*Merhaba☁
Yukarıdaki şarkıyı açalım. Bolca yorum yapmayı ve oy vermeyi de unutmayalım.
İyi okumalar💙*
27.BÖLÜM: ❝Güzel Hatıralar❞
"Mutlu olmak; birkaç insan ve birkaç güzel hatıranın içinde saklı..."
|Bölüm Şarkısı: Tuğkan-Sıcak Ekmek|
23 Temmuz 2021~Eylül'den...
Eve döneli yaklaşık iki hafta olmuştu. Bayramdaydık. Akrabalar, konu komşu gidip geliyor hem bayram nedeniyle ziyaret etmiş oluyor hemde beni aradan çıkarıveriyorlardı.
Bugün aynı zamanda Çınar'ın da yeni yaş günüydü. Ona güzel bir hediye almıştım.
Zaman geçiyordu.
Beş aydır komada olmam nedeniyle yaza bile bir anda geçmiş bulmuştum kendimi.
Beş ay çok uzun bir süreydi...
Bu uzun sürede birçok olay olmuştu. Gelişmeler yaşanmıştı.
Beş ay yurt dışına gidip iletişimsiz kalmış gibi hissediyordum kendimi.
Survivora katılmış ve daha sonra evine dönen bir birey gibi hissediyorum desem daha doğru olur...
Bu süreçte beni ziyarete gelenler beni meraktan değil, daha çok evlilik merakından gelmişlerdi.
Soru yağmuruna tutulmuş ve dinlenmek yerine resmen delirmiştim.
Yok neymiş;
Eylül nişanı attın mı?
Eylül evlilik ne zaman?
Eylül ayrıldınız mı?
Niye ayrıldınız?
Yeni nişan mı taktınız kaza olmadan önce?
Çınar'a ne oldu?
Kemal diye biri varmış doğru mu?
yahu ben Kemal kim tanımıyorum bile!
Dedikoduları duyan akraba halkıysa bu kişiler tabiki,doğal olarak ondan ona ondan ona değişen dedikodularla tekrarlanan sorularda haliyle böyle oluyordu.
Beni merak edenler ise iki elin parmağını geçmiyor desem yeridir.
Sinirlenmiyoruz ve şu ana dönüyoruz...
Ben kendimi artık daha da iyi hissettiğim için ve belalardan da kurtulduğum için bayram ziyareti de olarak Çınarla ve diğer arkadaşlarla beraber buluşup ufak bir piknik organize etmiştim. Çınar'a doğum günü sürprizi de yapacaktık aynı zamanda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Engelsiz Engeller
Novela JuvenilKusurlarıyla barışık ve kendini her geçen gün geliştirmeye çalışan biriydi o. Ben ise onunla beraber küçülüyordum. Beraber büyümek istiyorcasına.... O bir çiçek kadar narin, derin ve özeldi. Ben ise onun dikeni... 🔗Çınar Göktuğ ve Eylül Akça🔗 Daha...