Yoongi szemszöge :
Micsoda egy trágya nap.
Sóhajtva ledobom magam a székembe, majd előveszem a lassan egy hete az asztalomon heverő aktákat.
Yejun ma legalább ötször szólt, hogy még mindíg nem néztem át.
Le dobom a sapkám ami elrepül valahová az iroda sarkába, de már ez sem érdekel.
Taehyung jár a fejemben. Remélem jól van, hogy az az R.M nevezetű tag tényleg annyira jó, ahogy Jeon állítja.
Aggódom, de mit tehetnék?Felnőttek, joguk van a saját életükhöz.
Kopogásra leszek figyelmes , majd Hoseok feje bukkan elő.
-Csókolommm! - viccelődik, majd be csukja maga mögött az ajtót.
Egyből ki szúrja a sapkám, mire szemöldökét ráncolva felveszi és az asztalomra rakja.
-Haza megyek!-jelenti ki, ettől függetlenül bevágódik a velem szembeni székre és a lábát az asztalra dobja.
Az én asztalomra!
-Hé,szedd le a patád! - mordulok rá, de ő csak nevet.
-Maradsz még?
-Jah, ezt még át bogarászom! - emelem fel kissé a mappát.
-Ajh! - sóhajt nagyot. - Mindig ezt csinálod!
Inkább fel áll, majd már az ajtóból fordul vissza.
-Egyik este be ugorhatnál vacsira. Az asszony már hiányol! Franc se tudja mit eszik rajtad! - teszi hozzá röhögve, de mielőtt hozzá baszhatnék valamit, el rongyol.
-Gyökér! - morgok, majd újra a mappámhoz fordulok.Jó ideje lesem a semmit, mire észbe kapok, hogy már sötét van.
-Feladom! - motyogok, majd meg fordulok a székben.
Csodás, a fél város nézhette ahogy bambulok egy mappa felett.
Az ablakhoz lépek, majd közel hajolok hozzá, de nem sokat látok.
Puffogva el fordulok, majd a sapkámat felkapva az asztalról ki nyitom az ajtót. Még a villanyt le kapcsolom, aztán el hagyom az irodát.
A biztonságiakon kívül meg az éjszakai műszakosokon kívül, nem sokan lézengenek már itt ilyenkor.
Meg kell hagyni jó sokáig lestem a semmit.
A garázsba érve előkapom a slussz kulcsom, majd ki nyitom az ajtót, mikor valaki meg szólal mögöttem.
-Végre már!
Egy nem túl férfiasra sikeredett sikkantás után, ugrok kb három métert, kezem közben már a hátamnál van, a pisztolyt markolva, mikor el jut tudatomig a hang.
Jeon.
Azért a pisztolyt nem eresztem el, ki tudja mit akarhat. Szóvá is teszem neki.
-Mi a kicseszett francért ijesztgetsz ember? - Khm, kb így!
-Segítened kell! - ekkor megindul, majd meg áll alíg pár lépésre tőlem.
Fel nézek, a szemébe.
Faszér ilyen magas ez is, he? Morgok magamban, de igyekszem semleges arcot vágni.
-He? Mit?-Grat Min Yoongi! Most tuti elmerottyantnak néz! - Mi történt?
Na jó, hát mégiscsak a frászt hozta rám.
De a válaszától le esik az állam.
-Kell két hulla!Úgy nézek rá, mintha kb a Marsról jött volna.
-Mi a fasznak neked két hulla? - nyökögöm végül.
-A gerle pár helyett. - mondja lazán. - Ha halottnak hiszik őket, nem is keresik majd.Nem igaz? De igaz!
-Aztán mégis honnan a jó isten holdkóros fa.. ahm, jó. Menjünk.
Hülye ötletnek tűnik, de ki tudja.
Elindulok, vissza, le az alagsorba, vigyázva, hogy ne kerüljek a kamerák látószögébe, és nagyon úgy tűnik Jeon magától is tudja ezeket.
Egy nehéz vasajtóhoz érve még egyszer szétnézek, majd betolom gyorsan kapkodva lábaim be rángatom Jeont, majd jelzek hogy maradjon csendben.
-Milyen hely ez? - suttogja.
Rá nézek , majd vállat rántva indulok meg.
-Itt boncolják a hullákat.
-Ühüm... - de nem szól többet, csupán érdeklődve nézelődik.
Gondoltam hogy nem szívbajos, de azért tetszik hogy nem húzgálja a száját. Na de majd ha beértünk.
Az egyik ajtónál meg állok, mire kisérőm sikeresen felkenődik a hátamra, de nem zavartatja magát, hozzám préselődve lesi az ajtón lévő táblát.
-Azé meg ne hágjál már! - szólok rá, mire csak vigyorog.
Meg lepetten bámulom, hisz most látom mosolyogni először. Na nem mintha hú de régóta ismerném.
Egy határozott mozdulattal be tolom az ajtót. Jeon a nyomomban, mint valami kis kutya.
Ahogy be lépünk, egy magas fekete hajú srácot veszünk észre, amint épp egy hulla mellett álldogál, egyik kezével szinte könyökig turkál a hullában, másikban egy szendvicset tart, amibe épp akkor harap bele egy jó izűt.
Ahogy rágni kezd kicsit hörcsögre emlékeztet.
Észre veszi hogy be lépünk, így teljesen felénk fordul.
Még a rágásban is meg állt, ahogy végig mért minket.
-Nyaa, Yoongi! - mondja egy nagy nyelés után. Hihetetlen hogy valaki ilyen jó izűen egyen egy hulla mellett, de Seokjin nem zavartatja magát.
-Szia höri. Mi a pálya? - kérdezem közelebb lépve, mire vigyorogva int a hulla felé.
-Az ipse a saját kajájába fulladt bele. Bele aludt.Ksjakóma! - heherészik.
Hát elég morbid a humora a srácnak, de én azért birom nagyon.
-Ahm, Jin. Ő itt Jeon Jungkook! Jeon , Ő Kim Seokjin. - Mutatom be őket egymásnak.
Biccentenek egymás felé, majd Jin rossz szokásához híven, alaposan végig méri Jungkook-ot.
-Na és mi járatban? - kérdezi Jin miután ki bámészkodta magát.
-Hulla kéne! - közlöm a tényeket, mire Jin halálos nyugalommal nyeli le a következő falatokat.
-Na és mire kell?
Mintha csak egy csavart kértem volna tőle. Nem semmi a csávó.
-Felégetni. Kettő. Egy nő meg egy pasi. 19 körüliek.
- Mikorra?
-Tegnap?
-Van képed ? - néz rám.
-Van képed? - fordulok Jeonhoz, közben Jin orra alá tolom Taehyung képét, mire Jin meglepetten pislog.
-Tae? - kérdezi döbbenten. - Jesszus Yoongs, mi a francot műveltetek?
Mély levegőt veszek, majd mindent elmesélek hörcsög barátomnak, Jungkook közben végig rajtam tartja a szemét.
Majd elő vesz egy képet Jiuról.
Ahogy Jin kezébe adja, barátom arca felragyog.
-Mekkora mákotok van! Van itt egy be azonosítatlan csaj, ma hozták be, de már elvileg el is hamvasztottam!
-Ok, akkor nyúljuk a csajt! - közli lazán Jungkook, majd megy Jin után.
Alaposan meg nézi, gumi kesztyűt húzva meg forgatja.
-Tökéletes! - jelenti ki, ledobva a kesztyűt.
Előveszi a telefont, majd a beszélgetés tartalmából kiszűröm, hogy R.M-el beszél.
Ahogy végez rám néz.
-Zsákoljuk be az újdonsült szerelmeseket!
Jinnek tetszik Jungkook humora, mert jót kuncog.
Én azért kicsit betojtam a helyzettől.
Ha ez ki tudódik, nagyon nagy szarban leszünk, Jinnel együtt.
És Jungkook se biztos hogy élve meg ússzná a dolgot!
Na de ez engem miért zavar annyira? Semmi közöm hozzá! Baszki !
YOU ARE READING
Bulletproof||Yoonkook
FanfictionMin Yoongi nyomozóként éli megszokott napjait, Seoul utcáit járva . Ám egy nap minden megváltozik, mikor unokaöccse beleszeret az egyik maffiavezér lányába. A fiú Yoongi segitségét kéri, ám a nyomozónak egy nem várt segitője akad.