21

22.4K 1.5K 502
                                    

Sanırım son temposuz bölüm. Onun için güzelce okuyun:)

Dürümcüye girip aldığım iki dürüm ve iki ayrandan sonra okula doğru yürümeye başladım. Bir an Eylül'e de alsam mı diye düşünsem de bundan hemen vazgeçmiştim.

Bir gün kumbarasına açıp bakarsa ağzıma sıçacağına emindim. Benim acilen bir işe girip aldığım paraları yerine koymam gerekiyordu.

Okula yaklaştıkça hızlanan kalp atışlarım bana Mavi'nin mesajlarını hatırlattı.

En çok da kalbin ele verir seni. Deliler gibi atan sesini susturmak istersin ama susturamazsın.

Ben artık kalbimi susturmak istiyor muydum ondan bile emin değildim. Çünkü her an onun yanında olmak o yokken boktan farkı olmayan boş zamanım onunla dolsun istiyordum.

Okulun bahçesine girdiğimde telefonumu çıkarıp ona mesaj attım.

Özgür: Geldim beleşçi, nerdesin?

Mavi: Geçen seferki yerde.

Gülerek oraya doğru yürümeye başladığımda burnunu sevdiğim geçen seferki yerimizde oturmuş parmaklarını inceliyordu.

Ben bu kızın burnunu neden bu kadar çok seviyordum ki?

Yanına doğru yürümeye başladığımda aklımda binlerce senaryo geçti. Acaba onu sevdiğimi söylese miydim?

Hayır salak o seni ciddiye bile almıyor.

Diyen iç sesime hak verdim. Ona bir gerizekalı gibi davranıyordum ama bu sadece ona özel bir şeydi. Çünkü onunlayken ne yaptığımın farkında bile değildim. Sonra aklıma yine bir mesajı geldi ben yine ve yine gülümsedim.

Resmen bana aşkı anlat dediğimde bana beni anlatmıştı.

İçimde gün geçtikçe büyüyen şeyi birkaç dakikalığına bir kenara bırakıp normal davranmaya çalıştım.

"Geldim."

Sesimi duyar duymaz bana döndü ve içten bir şekilde gülümsedi.

Gerizekalı gibi atmayı bırakmalısın kalbim!

"Hoşgeldin."

Yanına oturup poşeti ona verdim ve kendi dürümünü çıkarmasını bekledim.

"Paran vardı değil mi?" dedi sonra birden duraksayıp.

Ayıpsın Mavi. Eylül'ün bankası arkamda.

"Vardı." dedim gülerek. Sonra Mavi önce benim dürümümü bana verdi sonra kendisininkini çıkardı.

Sonra da yemeye başladık. Mavi öyle nazlanan kızlardan değildi. Her şeyi içinden geldiği gibi yapıyordu.

"Özgür sen neden hiç Eylül'ü takmıyorsun?" diyen Mavi'ye tam cevap verecekken duyduğum ses yüzümü buruşturmama neden oldu.

"Amanın da amanın kimin abisi gelmiş?" diyen Eylül'e sinirli bakışlarımdan attım ama ne kadar başarılı olduğum tartışılırdı.

"Eylül senin işin yok mu kardeşim?"

"Benim işim sensin abi." diyen Eylül Mavi'nin yanına oturdu ve garip bakışmaları dikkatimi çekti. Ne oluyor burda?

"Siz niye birbirinize öyle bakıyorsunuz?" dedim merakla.

"Hiç." dedi Eylül omuz silkip. "Mavi'nin ne kadar güzel olduğuna bakıyordum."

"Çok güzel değil mi?" dedim gülümseyerek. "Hele ki burnuna bayılıyorum." der demez Mavi gözlerini şaşı yapıp burnuna baktı ve şaşkınca yüzüme baktı.

MAVİ TİK | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin