31° Hamburger

1.5K 172 87
                                    

Soobin zorla ikna ettiği arkadaşıyla beraber kuyumcuya gelmişti.

Hongjoong surat asa asa uzun olanın yanında dururken, arkadaşına döndü. "Çikolata dolu bir alışveriş yapacağımızı söylemiştin."

"Şimdi şöyle oldu kankacım, ben salak, yüzüğü evde unutunca aynı parmak ölçüleri olan birini getirmeliydim. Şansa bak ki, Yeonjun'un yüzükleri sana tam oluyor." Tavşan suratlı şirince gülümsediğinde, Hongjoong dil çıkardı. "Baştan söylesen gelirdim bunun için. Yeonjun'a bu salaklığını anlatma."

Gülerkerken Honjoong cam tezgaha yaslanıp, altınları incelemeye başladı. "Burada sade bir şey bulabilir miyiz ki?"

"Umarım bulabiliriz." Soobin yat tatilinden dçndüklerinden beridir bir haftadır plan oluşturuyordu ama evdeki hesabı asla çarşıya uymuyordu.

Rastorandan yer ayırttığı gün için Yeonjun'un toplantısı vardı. O günden başka boşluğu olmadığı için, bu ay içinde halledebileceği gün arıyordu.

En sonunda Seonghwa'nın tavsiyesiyle en azından yüzüklerini hazırlayıp, aniden güzel bir anda teklif etmeye karar vermişti.

Gelen adam ikisini selamlayıp nasıl bir şey aradıklarını sorunca, Soobin heyecandan anlatamamıştı. Hongjoong arkadaşını gülerek susturup kendisi anlatmaya başladı.

"Sade ama zarif bir şey bakıyoruz. Uygun fiyatlı olursa bizim için daha iyi. Altın rengi daha hoş ama gümüşte olabilir. Uzaktan görülsün ama göz alacak kadar şaşalı bir şey olmasın." Neredeyse bir senedir tanıdığı arkadaşının çözdüğü zevkini detaylıca anlattığında, Soobin şaşırmıştı. "İyi gözlem yapıyorsun, Yeonjun'un tsm istediği gibi yüzük bulursun sen."

"Ne sandın ya-ni? Tanıyoruz tabii arkadaşımızı." Adam Hongjoong'un tarif ettiği gibi yüzükler olan tabletleri getirip, önlerine koyduğunda Hongjoong Soobin'in eline denemeye başladı.

"Benim ellerim sizinkilerden küçük, duruşunu senin eline göre seçelim." Soobin arkadaşını onaylayıp, parmağına denediği yüzüklere bakıyordu. Çoğunu eleyip, gerçekten zarif olan birkaç yüzüğe baktı.

"Fiyatlarını öğrenebilir miyiz?"

"Zevkiniz gerçekten iyiymiş. Hepsinin fiyatı aydı, 2000 Dolar." Adamın cümlesi bittiği gibi Hongjoong arkadaşına döndü. "Uygun mu?" Uzun olan onu onaylayınca, Hongjoong yüzükleri incelemeye başladı.

Üzerine kazınmış çiçek desenleri olan bir alyans, köşeli bir sırası siyah bir sırası gümüş renkli şeritlerden oluşan alyans, üzerinde tarih ayarlaması yapılabilen bir alyans, farklı açılardan yontulmuş gibi görünen zarif başka bir alyans vardı önünde.

Dört alyans arasından seçim yapmaya çalışırken, ikisini aynı anda Soobin'in eline taktı. Çiçek desenliyi elemişti.

Şeritli alyansı kenara bırakıp tarihli ve yontulmuş alyansı taktı.

"Yeonjun için hangisi daha çok yakışır sence? Spor olması mı daha iyi yoksa iık olması mı? İki tarzı da çok kullanıyor." Soobin iki güzel alyansa da dikkatle bakarken, şeritliyi gösterdi.

"Onu beğenmedim. Bu ikisi arasından seçeceğim, ikisi de çok güzel. Ama tarihli olanı alyans havası vermiyor. Bence bu çok daha hoş."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
FRIENDS || SEONGJOONGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin