3.2

135 21 11
                                    

Multimedya Arya olmayınca Uzay ğsklüpzslküz

xxxxxxxxxxxxxx

Sinirden gözüm seğirmişti. "Uzay ne işin var burada?"

Bir de soruyor.

"Ben buraya barışalım diye geldim ama sen belli ki halinden memnunsun."

O lavuk araya girince dövmemek için kendimi zor tuttum. Sakin ol Uzay sırası değil. Sakin ol sen kavgacı değilsin!

"Uzay sensin demek merhaba ben Doğan." Şimdi bu gevşek neden adını bahşetti bana?

"Sen kimsin birader?" Arya'yı kolunun altına çekip saçlarını karıştırdı. Ulan.

Sakin ol Uzay.

Sakin ol Uzay.

Sakin ol Uzay.

Sakin ol Uzay.

"Bu kızın abisiyim." Herkesten 'ha' nidaları dökülürken ben şaşırmakla meşguldüm.

Arya'nın abisi mi vardı?

Sıçtın sıva Uzay.

"Yani kuzenim abim değil." Saçlarımı karıştırarak ona yaklaştım. Rahatlayarak ellerimi saçlarımdan geçirdim.

"Kızım sabahtan beri sinirden yerimde duramıyorum baştan söylesenize." Arya kendine gelmişcesine kafasını salladı.

"Bir dakika ya sen ne hakla buraya geldin!"

"Gelir misin benimle?" Elinden tutup mutfağa götürdüm. Kapıyı da kapadım.

Dayanamayıp sarıldım.

İşte cennet buydu.

"Çok özledim seni."

Sarılmamak için zor tutuyordu kendini.

"Özür dilerim binlerce kez özür dilerim köpek gibi kıskandım seni yanına gelemedim bu eşeği affedebilir misin?" Beni itip ters ters baktı.

"Sürün Uzay."

"Ha?"

Sürün mü?

Burası kollarıma atlaması gereken kısım değil miydi?

Yanlış yoldasın Uzay.

"Evet sen biraz akıllan aklın başına gelsin canım. Şimdi görüşmek üzere, hoşt çakal." diyip çıktı. Canım demişti değil mi?!

"Nerede yanlış yaptım lan ben şimdi?" Kendi kendime söylenirken bizimkilerin yanına gittim. Arya odasında olmalıydı.

"Mülteci kampı gibi kurulmuşsunuz kalkın gidiyoruz." Doğan kolumdan tutunca sert bir bakış attım.

"Uzay bak her ne kadar seni şu an istemiyor gibi gözükse de çok üzgün tanırım ben onu. Gülerken yüzündeki hüznü görebiliyorum. Küçük jestler yap affettir kendini." Sesli şekilde ofladım.

"Tamam halledeceğim."

Aklıma bir fikir gelince Ceren'e döndüm.

"Ceren bir gelir misin?"

"İyi." Dış kapıdan çıkıp aşağı indik.

"Ne var?" Bir kere de ters yapma be baldız.

"Sana söyleyeceğim şeyleri yapar mısın?"

"Ne istiyorsun?"

"Sabah odasına post itleri yapıştır ben erkenden geleceğim kahvaltı hazırlarım sen post itleri yapıştır sabah evden çıkın gerisi bende." Önce düşünceli bir şekilde bir iki adım gitti geldi.

SESİNDE AŞK VAR || yarı texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin