7

7.6K 344 1
                                    

-Тодорхой хэмжээний смат хэсгийг ташуу фонтоор бичсэн байх тул энэ сэдэвт эмзэг болон насанд хүрээгүй уншигчид ухамсартайгаар алгасан уншина уу!

____________________________________

Хэмигийн гэнэтийн үйлдэлд цочирдсон Жонгүүг хэсэг хугацаанд зогсож байгаад түүнийг мөрнөөс нь барин өөрөөсөө холдуулж нүдрүү нь ширтэв.

"Хэми надруу хардаа!"

"Жон...Жонгүгаа намайг уучлаарай. Гэх...гэхдээ би..би яг яагаад байгаагаа ойлгохгүй байна."

"Хэми чамд яг юу мэдрэгдэж байгааг надад тайлбарлаад хэлж чадах уу?"

"Мэдэхгүй ээ, чи...чи надад таалагдаад ч байгаа юм шиг...миний бие үнэхээр сонин болоод...."

Хэми үгээ дуусгалгүй хүндээр амьсгаадан уйлж эхлэв. Жонгүүг санаа нь зовж түүнийг буйдан дээр хэвтүүлэх гэж гар дээрээ өргөн авахад Хэми гараа явуулан булчинг нь илэх нь тэр.

"Яа..яаанаа жонгүүгаа би...би ингэхгээгүй шүү!"

Хэмигийн гар биеэр нь тэнүүчлэн нялуун үгс урсгаж дараа нь уучлалт гүйж байлаа. Жонгүүг түүнийг хурдхан буйдан дээр хэвтүүлэн утсаа аван Жин рүү залгав.

"Хён та Хэмиг яачихсан юм. Түүнд ямар нэгэн зүйл өгсөн тийм үү?"

"Чамд л тус болж багахаан виагра хольсон төдий. Хөлдүү амьтан минь наад завшаанаа ашиглах хэрэгтэй." Жин хариу үгээ хэлж дуусан инээхэд Жонгүүг нүдээ анин гүнзгий амьсгаа авав.

"Би тийм хүн биш. Одоо тэгээд түүнийг яах болж байна."

"Ахын дүү өөрөө яахаа мэдэж байгаа байлгүй. Ах нь энд завгүй байна. Тиймээс өөрөө учраа олж үз." Жинд Жонгүүгийн асуудал тийм ч чухал биш бололтой шуудхан утсаа тасалчих нь тэр. Жонгүүгийг дахин Жинрүү залгахтай зэрэгцэн Хэми түүн дээр ирэн нулимс дуслуулан болиулц өгөхийг хүснэ.

++++++

Залуу ч бүсгүйг харан санаа нь зовж утсаа халааслаад Хэмиг шүршүүрийн зүг өргөн явлаа. Хэми хавчиганан Жонгүүгийг үнсэж, хааяадаа өнөөхрүү нь гараа ойртуулна. Жонгүүг ч тэвчин явсаар Хэмиг шүршүүрт оруулж зогсоон усны цоргыг нээх гэтэл

"Жонгүүгаа би одоо яг үхэх нь...би яг яачихваа...энийг арилгаад өгөөчдээ."хэмээн гарнаас нь зууран уйлагнан хэлэв.

•Hello! My Babygirl - S1• |JJK|Where stories live. Discover now