Kalbim atmayı mı unuttun neler oluyor?
Şimdi mallık yapar düşerim ya da hayır derim. En iyisi put gibi durmak. Yok o da olmaz herkes cevabımı bekliyor.Sıçtım!
Konuşamıyorum.
Lan konuşamıyorum!
Girdiğim transtan çıkıp normal halime döndüm. Herkes vereceğim cevabı bekliyordu. Hadi Arya yaparsın güçlü bir evet. Ya da hayır mı desem?
Ağzımı açıp güçlüce bağırdım.
"EVET!"
Oh be.
Şükürler olsun.
Uzay önce elimi öptü sonra eğildiği yerden yüzüğü taktı. Herkes alkışlamaya başladı fotoğraf çekenler de vardı. Yüzüme yaklaşınca kulağıma fısıldadı.
"Sen gözlerimin son adresisin," Dedikten sonra beni tutup döndürdü. Yavaşca yere bıraktı. Saçımı kulağımın arkasına attı. "Seni çok seviyorum ay tenlim." Kıkırdadım. Tuğkan'a cırlayarak sarıldım ve fotoğraf çektirdim.
Tuğkan da tebriklerini ilettikten sonra sahneden indik.
Hala inanamıyorum ya!
Resmen hayal gibi!
Bizimkiler de sahnenin önüne geldiğinde herkes tebrik edip sarıldı.
Uzay ile bakıştığımızda göz kırptı.
Aşığım bu adama!
Yaren:
"Kuzey anladın değil mi?" Gözlerini yüz beşinci kez devirdi.
"Anladım diyorum ya bebeğim annenin yanında patavatsızlık yapmayacağım."
İnanmadım ama neyse.
Gazamız mübarek ola.
Ayakkabılarımızı çıkarttığımızda kapıyı açıp eve girdim. Annem mutfaktan önlüğü ile çıktığında bana bakarak gülümsedi. "Hoşgeldin kızım."
Kuzey'e baktığında dondu. Kadıncağız elden gidiyor tabii ilk defa birini getirdim.
"Bu çocuk kim kızım?" Nefesimi tuttuğumda Kuzey elini kaldırıp selam verdi. Gözlerimi bu cinayete bakmamak için kapadım.
"Merhaba efendim öpeyim elinizi." Bu çocuk ne ara bu kadar kibar oldu lan!
Annemin elini öptüğünde başına koymadı. Sanki leydi karşılıyor piç.
"Yaren'in kızkardeşi sandım sizi bir an efendim." Benim kız kardeşim mi vardı?
Ha annemi kastetti.
Ulan yalaka piç!
Annemin hoşuna gidince ellerini önlüğüne sildi. "E siz geçin çocuklar. Sen de hoşgeldin oğlum." Oğlum mu?
Anne on yedi yıllık hayatımda bana bu kadar sevgi göstermedin...
Kuzey'in koluna cimcik attım. "Canım sen odaya git geliyorum sondaki kapı." Sırıtarak gittiğinde sinirlendim. Annem de yanıma gelip kahkaha attı.
"Şükür kızım evde kalmayacak iyi çocuğa benziyor." Ağzım açık annemi dinledim. What dedin mom?
Ben kim evde kalmak kim? Gencim güzelim talibim çok.
Talibim çok kısmı sallamaydı tabi.
"Mom sen abime bak bi kere konsere gittiler. Hem ben daha odama gideceğim sonracığıma fıstıklı çikolatamı yiye-" Terlik göründüğünde odama koştum ama annem on ikiden popoma atmıştı terliği.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESİNDE AŞK VAR || yarı texting
Chick-LitUzay:Tenin almış beyazlığını aydan.(02.03) Uzay:Saçlarının rengi geceden.(02.03) Uzay:Bundan geceye sevdam.(02.04) Uzay:Sen örterken benimle kalbini.(02.04) Uzay:Al aklım gibi hissimi.(02.05) Uzay:Al çünkü özlüyorum.(02.05) Uzay:İyi geceler ay tenli...