46

19.3K 1.3K 82
                                    

Luppo Seven Kız: Elleri boğazımda bu sokağın, yükler gittikçe daha ağır.

Luppo Seven Kız: Bir türlü birleşmiyor parçalar, sanma ki susmak bastırır.

Luppo Seven Kız: Sebebi ne bütün bu olanların, oturmaması yerine taşların?

Özgür: Bu şarkıyı çok seviyorum..

Luppo Seven Kız: En sevdiğin yer neresi?

Özgür: Bir kibrit oldum karanlığa, inan bak alıştım da diplerimde yanmaya, sustuklarımda boğulmaya...

Luppo Seven Kız: Böyle şarkıları dinleyen insanlar ne kadar değerli olduklarını bilmiyorlar.

Özgür: Katılıyorum.

Luppo Seven Kız: Ee napıyorsun bakalım?

Özgür: Bilmem.

Luppo Seven Kız: Bilmem derken?

Özgür: Yapıyorum bir şeyler ama ne yaptığımı bilmiyorum. Canım çok sıkılıyor. Ailemi özlüyorum, sevdiğimi özlüyorum.

Özgür: İçime attıkça daha da büyüyor her şey.

Luppo Seven Kız: Az kaldı Özgür.

Luppo Seven Kız: İnan bana mutlu olmana az kaldı.

Özgür: Biliyor musun? Ben eskiden hiç kıskanç bir insan değildim. Kimin ne yaptığı umrumda bile değildi.

Özgür: Ama şimdi ben bile şaşırıyorum kendime.

Özgür: O kadar kıskanç biri olmuşum ki anlatamam.

Özgür: Sanırım bu da sevdaya dahil.

Luppo Seven Kız: Sevmeni seviyorum.

Luppo Seven Kız: Çok güzel seviyorsun, fazlasıyla güzel.

Özgür: Seviyorum ama elimden hiçbir şey de gelmiyor.

Luppo Seven Kız: Bence şu an bunları boşverelim. Daha güzel şeylerden bahsedelim. Ne dersin?

Özgür: Olur. Hatta güzel olur

Luppo Seven Kız: Diyelim ki Mavi hiç ummadığın bir anda karşına çıktı ne yaparsın?

Özgür: Sanırım ilk önce donup kalırdım. Elim ayağım falan tutmazdı.

Özgür: Ama öyle bir şey olursa onu tutup bir daha bırakmazdım. Aramızda kim olursa olsun ne olursa olsun bir daha asla bırakmazdım.

Özgür: Lan düşümesi bile kalbimi tekletti.

Luppo Seven Kız: Peki Mavi'nin en sevdiğin huyu neydi?

Özgür: Bütün huylarını seviyorum. Mesela çok asi bir kız ama ona güzel bir şey söyler söylemez utanıp kızlarıyordu ya böyle tutup burnunu ısırmak istiyordum.

Yine utandım vesselam!

Luppo Seven Kız: Ne diye kızı utandırıyorsun o zaman? Lan bu erkeklerin tamamında bir sorun var. Acil beyin nakli olmaları lazım.

Özgür: gddhsjsjkskskskskskskshshsjsjjsskkas

Özgür: Bak buna güldüm.

Özgür: Yoksa sen de mi utananlardansın?

Ne diyorsun koçum? Bahsettiğin kişi benim. Ayıpsın.

Luppo Seven Kız: Yoooooooo ne alaka?

Özgür: Eğer birazcık bir şey biliyorsam şu hayata karşı o uzatarak söylediğin yoooo kelimesi evet anlamındadır.

Luppo Seven Kız: Hepiniz maymun suratlısınız.

Luppo Seven Kız: 🐒

Özgür: Yok daha neler.

Luppo Seven Kız: Ne oldu?

Özgür: Sen az önce maymun suratlı mı dedin?

Aman Allah'ım bunu söylememeliydim.

Luppo Seven Kız: Evet:) Mavi'den kopya çektim. Bir kere bana öyle diyor demiştin.

Özgür: Anladım. Bir an şok oldum.

Luppo Seven Kız: Neyse,

Luppo Seven Kız: Yeter bu kadar uykum geldi. Biliyorsun sınav haftası ve daha sonra ben senin yanındayım.

Özgür: İyi de zaten burda değil misin?

Luppo Seven Kız: O anlamada değil, yani buluşmak anlamında.

Özgür: Anladım.

Luppo Seven Kız: İyi geceler.

Özgür: Sana da.

Telefonu telaşla kapatıp yastığımın altına koydum. Bugün fazla mı pot kırmıştım?

Geldik beklenilen bölüme:) o zamana kadar buraları boş bırakmayın lütfen.

Finale de az kaldı haber vereyim dedim.

MAVİ TİK | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin