18

6.3K 280 0
                                    

Хэмигийн хувцасыг гартаа барин нэг буланг эргэтэл танил царай зогсож байлаа. Царайг нь харахын тулд жоохон ойрттол Жину гэдэг нь тодорхой болов. Тэрээр нэг охинтой юм ярин зогсох бөгөөд цуг явах санал тавьсан бололтой өнөөх нь явахгүй хэмээн эсэргүүцэж буй нь элт харагдана. Охинг дараагийн хохирогч нь битгий болоосой гэсэндээ Жину дээр очин ярилцах хэрэгтэй байгаа тухайгаа хэлээд цэнгээний газраас гарцгаав.

"Чи одоо яах гээд хүний эргэн тойронд эргэлдээд байгаа юм бэ? Чи Гү Хэмиг авчихаа биздээ. Тийм байж бас яах гээд хүнд садаа болоод байгаа юм." Жину ууртай нь аргагүй хэлээд намайг хойш түлхэж байлаа.

"Харин чи өөрийгөө хэлэх хэрэгтэй юм бишүү? Чиний бохир ажлыг нийтэд зарлаж, цагдаад мэдэгдээгүйд талархаад наад заваан юмаа болих хэрэгтэй биздээ." Тэвчилгүй гарыг нь барьж аван мушгиад хананд тулган нүүрэн дунд нь атгасан гараа буулгаад машиныхаа зүг явав. Түүний араас орьлох нь сонстох ч үл тоон явсаар машиндаа орж ирээд Хэмид хувцсыг нь өгөн гэрийнхээ зүг хөдөллөө.

Хэми замдаа юу ч ярихгүй байгаа нь түүний гэмшиж байгааг илтгэж байв. Түүний гарнаас атгаад, эрхий хуруугаараа гарыг нь илж өгөн, нөгөө гараараа жолоогоо барин явсаар гэрийнхээ үүдэнд ирэв. Машинаа байрлуулаад дотогш ороход цаг арай орой болоогүй тул Хэмитэй хамт кино үзэхээр болов. Ширээн дээр амттан болон дарс байрлуулаад түүнийг тэврэн, нимгэн хөнжилөөр өөрсдийгөө хучин суулаа. Хундагандаа дарсаа хундагалаж байхад Хэми хэдийн үзэх киногоо сонгоод амжчихав.

Түүний сонгосон киног үзэнгээ дарснаасаа уун тэврэлдэн сууна. Гэнэтхэн л өлсөх мэдрэмж давамгайлсанд, оройн хоол идээгүй нь бодогдов.

"Хоол хийж идэцгээх үү?" Түүний үсийг илэнгээ хоол хийх талаар асуувал тэрээр дуртай нь аргагүй зөвшөөрлөө. Бид киногоо үзэж дуусгаад гал тогоондоо орон хамтдаа оройн хоол бэлдэхээр гэрт байгаа бүтээгдэхүүнүүдээ гарган тавиад бэлтгэл ажилдаа орцгоов.

Би будаагаа будаа агшаагчиндаа хийчихээд мах шаран зогсох Хэми дээр очин араас нь тэврэн хүзүүн дээр нь үнстэл Хэми хойш толгойгоо эргүүлэн гайхаж харж байснаа халбагаар духан дундуур цохиод авав.

"Зүгээр хоолоо хийе л дээ."

"Яа! Babygirl шийтгүүлмээр байгаа юмуу? Чи хоолоо хийж л байлдаа. Би чамд садаа бололгүй үнсэж л байя." Бэлхүүсээр нь улам чанга ороон тэврээд ийн хэлээд дахин хүзүүн дээр нь үнстэл Хэми хөнгөхөн инээд алдав.

"Гижигтэй байх нь ээ." Чихэнд нь шивнээд чихнийх нь ард үнсээд цааш үргэлжлүүлэн үнсэх бол Хэми бага багаар зай гаргаж өгч байлаа.

Гараа дээшлүүлэн цамцных нь товчнуудыг эхнээс нь суллаад подволкан доогуур нь гараа оруулан хөхнөөс нь базтал Хэми толгойгоо хойш гэдийлгэн хүнд амьсгаадаж эхлэв. Түүнийг хүнд хүнд амьсгалах тоолонд түүний хөхний толгойноос чимхэн зөөлөн дуу алдуулна. Хэми хяналтаа алдаж эхлэх үед нь албаар үйлдлээ зогсоон

"Хоолоо хийх хэрэгтэй биздээ. Би өлсөөд байна." Хайруулын тавагруу эрүүгээрээ заан хэлээд ширээний ард суун түүнийг ажиглах бол Хэми муухай харан урдхаа хийнэ. Удалгүй тэрээр тавагласан хоол барьсаар ширээн дээр тавиад цааш эргэн будаагаа аягалан урд тавив.

Бид хооллож дуусаад Хэми гал тогоог цэвэрлэхээр болж би зочны өрөөндөх зүйлсээ цэгцлэхээр болоод тус тусынхаа ажлыг хийхээр босцгоолоо. Миний хийх зүйл бага тул хурдан дуусчихсан бөгөөд дахин сахилгагүйтмээр санагдан Хэмигийн ард очин зөөлнөөр тэврэв.

____________________________________

-Жонгүүг нээрээ>< ><

•Hello! My Babygirl - S1• |JJK|Where stories live. Discover now