48

19.9K 1.4K 176
                                    

Bir önceki bölüme yaptığınız yorumlarınızı yerim ve sizi öperim bebekler<3 iyi okumalar.

Özgür'ün boynundan elimi indirdiğimde adeta boşluğa düşmüş gibi hissetmiştim. Buruşan yüzünden onun da bundan hoşlanmadığı belli oluyordu.

Konuşmadan Özgür'ün az önce kalktığı banka gidip oturdum. Şimdi konuşma zamanıydı.

O da gelip yanıma oturdu ve yüzünü bana çevirdi. Bir de sırıtmıyor muydu? Vuracağım şimdi gülen yüzüne. ŞAKA YAPTIM.

"Ne sırıtıyorsun?" dedim sinirle yüzüne bakıp. Ama sinirli değildim. Sadece öyle davranıyordum.

"Sen İstanbul'dan Bursa'ya benim yanıma geldin. Şimdi söyle bana ben sırıtmayayım da kim sırıtsın?"

Başımı sağa çevirip ben de sırıttım. Mutlu olmuştum.

"Daha sorularım bitmedi Özgür Bey. Beni bırakıp gitmeni en son konuşacağız. Şimdi söyle bakalım ben sana ilk mesaj attığımda neden anında cevap verdin?"

Başını arkaya yatırarak kahkaha attı ve elini başıma koyup beni kendine çekti sonra da saçımın üstünden öptü.

"Kıskanılıyor muyum acaba?" dedi keyifle.

"Evet." dediğim anda tekrar kahkaha attmaya başladı. Söylediğim şeyler çok hoşuna gidiyordu galiba.

"Beni kıskanman güzel ama kendini kıskanman anlamsız bence."

"Ya o ben olmasaydım?" dedim yüzümü yüzüne çevirip. Bu ani hareketim onu da afallatmıştı. Çünkü yüzüm yüzüne çok yakındı.

"Ben değil ama kalbim sen olduğunu anladı galiba." dedi dudağımın kenarını öperken. "Ve bu yüzden istemsizce sana cevap verdim."

"Ö-özgür ben çok özür dilerim." dedim titreyen sesimle. "O gün oraya seni çağırmasaydım bunları yaşamıyor olurduk."

"Boşver bunları." dedi heyecanla elimi tutarken. "Sana bir soru soracağım ve sen de bana cevap vereceksin."

"Tamam." dedim ne soracağını düşünmeden. Bugün bütün sorularımıza cevap alacağımız gündü.

"Bana aşık mısın Mavi? Seviyor musun ya da hoşlanıyor musun değil aşık mısın?"

Bu sorunun cevabını düşünmeye gerek yoktu. Ona olan hislerimi uzun zaman önce öğrenmiştim ben.

"Sana aşığım Özgür." dedim yanağını öperken. "Peki sen bana hala aşık mısın?"

"Sana aşık olmayı hiçbir zaman bitirmeyeceğim Mavi." dedi gözlerimin içine bakarak.

Sana aşık olmayı hiçbir zaman bitirmeyeceğim.

Ne kadar naif bir cümle...

Ne cevap vereceğimi bilmediğim için aniden ayağa kalktım. Hem halam da beni bekliyordu.

"Benim gitmem gerek Özgür." dedim başımı öne eğip. Biraz utanıyordum.

"Tamam git." dedi gülümseyerek. "Ama bana bir sözün var unutma." dedi tekrar yanağımdan öperek.

Sanırım birazdan beni hastaneye yatırmaları gerekiyordu.

Kafamı sallayıp arkamı döndüm ve iki adım atmadan telefonuma bir mesaj geldi.

Özgür: Sana aşık olmayı hiçbir zaman bitirmeyeceğim Mavi.

Özgür: Bunu unutma.

Bölüm sonu:)))

Finale de son 7 bölüm! Öbür bölüm upuzun olacak merak etmeyin.

Sizi seviyorum ❤️

MAVİ TİK | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin