-Jesteśmy ugadani-mówi zielono oki poważnie do przyjaciela i podaje mu rękę. Marek przytakuje i Harry odchodzi. Co może chcieć dorosły chłopak, mężczyzna do chłopaka, nastolatka. Dobra nie znam do końca blondyna i bruneta, ale mogę sądzić że ta sprawa jest gruba. Po chwili zadzwonił dzwonek, cała ekipa weszła do klasy, a ja zostałam na korytarzu. Nie wiem dlaczego.
Mam chcieć iść za brunetem i zapytać o co chodzi, ale z drugiej strony zrobię z siebie idiotkę. Westchnełam i weszłam do klasy, usiadłam obok Marka.
-Dzień dobry. Mamy wyniki konkursu-wow szybcy są. Kątem oka zauważyłam jak przyjaciel był zaciekawiony. To dla niego wiele znaczy.-wygrywa grupa. Uwaga..-nauczycielka specjalnie robi chwilę napięcia-Marka-cała nasza ekipa się ucieszyła, w sumie ja też. Nagroda z konkursu to dla każdej osoby tysiak.-dobra cisza, nagrody to proszę odebrać od dyrektora, a teraz lekcja-mówi spokojnie.Pożegnałam się z Przyjaciółmi i wyszłam z budynku. Za bramą szkoły mogłam zauważyć auto ojca. Czemu on nic nie rozumie? Chyba jasno się do niego odniosłam.
Po chwili patrzenia na ten wóz zaczęłam iść pewnie żeby opuścić placówkę, niestety muszę zaryzykować bo muszę przejść koło niego żeby iść w dobrym kierunku do domu.
Za raz, za dwa, i za trz..kurde
-Hej córcia-mówi wesoło. Odwracam się do niego przodem.
-Nie mów tak do mnie-mówię. Akurat nikogo koło nas nie ma. Każdy ma zajęcia a paczka blondyna dawno poszła do niego święcić wygraną.
-Jestem twoim ojcem i będę tak do Ciebie mówić.-mówi pewien.
-Nie masz żadnych do mnie praw-mówię wściekła.
-Wiem że ty wiesz kim jest Maska-zatkało mnie to. Remigiusz ma rację. Jestem jego przynętą.
-Ja? Ciekawe skąd?-mówię dalej zła.
-Bo wiem że Cię uratował przed gwałtem-auć. Zabolało. To mnie boli. Nigdy nie zapomne tego dotyku, tego śmiechu.-ale to kwestia czasu jak mi powiesz. A na rozprawie wszystko wydasz-wsiadł do auta i odjechał. Ja się Odwróciłam i biegiem z płaczem ruszyłam do domu.Jak są błędy to przepraszam.
⭐cenię
💬kocham~Wi~
CZYTASZ
On
RandomCzy maska wróci do mista? Czy już zniknął na zawsze zostawiając dziewczynę, która czuje pustkę po nim? Czy dalej zabija? Dowiecie się czytając! DRUGA CZĘŚĆ BED BOY 🌕KSIĄŻKA WYMYŚLONA PRZE ZE MNIE🌕 °1msc-Maska