Hatırlatma

1K 167 21
                                    

Selamünaleyküm. Uzun zaman sonra buradayım. Bu sorumsuz yazarı affedin. Kendim çok güzel bir plan yapmıştım. Ama Rabbimin planları her zaman ki gibi geçti. Tekrardan özür diliyorum. 

Önceki bölümlerin özetini yapamayacağımdan küçük hatırlatmalar yazacağım. 

Kitabında iki farklı ülke var. Mavi Kıta ve Salkım Vadisi. Yazdıklarımın hepsi Mavi Kita'da geçiyor. Bunların şöyle bir hikâyesi var. Çok önceden Salkım Vadisi ve Mavi Kıta Müslümanların elinde(Müslümanlar ve Hristiyanlar birlikte yaşıyor) lakin zaman sonra Hristiyanlar Mavi Kıta'yı Müslümanların elinden alıyorlar. Ama bu durumdan hem Müslümanlar hem de bazı Hristiyanlar zarar görüyor. Bu aslında biraz Bosna Hersek'e benzetebilirsiniz. Daha sonra zaten tekrar Mavi Kıta Müslümanların eline geçecek. Bunu iler ki zamanlarda göreceğiz(Günlükte)

Kurgumda ki ŞİMDİ Kİ ZAMAN karakterleri:

1)Sare; baş karakter, günlüğü bulan meraklı karakter.

2)Samuel; duyamıyor ve konuşamıyor. Bundan dolayı etrafındaki insanlar tarafından psikolojik baskıya kalınmış. Hristiyan bir genç, Müslümanlara kin besleyen çetelere katılmış. Zayıf olmadığını göstermek için bazı sorunlar yapmış genç; Sare ilk geldiğinde kırmızı şişeyi ona fırlatan. Ve caminin bahçesini yakıp 'Sizi burada istemiyoruz Müslüman faşistler' yazan yaramaz karakterimiz.👀

3)Eyşan, kitabımızda ki şu an da tek örtülü olmayan karakterimiz. Bu karakteri farkındalık olmak için koydum. Hem örtülü olan kişilere hem de örtüsü olmayan kişilere nispet olsun diye(Ülkemizde biliyorsunuz anlatmaya gerek yok🙆). Sare'nin kardeşi; bir adet söz kesen ve internet bağımlısı karakter.

4)Baba( Sare'nin babası) - Sare'nin annesi kanserden dolayı vefat ediyor.

Kurgumda ki GÜNLÜKTE GEÇEN ZAMAN karakterleri:

1) Meyra; Cennet Kuşu çiçeğini ilerde evlenirse eşine vermek istediği mendili, eli yaralı Hristiyan bir adama veriyor. (Üzeyir).Müslüman için yardımcı gönüllerden biri. İlaç yapıyor ama bu görevini yaparken çok fazla başını belaya sokan bir pes etmeyen karakter. 

2)Üzeyir; Meyra'nın çiçekli mendilini kapan. Ve annesinin ' Bu çiçek eğer bir kadın sana verirse kaderleriniz birbirine bağlanır' ideolojisiyle Meyra'ya sempati besleyen subay karakter. Annesini kazara öldürdüğü ve kaldığı yurtta yangın çıktığı...( Hangisini anlatayım?😁)

3)Zemheri; Meyra'nın can dostum dediği kişi. Bu da gönüllülerde hemşire olup. Bu kitapta dinini en güzel yaşayan karaterimiz.

4)Peçeli; bir karakter vardı. Meyra'yı oraman da bulan. Limon ağacının orada onu uyaran. Neyse Yakın zaman da onun da kokusu çıkar 💨

Umarım hatırlatmalar işinize yarar. Hızlıca yazdım. Hatalarım varsa affola

Kanlı MotifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin