Yüzünse sigara değil bir ömrü yaktırırdı...
Sabah uyandığımda gözlerimi açarak tavana baktım. Yataktan kalktığımda komodinimin üstündeki çiçeğe baktım. Doğan odada yoktu. "Allah Allah." Ayağa kalkarak çiçekleri aldım. İçinden not çıktığında okudum.
-Günün senin kadar güzel geçsin ay tenlim.
Yaa şapşal.
Camdan ses geldiğinde kafamı çevirdim. İçeri bir taş girdiğinde cama çıktım.
Lan ben bu halde neden cama çıktım!
Banyoya koşup yüzümü yıkayarak saçlarımı taradım. Cama koştuğumda Uzay kahkaha atarak bekliyordu. Elimle işaret yaptığımda anlamadı. "Git biri görcek!"
Kapım aniden çalındığında odama girdim. Örtümü camdan silkeler gibi yaptım. "Bir daldaa iki kirazz biri al biri beyazzz."
"Kız ne bu türkü sevdası sesler geliyor odandan." Yutkunarak Uzay'a elimle git işareti yapıp anneme döndüm. "Kalktım bir odamı toplayayım dedim annecim içimden geldi türkü söyledim."
Bana tuhaf tuhaf baktığında bende öyle baktım. Şu an tuhaf tuhaf bakışıyorduk. "Aman kız ne bakıyorsun öyle melül melül ben çıkıyorum kahvaltı hazır." Öpücük attığımda deli kız diyerek odamdan çıktı. Arkasından kapıyı kitlediğimde balkonuma çıktım ama çığlık atacakken Uzay ağzımı kapadı.
"Ne işin var senin burada?" İki eliyle saçlarımı okşadığında gözlerimi kapadım. Alnımdan öptüğünde bir adım geri çekildim. "Sevgilimi özledim geldim olamaz mı?"
"Hımm demek sen beni özledin. Hem de bir gecede." Aklıma dank ettiğinde gözlerimi kocaman açarak Uzay'ı odanın içine attım. "Ne oluyor yani tabii ki beni odana atabilirsin ama evlenmeden olmaz. Ben namuslu bir erkeğim," Perdeleri çektim.
"Gösteririm ama elletmem." Ne diyor bu çocuk be? "Uzay ne diyorsun hiç anlamıyorum ben."
"Beni eve attın ya hani. Kızım ben namuslu bir erkeğim evlenmeden olmaz." Ellerimi kaldırıp dua etmeye başladım. "Allah'ım al beni. Millet deliye hasret biz akıllıya."
"O bu değilde sen bana hiç zaman ayırmıyorsun." Dudaklarını büktüğünde yanına giderek sarıldım. "Galiba bundan sonra sadece seninle ilgileneceğim." Gözlerim dolduğunda geri çekildim. Ellerimi tuttuğunda saçlarımı geriye attı. "Ne oldu benim güzel gözlüme anlatacak mısın?" Hayır anlamında kafamı salladım.
"İşle ilgili şeyler boşver." Kafamı omzuna koyar koymaz zil çalınca ayağa fırladım. "Aha basıldık Arya saklan!"
"Salak burası benim odam ben neden saklanayım. Hem ne basılması be!" Kulaklarını elleriyle kapayınca gözlerini de kapadı. "Kızım ne bağırıyorsun kulağımın dibinde."
"Uzay on saniye içinde odamı terk etmezsen yakında kulağın diye bir şey olmayacak! Ceza veririm beni öpemezsin kalk çabuk!" Gözlerini kocaman açarak balkona çıktı. Kolundan tutarak çevirdim. "Uzay ne yapıyorsun ordan çıkarsan komşular görür!" Hem sen üçüncü kata nasıl çıktın tarzan mısın Uzay!"
"Senin için tarzan da olurum gülüm." Elimle kış kış yaptığımda odamın kilidini açıp odadan çıktım. Dış kapıyı açtığımda annem girdi. "Kız iki saattir ağaç oldum ne açmıyorsun şu kapıyı!"
Salona girdiğinde masanın üstündeki kağıtları aldı. "Anne onlar ne?"
"Terzi dükkanı buldum kızım. Arkadaşla birlikte bakmaya gidiyoruz şansımız yaver giderse alacağız." Elinden tutarak koltuğa oturttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESİNDE AŞK VAR || yarı texting
Literatura KobiecaUzay:Tenin almış beyazlığını aydan.(02.03) Uzay:Saçlarının rengi geceden.(02.03) Uzay:Bundan geceye sevdam.(02.04) Uzay:Sen örterken benimle kalbini.(02.04) Uzay:Al aklım gibi hissimi.(02.05) Uzay:Al çünkü özlüyorum.(02.05) Uzay:İyi geceler ay tenli...