Dzisiejszy dzień był dość męczący, jak to zwykle. Brak Seonghwy oznacza brak chęci do codziennego życia. Przecież ten chłopak potrafił sprawić, że nawet chodzenie do szkoły stało się interesujące. Teraz nie miałem ochoty nawet na dotychczas ciekawe i interesujące rzeczy.
Wszedłem do mieszkania i rzuciłem plecak gdzieś w kąt. Miałem już dość dzisiejszego dnia i chciałem po prostu odpocząć.
-Czemu wracasz tak późno?-usłyszałem. Oczywiście był to nikt inny jak moja mama. Właśnie wkładała do torebki jakieś papiery, a jej wygląd wskazywał, że zaraz wychodzi z domu.
-Po szkole poszedłem do brata Seonghwy-rzuciłem szybko, na co ta spojrzała się na mnie z lekkim szokiem.
-Jego brata? Po co?-zapytała jakby zaciekawiona.
-Bo jest bratem mojego chłopaka, jest prze kochany i w szczególności jest zamknięty w czterech ścianach-zacząłem wymieniać-Z tego co pamiętam to przez was-dodałem, na co ta jedynie prychnęła lekceważąco.
-Wychodzę, posprzątaj-powiedziała nagle i po prostu wyszła z mieszkania. Powstrzymałem się przed nagłym wybuchem agresji i płaczu biorąc głębokie wdechy i po uspokojeniu się poszedłem do swojego pokoju.
Położyłem się na łóżku i złapałem za telefon. Zacząłem przeglądać różne media, aż trafiłem na artykuł.
"Dzisiaj, 8 grudnia zadebiutował solowy, koreański artysta-Park Seonghwa z wytwórni KQ Entertainment, ze swoją piosenką 'Everything for you'. Już po kilku godzinach utwór zyskał ogromną popularność. Ludzie pokochali nie tylko piękną piosenkę o miłości, ale i samego, przystojnego koreańczyka! Więcej informacji o Park Seonghwa na naszej stronie!"
Otworzyłem szeroko oczy i wszedłem w aplikację youtube. Wpisałem szybko tytuł podanej w artykule piosenki i wyskoczyła mi jako pierwsza w wynikach wyszukiwania. Z prędkością światła włączyłem piosenkę i wziąłem się za słuchanie jak i oglądanie teledysku.
W całym MV wyglądał jeszcze bardziej przystojnie niż zwykle, a jego głos był wręcz boski, już nawet nie wspominając o tekście piosenki, który był po prostu piękny, a przede wszystkim o mnie.
Kiedy piosenka skończyła się odtworzyłem ją jeszcze raz, a po kolejnym zakończeniu jej, jeszcze raz. Leciała w kółko, a słowa coraz bardziej pozostawały w mojej pamięci. Położyłem się na plecach i przymknąłem oczy wciąż wsłuchując się w słowa. Nie minęło dużo czasu, a zasnąłem.
(a/n: Wiem, że króciutki, ale niech będzie ^^)
CZYTASZ
✔Hot Neighbor//Seongsang//Ateez
FanfictionNie mam pomysłu na opis więc sorka XD Nr. 12 #seonghwa Nr. 9 #jongho