35

19.4K 1.4K 15
                                    

0536*******: Günaydın Özgür:)

Özgür: Günaydın.

0536*******: Düne göre daha ılımlısın bana karşı bakıyorum da.

Özgür: Evet. Sanırım seni kendime benzettim.

Attığı mesajla moralim bozulmuştu. O benimle konuşmak istediği zamanlar onu hep engelliyordum.

0536*******: Sen de mi birini sevdin?

Özgür: Bu önemli değil.

0536*******: Bu önemli Özgür. Sana seni seviyorum dedim. Kimi sevdiğini bilmeme hakkım var.

Özgür: Evet birini seviyordum.

Seviyordum? Dum? Geçmiş zaman eki?

0536*******: Şimdi sevmiyor musun?

Özgür: Bana beni sevdiğini söyledin. Bunu cidden sana söylememi istiyor musun?

0536*******: Evet istiyorum. Sonradan öğrenmektense en başından bileyim daha iyi.

0536*******: Şimdi tekrar soruyorum onu şimdi sevmiyor musun?

Özgür: Duyacağın şeyler için üzülürsen özür dilerim ama ben onu her şeyden daha çok seviyorum.

Özgür: O şimdi burda değil. İstanbul'da.

Özgür: Uyandı mı? Okula gitti mi bilmiyorum. Nasıl ne durumda? onun hakkında şu an hiçbir şey bilmiyorum.

Özgür: Bilmeye hakkım yok gibi hissediyorum.

Özgür: Belki şu an gülümsüyordur, belki ailesiyle sabah kahvaltısı yapıyordur belki de benim yüzümden mutsuzdur...

Hayır Özgür o şu anda seninle konuşuyor ve Dünya'nın en mutlu insanı.

Özgür: Ona çok çabuk aşık oldum. Sonra da hesaba katamadığım şeyler oldu ve şimdi burdayım. Ondan uzakta..

0536*******: Çok özel olmayacaksa buraya neden geldiğini söyleyebilir misin?

Özgür: Bu konu hakkında konuşmak istemiyorum. Umarım beni anlıyorsundur.

0536*******: Seni zorlamayacağım Özgür. Ama tek bir soru sormak istiyorum.

Özgür: Sor?

0536*******: Buraya gelirken onunla konuştun mu?

Özgür: Hayır. Bir haftadır hiç konuşmuyoruz hatta. Korkaklık yapıp onu her yerden engelledim. Şimdi ne o bana ulaşabilir ne de ben ona.

0536*******: Anladım. Cevap verdiğin için teşekkür ederim. Umarım bir gün benimle her şeyini paylaşırsın.

0536*******: Şimdilik hoşçakal.

Özgür: .

Mesajlardan hüzünle çıktığımda Özgür'e sandığımdan daha büyük bir acı verdiğimi anlamış oldum. Ama bunu düzeltecektim ne olursa olsun.

MAVİ TİK | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin