Sabah sabah kulağımın dibinde çalan telefonu duymamazlıktan gelerek güzel uykuma devam ettim. Daha kargalar sıçmamışken, imam sabah ezanını okumamışken bu neyin enerjisi birader?
Telefonum üst üste çalmaya devam ederken kimin aradığına bakmadan gözüm kapalı bir şekilde sinirli olmaya çalışarak cevap verdim. O kadar çok uykum vardı ki sesim sinirli çıkmış mıydı onu bile bilmiyordum.
"Sabahın köründe beni uyandırdığına göre ya ölüm döşeğinde olman gerekiyor ya da ölmüş olman. Çünkü ikisinden biri değilsen seni ben öyle yapacağım."
Karşıdan gelen şen kahkahayla yüzümü buruşturdum.
Özgür salağıydı. Allah'ın malından başka kim üst üste yüz defa arardı ki?
"Ölmüş olsam sana nasıl telefon edebilirim? Düşünsene öbür tarafta bir telefon görüşmesi yapabilir miyim diyorum ölüler şok." dedi tekrar kahkaha atıp.
"Özgür Allah aşkına beni rahat bırak. Bu saate benden ne istiyorsun?" dedim ağlamaklı çıkan sesimle.
"Lan bu saat dediğin sekiz. Okula yetişmek için tam yirmi dakikan var."
Önce gözlerim yavaş yavaş açıldı, sonra yavaş yavaş saate baktı ve sonra ışık hızında kocaman açıldı.
"Çüş! Kapat kapat." dedim cevap vermesini beklemeden. Sonra da telefonu yüzüne kapattım. Daha sonra gelen mesaja bakmayarak ışık hızında giyindim. Tabi paçalar tutuşunca yarım saatlik işi beş dakikada hallediyordum.
Ders programını da çantama koyduktan sonra elimle saçımı gelişi güzel düzelttikten sonra kahvaltı bile yapmadan evden çıktım.
Halk otobüsüne binip akbilimi bastıktan sonra boş bir yer var mı diye en arkaya baktım. Yüzünü elleriyle kapatmış bir çocuğun yanı boş olunca oraya doğru hareket ettim. Bir ara acaba bu çocuk Özgür mü demekten kendimi alamadım ama hayır Özgür değildi. Burda film çekmiyorduk anasını satayım.
Yolculuk sırasında telefonumu çıkarıp gelen mesajlara baktım.
Özgür: İyilik yap denize at hesabı amk.
Özgür: Uyandıralım sonra da telefon yüzümüze kapansın.
Özgür: Çok pis tripliyim şu an.
Özgür: Ponçik kalbim çıt diye kırıldı.
Mavi: Vshdhsjsjjsksskkskskskkskskskskks
Mavi: Özür dilerim ponçik kalpli Özgür.
Mavi: Yarım saati beş dakikaya sığdırmak zorundaydım.
Özgür: Tamam madem bu kadar ısrar ediyorsun affettim gitti.
Mavi: Allah'tan ısrar ettim dhsjsksks yoksa beni hayatta affetmezdin.
Özgür: Aynen xvsbnsjsnssk
Mavi: Bu arada teşekkür ederim. Uyandırdığın için.
Özgür: Aslında sinir etmek için arıyordum ama uyuduğunu bilmiyordum hdjjdjskskskak
Mavi: Arada işe yarıyorsun.
Özgür: _havalıemoji_
Mavi: Neyse geldim ben okula sonra konuşuruz.
Özgür: Çıkışta sizdeyim zaten bol bol konuşuruz bdnsnsmskk
Mavi: Ben de ne zaman gelecek acaba diye düşünüyordum amk.
Özgür: Yolumu mu gölüyorsun? Hdhsjssjj
Mavi: Ne alaka ya vdbsnsnsjs hep geliyorsun ondan dedim. Neyse oyalama beni görüşürüz.
Özgür: Görüşürüz Mavi.
Sanırım bir hafta ya da on gün bölüm gelmeyecek. Neden mi? Çünkü Tesadüf'ü yazmam gerekiyor.
Sizi seviyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ TİK | Texting
Short StoryÖzgür: Sana aşık olmayı hiçbir zaman bitirmeyeceğim Mavi. Kapak: carnakapak