iyi okumalar..❤️
....
Çıkış zilinin çalmasıyla koşmaya hazır ayaklarım çoktan okuldan çıkmıştı bile. Mavi'yle buluşacaktık ve ben geç kalmak istemiyordum.
Hızlı hızlı anlaştığımız yere doğru giderken telefonuma gelen mesaja baktım.
Mavi: Nerdesin?
Özgür: Okuldan çıktım geliyorum.
Özgür: Sen nerdesin?
Mavi: Ben geldim bile:)
Özgür: Oha amk atlet misin sen svsbsnmaak
Özgür: Ne ara geldin?
Mavi'nin cevabını beklerken o çevrimdışı oldu. Buna biraz şaşırsam da üstünde fazla durmadan ona birkaç mesaj daha yazdım ve yürümeye devam ettim.
Çok fazla heyecanlıydım çünkü ilk defa Mavi bana buluşma teklifi etmişti. Dürümcünün yakınlarına gelirken durup nefesimi düzene soktum ve bu sefer yavaş yavaş yürümeye başladım. Çünkü birkaç adım sonra zaten ordaydım.
Dürümcünün bulunduğu sokağa gelince etrafa göz gezdirdim. Biraz ilerde ise gördüğüm şey adeta donmama neden olmuştu.
Çünkü Efehan olduğunu düşündüğüm kişi arkadan Mavi'ye sarılmıştı. Benim daha seni seviyorum diyemediğim sevdiğim kadına sarılmıştı.
Dolan gözlerim tek bir yere odaklanmıştı. Sanki bütün dünya bulanıklaşmış net olan tek bir şey kalmıştı.
Efehan'ın Mavi'nin beline sarılı olan elleri.
Mavi beni fark etmiş miydi bilmiyordum. Bir ses sürekli Özgür diyordu ama kulağıma uğultu şeklinde geliyordu.
Aşk acısı bu muydu? Sevdiği kadını kaybetmenin acısı bu muydu? Eğer buysa ben dibine kadar acı çekiyordum.
Biraz daha takılı kaldı gözüm o kollara. Başımı biraz yukarı kaldırıp onların yüzüne bakamadım. Aniden gelen ağlama isteğimi bir kenara koyup yavaşça arkama döndüm.
Kulağıma hala uğultu şeklinde sesler vardı ama ben ne denildiğini hiçbir şekilde anlamıyordum. O kadar yıkılmıştım ki bedenim hiçbir sese tepki vermiyordu.
Mavi'yi bir erkekle görmeye dayanamayan ben şimdi onu Efehan'a bırakıyordum. Zaten büyük bir aptallık yapmıştım. Asla ama asla beni sevmeyecek bir kızı bütün benliğimle sevmekle büyük bir aptallık yapmıştım.
Şu an tek hissettiğim şey üşüdüğümdü. O kadar üşüyordum ki birbirine çarpan dişlerimi durdurmam bile mümkün olmuyordu.
Ne ara geldiğimi bile bilmediğim evime girdim. Dolan gözlerimi silip hiçkimseye görünmeden odama gittim. Bu arada telefonuma gelen mesajlara da bakmayı ihmal etmedim.
Mavi: Özgür?
Mavi: Bak Özgür her şeyi yanlış anladın.
Mavi: Ortada düşündüğün gibi hiçbir şey yok.
Özgür: Bana hiçbir şey açıklamak zorunda değilsin Mavi. Ben senin hiçbir şeyin değilim.
Mavi: Açıklamak zorunda hissettim.
Özgür: Hayırlı olsun bu arada. Efehan'ı hiç görmemiştim. Baya yakışıyorsunuz. Hem benim gibi mallık da etmez sana.
Özgür: Şimdi sana mesaj atmanı da istemez artık.
Özgür: İstediği zaman sana sarılır,
Özgür: İstediği zaman seni öper,
Özgür: İstediği zaman yanına gelir,
Özgür: İstediği zaman sana seni seviyorum der. Bunların hepsini istediği zaman yapabilir.
Özgür: Hem benim gibi de mallık yapmaz sana.
Özgür: Mutluysan mutluyum Mavi.
Özgür: Bunu unutma.
Mavi: Lütfen beni dinler misin Özgür?
Özgür: Dinlecek bir şey kalmadı Mavi. Kendine iyi bak lütfen.
Yazıp Mavi'yi engelledim. O kadar boktan bir durumun içindeydim ki onunla daha fazla konuşamazdım. Ama yine de dayanamıyordum işte. Engellememe rağmen yine onunla konuşmak istiyordum, ona ne kadar kötü bir durumda olduğumu anlatmak istiyordum. Ama hayır bu hakkımı çoktan kaybetmiştim.
Özgür: Şu anda bir çocuk gibi hüngür hüngür ağlamamın dışında bir sorun yok.
GönderilmediÖzgür: Gözyaşlarım senin için akıyor ve ben bundan gocunmuyorum.
GönderilmediÖzgür: Seninle konuşmaya devam etseydim eğer, dayanamazdım Mavi.
GönderilmediÖzgür: O çocuk sana öyle sarıldı ya,
GönderilmediÖzgür: Benim de dünyam başıma yıkıldı.
GönderilmediÖzgür: Bizim için aylardır inşa ettiğim dünyam başıma bir dakikada yıkıldı.
GönderilmediÖzgür: Allah'ım kafayı yiyiyorum.
GönderilmediÖzgür: Canım hiç olmadığı kadar yanıyor ama ben yine seni sevmeye devam ediyorum.
GönderilmediÖzgür: Çok ani girdin hayatıma Mavi. Hiç beklemediğim bir anda beklemediğim bir şekilde. Ben seninleyken havalara uçtum.
GönderilmediÖzgür: Ama bugün yere öyle bir çakıldım ki bir daha hiç kalkamayacak gibiyim.
GönderilmediÖzgür: Güçlü olamadım. Neşeli hallerime inat en dibe battım bugün. Biliyorum senin yanında olup elini sıkmak, seni tebrik etmem gerekirdi ama bunları benden bekleme.
GönderilmediÖzgür: Özür dilerim Mavi.
GönderilmediÖzgür: Seni üzdüğüm için her an kendimden nefret edeceğim ama seni buna inat her an seveceğim.
GönderilmediÖzgür: Seni çok seviyorum.
GönderilmediÖzgür: Bir daha konuşamamak da varmış ha?
GönderilmediÖzgür: Bak bunu yazdım bir kenara.
GönderilmediSon mesajımı da yazıp telefonumu rastgele bir köşeye fırlattım. Mavi'yle konuşmadığım bir telefonla ne yapabilirdim ki?
Akan gözyaşlarımı elimin tersiyle silip bakışlarımı yere sabitledim. Odamın kapısı aniden açılınca refleks olarak ağlamaktan kıpkırmızı olan gözlerim direkt oraya bakmıştı.
"Abi?" dedi Eylül dehşet dolu sesiyle. "Sana ne oldu böyle?"
Anlaşılan beni çok uzun bir gece bekliyordu.
Bu arada Mavi Tik bin okunmayı geçti. Çok teşekkür ederim:)
Öbür bölüm Eylül'den.
Kendinize iyi bakın. Hoşçakalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ TİK | Texting
Short StoryÖzgür: Sana aşık olmayı hiçbir zaman bitirmeyeceğim Mavi. Kapak: carnakapak