En havalı halimle Eylül'ün okuluna adım atar atmaz bütün kızların bakışları bana çevrildi.
Üzgünüm kızlar ama başım bağlı.
Gözüm her yerde Mavi'yi ararken burnunu sevdiğim dedikodu güzelim tüm güzelliğiyle okuldan çıktı. Yanımdaki Eylül'ü es geçip ona bakmaya devam ettim. O da birini arıyordu sanki. Sonra ona sabah buraya geleceğimi söylediğim aklıma geldi. Büyük ihtimalle beni arıyordu.
"Bak Eylül şimdi benimle adam gibi tatlı tatlı konuş ve o arada Mavi'ye bak. Bana bakıyor mu, ne yapıyor hepsini söyle tamam mı?"
"Abi sen Mavi'ye aşık mısın?"
"Sana ne? Sen dediğimi yap."
"Peki benim bundan çıkarım ne olacak?"
"Hımm düşüneyim." dedim yüzüme en hain bakışımı yerleştirip.
"Belki benim okuluma gelmenden vazgeçerim. Çok iyi bir teklif kabul et."
"Off " dedi sinirle soluyup.
"Tamam Mavi ne yapıyor şimdi?"
"Sana bakıyor."
"Ne!?" dedim tükürüğüm boğazıma kaçarken. Deli gibi öksürüyordum. Lan bir insan heyecanlanınca boğazına tükürük mü kaçar Allah aşkına?
Eylül kahkaha atarak yüzüme bakıyordu.
"Rezil oldun abi. Hava atayım derken olan havan da söndü gitti."
"Kes sesini Eylül."
"Tamam neyse haydi eve gidelim. Burda daha fazla durup beni rezil etmeni istemiyorum."
"Düş önüme." dedim sinirle.
Okuldan çıkarken kızların gözü hala üstümdeydi. Yanında sevgilisi olanlar bile sulanmıştı bana. Pis kurbağalar.
Yalnız Mavi'ye benzedim şu an.
"Semih kimmiş?" dedim bir metre önümden yürüyen Eylül'e.
"Normal bir insanmış abiciğim."
"Bak bebeğim, birtanem, canım kardeşim benim sabrımı sınama benim."
"Tamam be. Okulun basketbol takımı kaptanıymış. Uzun zamandır Mavi'ye aşıkmış. Sonra geçen gün hislerini Mavi'ye söylemiş ama Mavi onu güzel bir dille reddetmiş. Tabi bu Semih vazgeçmiyor."
"Sikeyim onu da kaptanlığını da. Tövbe yarabbim ya."
"Mavi'nin şimdiye kadar sevgilisi oldu mu?"
"Bir tane olmuş ve uzun zaman çıkmışlar onunla. Birbirlerini çok seviyorlarmış."
"Neden ayrılmışlar o zaman?" dedim sinirle. Bunu duymak cidden sinirlendirmişti beni.
"Efehan yani Mavi'nin eski sevgilisi başka bir şehre taşındığı için fazla yürütememişler ilişkilerini. Ama Mavi çok seviyormuş Efehan'ı."
"Tamam yeter bu kadar." dedim kırgınlık dolu sesimle. Mavi'nin başka bir erkeğe aşık olduğunu duymak canımı sıkmıştı. Eve gider gitmez yemek yemeden odama çıktım ve Mavi'ye mesaj attım.
Bilinmeyen: Dibin düştü hadi itiraf et.
Mavi: Benim değil de sana bir şeyler oldu. Heyecandan tükürüğün boğazına kaçtı amk.
Bilinmeyen: Efehan kim Mavi?
Mavi: Haydaa bu nerden çıktı amk?
Bilinmeyen: Eylül söyledi dedikleri doğru mu?
Mavi: Eylül FBI ajanı mı Allah aşkına?
Bilinmeyen: Söyledikleri doğru mu Mavi?
Mavi: Ne söyledi bilmiyorum ama Efehan defteri kapandı benim için.
Bilinmeyen: Görünmeyen mavi tike renk verdin be. Bak tam depresyona girmiş yemek yemeyecektim birden iştahım kabardı
Bilinmeyen: Görüşürüz bebeğim.
Mavi: Bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ TİK | Texting
Short StoryÖzgür: Sana aşık olmayı hiçbir zaman bitirmeyeceğim Mavi. Kapak: carnakapak