-Hogy hívnak?
A fiatal férfi kedvesen hajol az alíg nyolc éves fiúhoz.
Néhány napja figyeli már a kisfiút, aki folyton azzal az öreg koldussal lóg.
Látja, hogy azt a kis pénzt amit kap, gondosan elrakja, ellentétben a többi koldus gyerekkel, akik ilyenkor mindig elrohannak venni valami édességet, jobbik esetben. Rosszabbikban cigit vagy piát.
De ez a fiú más. Ő mindig olyan komoly, mindent részletesen megfigyel.
Nem sír, nem panaszkodik. És segít az öregnek.
-Jeon Jeongkook uram. - Hajol meg illedelmesen. A férfi el mosolyodik.
-Mondcsak Jeongkook ! Miért vagy az utcán?
A kis fiú őszinte tekintettel néz fel a férfi arcába.
-Meg ölték a szüleimet .
-Hm... mire gyűjtöd a pénzt?-vonja fel szemöldökét.
-Szeretnék iskolába járni, úgy mint eddig. Anya is ezt akarná.
A férfi el gondolkodva nézi az ártatlan gyermeki arcot, majd le guggol elé, hogy egyenrangú félként tekinthesse őt a gyermek.
- Mit szólnál hozzá, ha magammal vinnélek?Járhatnál iskolába, a legjobbakba, amelyikbe csak akarsz.
-Mit kér cserébe?
A férfinak tetszik hogy a fiú ilyen okos. Komolyan néz a csodás barna szempárba, amit még nem tudott megrontani az emberek érzéketlensége.
-Nekem nem születhet több gyermekem. Van egy lányom, hat éves. De szeretném ha lenne egy fiam. Te okos fiú vagy, céltudatos, törekvő. Olyan amilyen szertném ha a saját fiam is lett volna. Lennél a fiam, Jeongkook?
A fiú el gondolkodva nézi őt egy darabig.
Fáradt , éhes és magányos. De legfőképp a lehetőséget látja a férfiban. Lehetőséget arra hogy egy nap véghez vihesse tervét.
Egy tervet , amely napok óta érlelődik benne.
Komoly arccal bólint a férfinak.
-Kérhetek valamit? - Kérdezi szégyenlősen.
-Mi lenne az?
A fiú az öreg koldus felé mutat.
-Min-su velem maradhatna?
A férfi a koldusra pillant, aki végig aggódva figyelte a fiút. Végül int az egyik mellette állónak, aki megindul a koldus felé.
A fiút kézen fogva vezeti kocsijához, míg a koldust a másikba ültetik be.
Csendben, gondolataikba merülve közelednek a fiú új otthona felé!
ESTÁS LEYENDO
Bulletproof||Yoonkook
FanficMin Yoongi nyomozóként éli megszokott napjait, Seoul utcáit járva . Ám egy nap minden megváltozik, mikor unokaöccse beleszeret az egyik maffiavezér lányába. A fiú Yoongi segitségét kéri, ám a nyomozónak egy nem várt segitője akad.