45

19.3K 2K 268
                                    

Heyy sen! 45. bölümdesin bro!

Bir de şu sol alt köşede bir tane parlamayan yıldız var. Bir tokat atın da parlasın vhshsjsjs

Hadi güzel güzel okuyun ben de derse gideyim.

"Nasıl yani sen şimdi ciddi ciddi yarıyıl tatilinde abimin yanına mı gideceksin?" diyen heyecanlı Eylül'e heyecanla baktım.

"Gidiyorum valla."

"Oha oha oha oha." Eylül'ün tepkileri cidden çok komikti. Özgür'ün yanına gitmeme çok az kalmıştı. Fazlasıyla az.

"Abinin sesini duymayı çok özledim." dedim dudak büzerek. Bunu tamamen Eylül Özgür'ü arasın diye yapıyordum. Zaten Eylül de onu aramaya yer arıyordu. Telefonunu cebinden çıkarıp Özgür'ü aradı ve telefonu hoparlöre alarak açmasını bekledi.

"Alo?" karşıdan gelen Özgür'ün sesi ikimizi de gülümsetmişti.

"Nasılsın, napıyorsun abi?"

"Pezevenklerle uğraşıyorum." dedi sinirle.

İkimiz de çatık kaşlarla birbirimize baktık ve Eylül'e dudaklarımı oynatarak ne olduğunu sormasını istedim.

"Ne pezevengi abi?"

"Sen ve Mavi'yi takip edip, gevşek gevşek davrananların listesini çıkardım ana avrat düz gidiyorum. Lan piç Semih sen kimsin Mavi'ye güzel diyorsun? Ulan sikerler seni."

Duyduğum şeylerin karşısında hızlanan kalbim ve gülmemek için birbirine kenetlenmiş dudaklarımla çok zor dakikalar yaşıyordum. Ama Eylül kahkahayı çoktan koyuvermişti bile.

"Onlara ne diyorsun abi?"

Özgür'ün Eylül'ün her sorusuna cevap vermesi beni şaşırtıyordu. Bize yorum yapanlarla o kadar meşguldü ki sanırım cevap verdiğinin bile farkında değildi.

"Ne diyeyim abiciğim? İşte o piç piç yorum yaptığınız iki kızın biri benim kardeşim öbürü de.." deyip sustu.

"Öbürü de ne?" diyen Eylül'e kısa bir süre sonra cevap verdi.

"Öbürü de sevdiğim kız diyorum."

Özgür'ün hüzünle kurduğu cümle moralimin bozulmasına neden olmuştu. Onu sevdiğimi bilse belki bu kadar üzülmezdi. İkimizi de bu hüzünden kurtaran Eylül'ün sesi oldu.

"Sen onu her yerden engellememiş miydin abi? Fotoğraflarına nerden bakıyorsun?"

Eylül çok güzel bir soru sormuştu ve bunun cevabını heyecanla bekliyordum. Sahi o benim fotoğraflarıma nerden bakıyordu?

"Fake hesaplarımdan."

"Sen nasıl bir kralsın ya?" diyen Eylül'e Özgür gözlerimizi devirecek bir cevap vermişti.

"Yakışıklı bir kral."

"Konu niye dönüp dolaşıp senin yakışıklı olmana geliyor Allah aşkına? Bunu bir türlü anlayamıyorum." dedi Eylül gülerek.

"Çok yakışıklı olduğum için olabilir mi?"

"Tamam abi ya yeter bu kadar konuşma yoksa egonda boğulacağız. Var mı bir isteğin?" dedi Eylül.

"Var tabiki."

"Ne?"

"Instagrama attığın o fotoğrafları sileceksin ve Mavi'nin de silmesini sağlayacaksın."

"Allah Allah nedenmiş o?"

"Nedeni şu katil olmak için çok yakışıklıyım."

"Abi!?"

"Tamam lan kıskanıyorum köpek gibi. Sizi başkalarının görmesini ve yavşamasını istemiyorum."

"Ben silerim de Mavi'ye ne diyeceğim?" dedi Eylül sinsice gülüp. Bana da göz kırpıyordu.

"Çok basit fotoğrafın çok çirkin bence silmelisin diyeceksin."

"Sence bunu söylerken çarpılmaz mıyım?"

"Merak etme ben ona çarpılacağım çok şey söylemiştim ama çarpılmamıştım. Senin de birkaç çarpılmama hakkın var."

"Off abi abartma ya." dedi Eylül gülerek. "Bir değil iki değil onlarca fotoğrafı var. Senin yerinde olsam kıskanmak yerine alışmayı denerdim."

"Haklısın galiba. Buna da alışmam gerek. Ama işte konu Mavi ve burnu olunca biraz zor. Neyse Eylül ben kapatıyorum dersim başlıyor."

"Tamam abi görüşürüz."

"Görüşürüz." ve kapanış...

"Fotoğrafın çok çirkin bence silmelisin." diyen Eylül'e kahkahayla cevap verdim.

"Ya ama ben abini yerim."

"Allah'ım çok tatlı ya. Biri beni de böyle sevsin lütfen. Çokça ve bolca amin."

"Amin amin." dedim telefonu çıkarıp Özgür'e mesaj atarken.

Luppo Seven Kız: Allah belamı versin ki çok güzel seviyorsun:)

Özgür: Allah belanı niye veriyor amk ghsjakk

Luppo Seven Kız: Onu o anlamda söylemedim salak çocuk dbsnjakakalalalal

Luppo Seven Kız: Ne kadar çok sevdiğin anlamında kullandım.

Özgür: He öyle desene bdsnjsskakklalala

Luppo Seven Kız: Anlarsın sanmıştım

Luppo Seven Kız: İki hafta sonra yanındayım.

Özgür: İyi gel bakalım kimmişsinn sen

Luppo Seven Kız: Bakalım kimmişim ben:)

Bakalım kimmişsin sen?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!

Öbür bölüm uzun bir mesajlaşma bölümü ve daha sonra da beklenilen bölüm:) çok heyecanlıyım.

Görüşürüz

MAVİ TİK | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin