Шүүх хурлын дараа Жонгүүг Хэмиг дагуулан ах нартайгаа цуг 2 хоногийн аялалд явахаар болсон билээ. Аялалд явахаасаа өмнө Хэми гэртээ байх хэрэгтэй гэж бодсон тул Жонгүүгтай хамт хэрэгтэй зүйлсээ бэлдэж байв.
"Очоод архи ууж болохгүй шүү! Нэг шил шар айраг байсан ч болохгүй" Жонгүүг согтууруулах ундааны тасгаар өнгөрөхдөө ийн Хэмид сануулж хэлэхэд Хэми өмнөх явдлаа санан
"Одоо зүгээрдээ, daddy-гаа ямар ч үед ялгаж таних болно." хацран дээр нь үнсээд хүнсний тасагруу гүйгээд явчихав.
Тэд өөрсдөд нь хувиарлагдсан хүнсээ цуглуулж дуусаад их дэлгүүр орохоор болцгоолоо. Жонгүүг Хэмиг дагуулан даашинз үзэн явсаар сүүлд нь хуримын даашинзны тасагт ирэхэд
"Хоёулаа эндээс хувцас өмсөж үзэх үү?"
"Яах юм бэ? Ямар гэрлэх гэж байгаа биш"
Хэми зөрөн өөр хувцас үзэх гэсэн ч Жонгүүг түүнийг дэлгүүрийн ажилтанд даатган өгөөд даашинз өмсүүлэхээр оруулчихав. Хэсэг хугацааны дараа ажилтан бүсгүй хөшгийг нээх гэж буйгаа хэлэн татлагаа татахад Жонгүүгийн өмнө маш үзэсгэлэнтэй бүсгүй гараад ирэх нь тэр. Жонгүүг Хэмиг харан инээмсэглэсээр суух бол Хэми ичэн үсээ оролдон зогсоно.
"Хэми энэ даашинзыг авах уу? Чамд маш гайхалтай харагдаж байсан"
"Хэрэггүй ээ, хэрэгтэй үед нь л авсан нь дээр"
Хэми хувцасаа сольчихоод шууд л өөр тасаг руу яваад өгөхөд Жонгүүг ажилтанд хэдэн зүйл хэлээд араас нь очин энгийн загвартай даашинз чөлөөт хувцас хослуулан аваад дэлгүүрийг орхив.
Хэми гэртээ ирэн хувцаснуудаа цүнхлээд аавдаа аялалд явах тухайгаа хэлэхэд Гү эмч өмнөх шигээ тоглосоор өрөөрүүгээ хөөгдчихөв. Эрт явах тул Хэми орондоо орон хэвтэхэд өнөөх хуримын даашинз бодогдон ичэмхийрэн хэвтэнэ.
****
Жонгүүг Хэмиг авахаар гэрт нь ирсэн байх бөгөөд Гү эмчийн ятгалгаар хоол идээд тэд уулзах газарлуугаа яарлаа. Ах нар нь бүгд цуглачихсан байх бөгөөд Жүи хүртэл ирчихсэн байв. Бүгд маршрутаа ярилцаад замдаа гарцгаалаа.
Зорьсон газартаа ирж захиалсан буудалдаа орцгоон чөлөөт хувцас өмсөн далайн эрэг дээр уулзалдах болов. Бүгд бэлтгэлийн хувцас өмссөн байх бөгөөд Намжүүн Жүи хоёроос гадна Жонгүүг Хэми хоёрч мөн хос хувцас өмссөн байлаа. Далайн эрэг дээр тоглоцгоон оройн хоолны цаг болон мах шарахаар эрчүүд нь юмаа бэлдэж эхлэхэд Жүи Хэми хоёр зууш хийхээр болцгоов. Далайн эрэг дээр нар жаргахыг харангаа шар айраг уун шарсан мах идэх нь маш сайхан орчинг бүрдүүлж байлаа. Гэтэл Жонгүүг Хэмид өгсөн шар айраг, архи зэргийг булаан ууна. Эцэст нь Жонгүүг ганцаараа бүх архины талыг ууснаар тасран тэдний зугаа цэнгэл өнлөрлөв. Тэхён Жонгүүгийг түшин өрөөнд нь оруулж өгөөд Хэмигээс зугтаж байгаа аятай хурдхан шиг гараад явахад Хэми түүнийг шоолсоор үлдлээ.
++++++
Жонгүүгийн хувцасыг тайлах гэхэд Жонгүүг Хэмигийн гарнаас татан унагаад өөрөө дээр нь гаран талимаарсан нүдээрээ ширтсээр уруулруу нь зөөлнөөр ойртоно. Тэд хэн хэнийхээ чихэрлэг булбарай уруулыг санагалзсан байх бөгөөд үнсэлт нь сүүлдээ лавшран ширүүсж эхлэлээ. Жонгүүг Хэмигийн цамцыг тайлан нэг гараа нуруун доогуур нь оруулж хөхөвчийг нь суллаад уруулаа доошлуулан үнсэнэ. Хэми түүний өгөх таашаалыг хүлээн нүдээ анин хэвтэж байхад Жонгүүг түүний хөхийг хэлээрээ оролдон давхар базалж нөгөө гар нь өмдийг нь тайлж байв. Хэми гараа явуулан Жонгүүгийн цамцыг тайлахад Жонгүүг түүнээс хөндийрөн Хэмиг бүрэн нүцгэлээд дараагаар нь өөрийнхөө өмдийг ч мөн тайлах н тэр. Жонгүүг дахин Хэмигийн уруулыг сорон үнсэх бөгөөд гар нь гуяаар нь гүйн эмзэг газарт нь ирэхэд Хэми багахан дуу алдав. Түүний хоолойг сонссон Жонгүүг чихэнд нь ойртон
"Дахиад гинш Babygirl" халуухан хоолойгоор ийн шивнээд чихний омгийг нь үмхлэн хэлээ доош гүйлгэж эмзэг газрыг нь зөөлөн үрж байлаа. Удаачгүй Жонүүгийн хуруу орж ирэх нь мэдрэгдэхэд Хэми амьгаадан зөөлөн гиншиж эхлэв. Хоёр хуруу, гурван хуруу гэж нэмэгдэн түүний дотор хурдан хөдлөж эхлэхэд
"Daddy, би таниас надад таашаал мэдрүүлж өгөхийг гуйж байна"
Хэми Жонгүүгийн нүдрүү ширтэн хэлэхэд Жонгүүг түүнийг үнсэн дотоожийг нь тайлаад
"Бяцхан хатагтайн тааллаар" хэмээгээд өөрийн андыг зөөлөн шургуулахад Хэми нуруугаа хотойлгон түүний хүзүүгээр гараа оруулж гиншиж эхлэлээ. Жонгүүгийн тал нь л ороход Хэми байж ядан хүсэл тачаалтайгаар дуу алдахад нь Жонгүүг хүчтэй бүлэлтээр өөрийнхөө андыг бүтэн оруулчихав. Хэми түүний үснээс зууран гиншиж байхад Жонгүүг хоёр талд нь тулан хүчтэй бөгөөд гүн бүлж сүүлдээ хурдалсаар тэдний хэн хэн нь чангаар гиншин амьсгаадаж эхлэлээ. Хэмигийн хана чангаран тэдний дуу улам чангарсаар Жонгүүгийн халуун шингэн Хэмигийн дотрыг дүүргэнэ.
++++++
"Энэ буудлын өрөөг дуу тусгаарлагчтай л гэж найдая. Үгүй бол миний бяцхан хатагтайн чанга гиншилт буудлаар дүүрэн сонсогдсон байх" Жонгүүг Хэмиг тэврэн ийн хэлээд духан дээр нь үнсэхэд Хэми цээжийг нь цохин энгэрт нь шигдэв.
"Энэ мэдрэмжийг мэдрээгүй их удаж...дахиж надад таашаал мэдхүүлэхгүй ингэж удаж болохгүй шүү! Үгэнд орохгүй бол шийтгэнэ гэж мэдээрэй" Жонгүүг Хэмигийн үсийг илэнгээ хэлэхэд
"Ууг нь чи биеэ ч даахааргүй согтчихсон байсан биздээ"
"Таашаал мэдрэхийн тулд миний архи гарчихсан бололтой" Жонгүүг инээн Хэмигийн хөхнөөс базахад Хэми түүнийг цохин аваад, энгэрт нь улам шигдсээр удаачгүй унтаад өгөв.
"Сайхан амардаа ирээдүйн эхнэр минь"
____________________________________