25

6K 270 5
                                    

(-Энэ хэсэгт өмнөхүүдээс арай илүү ёс бус зүйл гарах тул алгасах ёстойгууд нь өөрсдөө мэдэж байгаа байлгүйдээ😉🔞

-Насаа мэдээрэй гэж зөндөө л хэлдэг шүү!)

____________________________________

++++++

Хэми түүний үнсэлтэд удаачгүй хариу өгөхөд Жонгүүгийн үнсэлт улам ширүүн болж байлаа. Тэдний хэн хэн нь үнсэлтэндээ уусан залуугийн гар бүсгүйн биеийг илбэн эхлэхэд Хэми түүний гараас барин уруулаа салгаж орхив.

"Ах нар...араас ирж байгаа болохоор хэрэггүй байх аа."
Жонгүүг түүний үгийг үл тоон тэлээгээ суллаад хоёр гарыг нь суудлын дээд талд холбоод, хийж байсан үйлдлээ үргэлжлүүлж эхлэлээ.

Хэмигийн уруулнаас хүчтэй сорон үнсээд доошлон хүзүүн дээр нь шимэн, эгэмнийх нь яснаас хазлах нь үгээр хэлэмгүй таашаалыг бүсгүйд мэдрүүлж байв. Үүнтэй зэрэгцэн Жонгүүг суудлаа бүр мөсөн налуулсан байх агаад Хэмигийн жийнсэн өмдийг ч мөн адил тайлсан байлаа. Залуу ч үнсэлтээ салган сул подволкыг нь дээшлүүлж гарт нь атгуулаад хөхөвчнийх нь түгжээг түргэн гэгч нь мулталж орхив. Жонгүүгийн уруул доошилсоор Хэмигийн бумбагар хөхийг үмхлэн авахтай зэрэгцэн нэг гараараа нөгөө хөхийг нь массажилж байсан юм.

Жонгүүгийн энэ үйлдлээс маш сайхан мэдрэмж авах бүсгүй зүгээр л нүдээ анин амнаасаа хүсэл тачаалын авиа урсган хэвтэнэ. Залуу үйлдлээ зогсоон Хэмигийн дотоожийг бүр мөсөн тайлж орхиод эмзэг газрыг нь үрж эхлэв. Хэми хариуд нь хөлөө дэлгэх нь илүүг хүсэмжилж буйг илтгэж байлаа.

Жонгүүг харин бүсгүйн хоёр талд тулан уруулыг нь амталж байхдаа юу ч хэлэлгүй өөрийн андаа Хэмигийн агуйд нэвтрүүлчихэв. Гэнэтийн үйлдэлд их биш ч багахан өвдөлт авсан бүсгүй амаа ангалзуулахад залуу тэр дороо хурд нэмнэ. Хэми хэсэг хугацааны дараа дасан хоолойныхоо хэрээр гиншиж эхлэхэд Жонгүүг улам бүр хурдалсаар, бүсгүйг болоогүй байхад андаа сугалаад авчихав.

Хэми гайхан нүдээ нээн Жонгүүг өөд ширтэхэд тэрээр хөмсгөө өргөн жуумалзаад гарных нь хүлээсийг тайлан доош дөрөв хөллүүлээд нурууг нь үнсэн шимж байлаа. Бүсгүй одоо ч гайхсан хэвээр хойш толгойгоо эргүүлэхэд залуугын хуруу түүний анусанд шууд л ороод ирэв.

Жонгүүг дахин хуруугаа нэмэхэд тэрээр тэвчиж байсан нулимс нь хацрыг нь даган урсах бөгөөд одоо ч анусанд нь хөдлөх Жонгүүгийн хурууг гаргахыг оролдоно. Гэвч энэ үйлдэл нь бүтэл эс олж оронд нь залуугийн хатуурсан эрхтэн морьлох нь тэр. Энэ бүхэн Хэмид үнэхээр хэцүү байлаа. Урьд өмнө нь анал с**к* хийж байгаагүй түүнд үгээр хэлэхийн аргагүй өвдөлт мэдрэгдэх бөгөөд Жонгүүг ч энэ бүхнээ зогсоох хүсэл байхгүй мэт хурдлах нь бүсгүйг улам бүр тарчлааж байсан юм.

Жонгүүгт Хэмигийн өвдөн нулимс дуслуулах нь хэцүү байсан ч түүний тархины хаа нэгтэйгээс энэ бүгдийг шивнэн үйл хөдлөлийг нь удирдах аятай байлаа. Хэми Жонгүүгийн үйлдэлд дасан багахан гиншиж эхлэхэд түүний өгзгөнд дахин өвдөлт ирэв. Мэдээж энэ нь Жонгүүг өөрийн эрхтэн дээр давхар нэг хуруугаа оруулсан бөгөөд Хэмиг дасгах ч үгүй хурдалж байгаагаас болсон юм. Хэми энэ бүхнээс таашаал бус өвдөлт мэдэрсээр Жонгүүгийн шингэнээр дүүрэн суудал дээр хүчгүйдэн унахад Жонгүүг түүнээс холдон өөрийгөө болон бүсгүйг цэвэрлэх нь тэр.


++++++

Залуу Хэмигийн эвийг нь олон хэвтүүлээд суудлынхаа ард тохоостой байх хүрмээ нөмрүүлэн машинаа асаан гэрийнхээ зүг хөдлөв. Замынхаа явцад Жонгүг бүсгүйн зүг харахад даарсан шинжтэй атиралдан хэвтэж байв. Залуу ч халуун агааржуулагчаа тултал нь асаагаад урдах замдаа анхаарлаа хандуулан явж эхлэлээ.

Багагүй хугацааны дараа гэрийнхээ үүдэнд ирэхэд Жонгүүг Хэмигийн эд зүйлсийг үлдээн, бүсгүйг зөвхөн хүрмэндээ ороон тэврээд дотогш орлоо. Унтлагын өрөөндөө байрлах орон дээр Хэмиг хэвтүүлээд Жонгүг хувцсаа солин бүсгүйн хажуугаар унтах нь тэр. Харанхуй өрөөнд тайван унтах хос хоёр. Гэвч шөнө дунд болоход тэдний хэн хэн нь учир битүүлэг зүүд зүүдлэнэ.

____________________________________

•Hello! My Babygirl - S1• |JJK|Where stories live. Discover now