*Selam
Yukarıdaki şarkıyı açalım ve bölümümüzü öyle okuyalım.
Okurken oy ve yorumları da yapmayı unutmayalım.
İyi okumalar dilerim herkese✨💛*
30.BÖLÜM: ❝Gerçekleşen Masallar❞
"Sen benim okumaya kıyamadığım masalım gibisin..."
"Bir şarkı söylemek istiyorum, sadece bizim olan..."
|Bölüm Şarkısı: Tom Odell-Another Love|
Az önce onu sevdiğimi söylemiştim. Buna kendim bile inanamasam da söylemiştim. Daha belki de yeni belirginleşmişti bu duygum ama ondan saklamak istememiştim.
Yoksa benden uzak duracaktı, bundan emindim.
Şaşkınca baktı bana bir süre. Bende derin derin düşüncelere daldım.
Şimdi ne olacaktı mesela?
Normal bir çiftler gibi mi olacaktık yoksa yine eskisi gibi devam mı edecektik?
Ben değişmemizi istemiyordum, böyleyken her şey çok güzeldi.
Daha naif bir ilişki vardı aramızda.
"Sen beni nasıl?" diye mırıldandı Çınar uzun zaman sonra. Hafif bir gülümseme belirdi yüzümde.
"Asıl sen beni nasıl?" diye mırıldandım bende. Başını yana eğdi.
"Kalbim.." diye fısıldadı. Bende kalbimi işaret ettim.
"Kalbim.." dedim onun gibi. Gülümsedi bana. Bende onun gibi başımı eğdim.
"Kalplerimiz Çınar." diye fısıldadım. "Her şey onların başının altından çıktı."
Bu sefer sesli güldü ve öylece bana baktı. Birbirimize baktık...
"Nasıl bu noktaya geldik acaba biz?" dedim kendi kendime. "Hiç böyle olacağımı tahmin etmezdim. Kaç gündür kafayı yemiş durumdayım."
"Bende."
"Bu arada kitabı verecektim değil mi ben sözde?" dedim ve gülerek çantamdan kitabı çıkarttım.
Kitabı ona uzattığımda, gülümseyerek bana geri uzattı kitabı. "Sende kalsın lütfen."
"Ama Gamze Teyze almış Çınar. Onun hediyesi. Al lütfen kitabı. Yoksa banka bırakırım kalır öylece."
"Yapar mısın?"
Başımı salladığımda kitabı eline aldı. "Peki, alayım o zaman."
"Al o zaman." diye mırıldandım. Çınar bir süre baktı bana, daha sonra başını yana eğdi. "Eylül, sen gerçekten benim gibi birini seviyor musun?" diye mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Engelsiz Engeller
Fiksi RemajaKusurlarıyla barışık ve kendini her geçen gün geliştirmeye çalışan biriydi o. Ben ise onunla beraber küçülüyordum. Beraber büyümek istiyorcasına.... O bir çiçek kadar narin, derin ve özeldi. Ben ise onun dikeni... 🔗Çınar Göktuğ ve Eylül Akça🔗 Daha...