sam ubrany był na czarno-biało.

Przez jakiś czas stałem, przyglądając się chłopakowi i skanując go wzrokiem od góry do dołu. W pewnym momencie czarnowłosy nieznajomy odwrócił wzrok w moją stronę, a po chwili uśmiechnął się delikatnie oraz miło.

-Ahh Yeosang!-uśmiechnęła się moja mama wyrywając mnie z delikatnego transu i przyglądaniu się twarzy chłopaka-To nasz nowy sąsiad-poinformowała mnie, a chłopak wyciągnął w moją stronę dłoń.

-Seonghwa-uśmiechnął się promiennie. Po chwili odwzajemniłem uścisk nieśmiało.

-J-Jestem Yeosang...-mruknąłem.

-Słyszałem-zaśmiał się przez co delikatnie się zawstydziłem. Po chwili oboje puściliśmy swoje dłonie, a ja szybko ruszyłem do naszego mieszkania. Zamknąłem za sobą drzwi, po czym delikatnie oparłem się plecami o nie.

-Przestań Yeo...-westchnąłem cicho sam do siebie i przymknąłem

✔Hot Neighbor//Seongsang//AteezOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz