52

19.2K 1.3K 398
                                    

Dünden beri yaptığınız yüzlerce yorum için teşekkür ederim❤️

Öbür bölümde adı geçenler çok mutlu olmuşlar:) sizin mutlu olmanız beni de mutlu eder efendim bzjsjssmmmsksskksk...

Tekrar ve tekrar söylüyorum siz inanılmazsınız:)❤️

Neyse, yeni bölüme geçelim artık.

....

Bir elimde telefon diğer elimde cipsle Özgür'ün mesaj atmasını bekliyordum. Artık onsuz bir dakikam bile geçmek bilmiyordu...

Beklediğim ses nihayet geldiğinde cipsi bir kenara fırlattım ve adeta telefonun içine girdim.

Özgür: Amanın da amanın kimin sevgilisiymiş bu Mavi?

Özgür: Kimin güzel burunlusuymuş?

Özgür: Kimin kalp atışıymış?

Özgür: Kimin yüzündeki tebessümüymüş?

Özgür: Kimin mutluluk sebebiymiş?

Mavi: Aksjsjakkkkkakasnjsjak kimin acaba?

Mavi: Bak bilemedim şimdi.

Özgür: Benim lan benim. Bunun bilinmeyecek bir tarafı yok.

Özgür: Tek ve net bir cevabı var.

Özgür: BENİM!!!

Mavi: Tamam senin:)

Özgür: Tamam hadi dışarı gel seni bekliyorum. Hazır Bursa'dayız her köşesini anılarımızla dolduralım.

Mavi: Sen halamın evini nerden biliyorsun amk?

Özgür: Dün seni takip ettim shsjsnskkakak

Özgür: Sağ salim eve dönmeni kendi gözlerimle görmek istedim.

Özgür: Hani biz kavuştuk ya. MazAllah kem gözlerin nazarına geliriz sana bir şey falan olur.

Özgür: İşimi garantiye aldım:)

Mavi: Delisin sen sbsnsnaamamamma

Özgür: Aşkın beni delirtti:)

Mavi: Tamam neyse geliyorum iki dakikaya.

Özgür: Seni bekliyor olacağım.

Telefonu alelacele kapatıp siyah kot pantolonunumu ve kırmızı kazağımı üzerime geçirdikten sonra saçımı da at kuyruğu toplayıp bağladım.

Makyaj?

Buna fazla zamanım yoktu ama biraz eyeliner çeksem ve çok hafif ruj sürsem fena olmazdı. İşimi beş dakika içinde halledip montumu giydim ve halamların işe gitmesini fırsat bilip evden çıktım.

Özgür'ü kapıyı açar açmaz görmeyi beklemediğim için ani bir şok geçirdim. Lan insan kapıdan biraz uzak durur. Yakışıklısın falan kalbim duracak sonra.

Özgür hiç bekletmeden beni kolları arasına aldı ve saçımın üstünden öptü. Bu hareketine artık alışmıştım. Çünkü beni hep aynı yerden öpüyordu.

"Özgür sen niye beni hep saçımdan öpüyorsun?" dedim merakla. Bunun cevabını cidden merak ediyordum.

"Saçını seviyorum çünkü." dedi. Ama bana hep burnumu sevdiğini söylerdi.

"Ben burnumu seviyorsun diye düşünüyordum." dedim gülerek.

"Burnunu tabiki seviyorum ama saçların bana huzur veriyor. Gizli bir hayranlık diyelim. Ve eğer istiyorsan seni başka yerlerinden de öpebilirim." dedi çarpık bir gülümsemeyle.

MAVİ TİK | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin