armagn11 NazlDede324 AzraSormaz_01 ve textingonerileri 'ne gelsin ❤️❤️
Bu bölüm sevip de kavuşamayan, özleyip de barışamayanlara gelsin,
demişim herkes şok dhsjajakakakalaŞimdi Özgür'ü biraz kıskandıralım bakalım:)
Yeni bölüm yetişirse yarın geliyor.
İyi okumalar...❤️
Eylül'den
Yüzümdeki hain sırıtışla abimin numarasını tuşlayıp telefonu kulağıma dayadım. Şimdi onu kudurtacaktım. Hem belki bu bahaneyle İstanbul'a geri dönerdi.
"Alo?" dedi uykulu uykulu. O uykuyu almasını da bilirim abiciğim...
"Nasılsın abi?"
"İyiyim de bu saatte niye aradın? Bir sorun yok değil mi? Herkes iyi mi?"
Abim sorularını üst üste sorarken görmeyeceğini bile bile göz devirdim.
"Sorun yok abi herkes iyi. Lütfen sakin olur musun?"
"He tamam iyi." dedi horlamaya başlayarak. Bu kısa yoldan 'defol git Eylül uykum var' demekti.
"Bugün Mavi'yi gördüm." dedim ve tepkisini bekledim.
Önce horlama sesi kesildi, sonra kısık seste bir küfür ve açılış.
"Ne yapıyordu?"
Oo abi hani uykun geliyordu? dememek için kendimi zor tutuyordum.
"Tek başına bahçede oturuyordu sonra da yanına Efehan geldi."
"Yemin ederim sikeceğim şu çocuğu." dedi çok kısık bir sesle. Tabi ben de sağır taklidi yaptım. Çünkü sesin bana gelmediğini düşünüyordu.
"Tabi sen gittikten sonra yanaşıyor Mavi'ye."
"Mavi ne yaptı?" dedi tane tane. Sinirlendiği o kadar belliydi ki.
"Kavga ettiklerini gördüm. Mavi istememesine rağmen kolundan tuttu falan." dedim abartarak. Efehan Mavi'yle temas bile etmemişti. Abi lütfen İstanbul'a dön. Yani hemen dönmelisin yoksa ben yalan söylemekten çarpılacağım.
"O kolu tutan elleri sikerim. Şeytan diyor gel İstanbul'a tut Mavi'nin ellerinden getir buraya. Onu şerefsizlerden uzak tut."
Oha abi oha. Ben seni özleyip yalan söyleyeyim. Senin İstanbul'a gelmen için planlar yapayım sen gel Mavi'yi alıp Bursa'ya götür. Aşk olsun.
"Tamam Eylül kapatalım konuyu. Zaten ben bunların olacağını bilerek geldim buraya."
Derin bir nefes alıp devam ettim.
"Dönmeyecek misin abi?"
O da aynı şekilde nefes alıp verdi ve bana cevap verdi.
"Şimdi değil abiciğim. Gelirsem katil olacağımı biliyorum."
"Yeni okulun nasıl peki? Arkadaş falan edindin mi?"
"Arkadaşa ihtiyacım yok. Yeni okul da umrumda değil."
"Abi biliyor musun Mavi seni defalarca kez sordu bana."
"N-ne?"
Abim o kadar şaşırmıştı ki sesi titriyordu. Aslında bunu söylememem gerekiyordu ama Mavi de suçsuzdu. Bunu ona borçluydum.
"Evet abi. Defalarca kez seni sordu bana. Okulda yanıma geldi, mesaj attı bizim eve gelmek istedi ama onu hep tersledim."
"Tersledin mi?"
"Evet. Senin gidişinden onu sorumlu tuttum."
"Asla böyle bir şey olmadı Eylül. Onu üzme lütfen. O üzülürse ben de üzülürüm."
"Biliyorum abi. Özür dilerim."
"Peki sen ne dedin ona?"
"Gittiğini söyledim."
"O-nun tepkisi ne oldu?" abimin sesi hala titriyordu.
"Ağladı abi."
"Kahretsin." dedi sonra da bulunduğu yerden sesler gelmeye başladı. Sanırım penceresini açıyordu. "Gidişimle bile kıza acı çektiriyorum."
"Merak etme ben yarın onunla konuşurum."
"Eylül?"
"Efendim abi?"
"Mavi sana emanet tamam mı? Ona iyi bak. Benim yapamadığımı sen yap ve ona iyi bak. Ben artık hayatına giremem ve onu sana emanet ediyorum. Sen çok güçlü bir kızsın ve onu koruyabilirsin. Şimdi kapatmam gerekiyor. Görüşürüz abim."
"Görüşürüz." dedim dolan gözlerimle ve telefonu kapattım.
Abimi kıskandırayım derken onu üzmüştüm sanırım. Keşke abime Mavi de seni seviyor diyebilseydim ama bunu Mavi'nin söylemesini bekliyordum.
Benim saf abim sevildiğini bilmeden çok seviyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ TİK | Texting
Short StoryÖzgür: Sana aşık olmayı hiçbir zaman bitirmeyeceğim Mavi. Kapak: carnakapak