الحلقة الثانية والتسعون

559 18 5
                                    

في احد المناطق الزراعية

كان يحاول ان يستشف مكانه عن طريق جهاز الجي بي اس الا انه تفاجئ به قد توقف عن العمل وبعدها توقفت السيارة ...

ليزفر بقوة ...

ارثر : دا ايه النحس دا يا ربي ، هو انا كنت ناقص ...

رفعت راسها ونظرت اليه ...

كارما : ايه خلاص هنموت ...

ارثر : لا ، البنزين خلص والعربية مش هتتحرك من هنا ...

كارما : يعني هنموت ، اه يا كارما ياللي لسة صغيرة علي الموت ، اه ياللي مش هتلحقي تشوفي ابوكي وامك واخواتك ولا حتي تودعيهم ، ااااااااه ...

ارثر "مقاطعا" : بس بس ، ايه المناحة اللي فتحتيها دي كلها ...

كارما : مش هنموت لازم انوح ، مش هم بيعملوا كدا ...

ارثر : تنوحي ، بقي بذمتك فيه دكتورة تقول انوح ، وبعدين هم مين دول اللي بيعملوا كدا ...

كارما : اللي بينوحوا ...

ارثر "ضاحكا" : وربنا انتي نكتة ، وبعدين هو انتي يا بنتي انتي معندكيش سيرة غير سيرة الموت ...

كارما : اومال عايزني اقول ايه واحنا بيضرب علينا نار ...

ارثر "بضيق" : ماتقوليش حاجة يا كارما ، انا غلطانلك ...

كارما : كويس انك اعترفت انك غلطان ، هتعمل ايه بقي دلوقت عشان تصلح غلطتك ...

ارثر "بمكر" : هعمل ايه يعني ، هتجوزك وامري لله ...

كارما "بصدمة" : تتجوزي ، ليه ...

ارثر : عشان اصلح غلطتي ...

وغمز لها ...

لتشهق بصوت عالي ...

ارثر : ايه ، فيه ايه ...

كارما : يعني ايه تتجوزني عشان تصلح غلطتك ، هو انا غلطت معاك ...

ارثر : يالهوي يا كراميلا باللوز انتي نسيتي والا ايه ...

كارما : نسيت ايه ...

ارثر : نسيتي الشيوكلاتة والبيبسي اللي جبتهوملك يا خانية ، نسيتي اننا نمنا في مكتبي مع بعض و ...

كارما "ببوادر بكاء" : بس ، انت كنت حاطتلي ايه وفين ، البيبسي والا الشوكولاتة ، انت ازاي تسمح لنفسك تعمل حاجة زي دي ، انت ...

ليقاطعها ...

ارثر : اكتمي انتي ايه ما بتفصليش ، بس عارفة انا ما كنتش متخيل انك هتصدقي بسرعة كدا ...

كارما : يعني انت كنت بتضحك عليا ...

ليضربها علي راسها بخفة مداعبا اياها ...

ارثر : طبعا ، يعني بذمتك انتي ، ابقي مستلمك من ابوكي بعد ما وعدته اني ارجعك زي ما اخدتك وبعدين اطلع عيل يعني...

عشقي٢ ( MY LOVE 2)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن