17

22.7K 1.6K 231
                                    

Telefondam açtığım şarkının sesini en yüksek seviyeye getiriken yatağıma uzandım ve bir şeyler beklemeye başladım.

Saçmalamayın tabiki de Özgür'ün mesaj atmasını beklemiyordum.

Tamam bekliyordum. Çünkü dün yanımdan gittiğinden beri hiç mesaj atmamıştı.

Elimle telefonun üstüne ritim tuttururken beklediğim mesaj maalesef gelmemişti.

Dayanamayarak WhatsApp'a girdim ve Özgür'ün son görülmesine baktım. Dün sabah konuştuğumuz saatti.

Niye mesaj atmıyordu açıkçası merak ediyordum. Bunu öğrenmek için iki seçeneğim vardı.

Ya gururumu bir kenara bırakıp mesaj atacaktım ya da onun atmasını bekleyecektim. Biraz daha beklemeye karar verdim ama hayır mesaj gelmedi.

En sonunda ben mesaj yazıp gönderdim.

Mavi: Umarım ölmüşsündür.(09.10)

Mavi: Oha lan gerçekten öldün mü?(09.30)

Mavi: Sen ve anında cevap vermemek?(09.32

Mavi: Hala yoksun?(13.44)

Attığım hiçbir mesaj iletilmezken sinirden ölmek üzereydim. Nerdeydi bu çocuk? İnterneti niye kapalıydı?

Onu aramaya karar verip rehbere girdim. O beni istediği zaman rahatsız edebiliyorsa ben de onu istediğim zaman rahatsız edebilmeliydim.

Özgür ismini bulup arama tuşuna bastım ve kulağıma götürdüm.

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.

Telefonu kulağımdan bu sefer endişeyle indirdim. Dün zaten bir haller vardı onda. Ya durumu kötüyse?

Ya başına bir şey geldiyse? Aklıma gelen düşünceler kafayı yememe neden oluyordu. Özgür'den bahsediyorduk sonuçta. Telefonuyla aşk yaşayan çocukla.

Aklıma gelen ani fikirle WhatsApp kişilerime girdim ve bana Eylül'ün numarasını bulabilecek kişiler var mı diye göz gezdirdim.

"Tabi ya Sıla." dedim gülerek. Sıla çok yakın bir arkadaşıydı.

Hızlıca mesaj yazmaya başladım.

Mavi: Sıla bir şey isteyeceğim.

Sıla: Tabi. Ne oldu?

Mavi: Eylül'ün numarasını atar mısın? Acil bir işim var onunla.

Sıla: Tamam bekle.

Mavi: Tamam.

Sıla: 0545*******

Mavi: Teşekkürler.

Sıla: Rica ederim.

Eylül'ün numarasını kaydedip vakit kaybetmeden mesaj attım.

Mavi: Eylül benim Mavi. Bir şey soracağım?

Eylül: Ooo yenge:)) tabiki sorabilirsin.

Mavi: Özgür nerde?

Mavi: Ona ulaşamıyorum.

Eylül: Oy abimi merak mı ettin? Bak yerim sizi yemin ederim. Of kafayı yiyeceğim lan siz aşık mısınız?

Mavi: Eylül iyi misin amk bdbdjjskakakaka

Mavi: Özgür nerde?

Eylül: Ha doğru o yatıyor.

Eylül: Sana çok sinirli.

Mavi: Ben ne yaptım?

Eylül: Bak lütfen bunu sana söylediğimi abime söyleme. İlk defa bana bir şey anlattı ve bunu başkasına anlattığımı duymasın.

Mavi: Tamam.

Eylül: Abim seni çok kıskanmış Mavi.

Mavi: Kimden?

Eylül: Efehan'dan.

Eylül: Sürekli ikinizin geçmişte ne yaşadığınızı düşünüyor.

Eylül: Ve sanırım abim sana cidden aşık oldu.

Mesajları yutkunarak okuduğumda bunların doğru olamayacağını düşündüm. Bunlar sadece Eylül'ün kuruntularıydı. Özgür kendisi bana seni sevmiyorum demişti.

Mavi: Hayır sen yanlış anlamışsın abin beni sevmiyor.

Eylül: Sevmiyorsa neden senden bahsederken gözlerinin içi parlıyor?

Eylül: Neden senin için hayatta yapmayacağı şeyler yapıyor?

Eylül: Mesela neden ben ne istersem yapıyor?

Eylül: Ya da neden Efehan derken sesi titriyor? Bunları bana açıklayabilir misin?

Mavi: Tamam Eylül. Benim şarjım bitiyor. Sonra konuşuruz.

Eylül: Aferin sen de kaç. Abim de aynen seni gibi. Böyle yapmaya devam edin.

Eylül: Sonra kafayı yiyip sabaha kadar dertlenin.

Eylül: Aferin size.

Okuduğum mesajların ağırlığı altında ezilmeden çıktım WhatsApp'tan.

Hayır hayır... Bunların hiçbiri mümkün değildi. Özgür asla beni sevmiyordu. O sadece her şeyi dalgasına yapıyordu.

Böyle bir şey olamazdı değil mi?

Ya da ben neden onun için bu kadar endişelendim?

Sen de aşık oldun bxbsjsjam. İki bölümde aşık ettim sizi amk. Çok hızlı oldu.

MAVİ TİK | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin