34

645 48 18
                                    

"Cześć Yeosang... To chyba mój ostatni list do ciebie..

Wiesz.. Pamiętam ten dzień, gdy się poznaliśmy. To było zupełnie przypadkowe. Chyba już tego pierwszego dnia poczuliśmy coś do siebie, prawda? Przynajmniej ja poczułem, jednak z czasem to się bardzo nasiliło. Zacząłem cię kochać jak nikogo innego i mogłem śmiało stwierdzić, że dni, gdy mieszkałem na przeciwko ciebie były tymi najpiękniejszymi.

Kochałem spędzać z tobą czas. Czy to w kinie, restauracji czy na zwykłym spacerze czy pod kocem oglądając dramy. Ahh wieczory filmowe w moim starym mieszkaniu to był mój ulubiony czas! Albo "Jak Wytresować Smoka"! 

Ten rok był szczególnie trudny... Niby mieliśmy dużo czasu na nacieszenie się sobą, jednak było go o wiele za mało.. Ten dzień gdy pierwszy raz musiałem wylecieć był najgorszy... Chyba nie chciałem cię zamartwiać swoimi emocjami i dlatego przy tobie nie płakałem aż tak... Prawda była taka, że cały lot do Wuhan wręcz przeryczałem, a już nie mówiąc o dniach i wieczorach spędzonych w samotności bądź na treningach.

Często mówiłeś, że jestem twardy huh? Jak się okazuje nie do końca bo cholernie za tobą tęskniłem. Zawsze. W Wuhan, nawet gdy jeszcze mieszkaliśmy na przeciwko siebie! A szczególnie tutaj...

Zresztą, wszyscy za tobą tęsknili. Nie wiem czy wspominałem o tym, ale Woosany też przychodzili. Często bywał tutaj Hongjoong. Wooyoung bardzo płakał, San zresztą też. Był tutaj nawet ten twój nowy sąsiad, z tego co pamiętam to na imię ma Jongho.

Dużo opowiadali mi o tobie Woo i San. Wciąż opowiadali jakieś wasze wspólne akcje i tym podobne. Twoja mama dużo się obwiniała, obiecała, że stanie się lepszą matką. Proszę, wiem, że z pewnością masz do niej żal, ale daj jej szansę. 

Czekałem na to, aż się obudzisz, by zobaczyć ten twój piękny uśmiech. By usłyszeć twój głos, jednak nie doczekam się tego... Jednak.. Skoro ja nie mogłem cię już zobaczyć jak dawniej to przynajmniej pokaż w ten sposób siebie innym. Uśmiechaj się, nie płacz za mną, proszę. 

Pewnie i tak mnie nie posłuchasz, bądź będzie to po prostu trudne, ale znajdź sobie kogoś... Nie chcę żebyś przeżywał to, że mnie nie ma przez całe swoje życie. Chcę żebyś był szczęśliwy, rozumiesz? 

Pamiętaj, że bardzo cię kocham i zawsze będę cię kochał. Nigdy w to nie wątp, dobrze? 

Jesteś najlepszym co mnie w życiu spotkało. Wiem, że pewnie będziesz tęsknić, jednak zawsze pamiętaj, że jestem tam na górze i pilnuję cię. Zawsze będę przy tobie.

Kocham cię, Yeo. Najbardziej na świecie."

✔Hot Neighbor//Seongsang//AteezOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz