41

19.7K 1.3K 78
                                    

"Biliyorsunuz arkadaşlar yıl sonunda sizi bekleyen çok zor bir sınavınız var. Yarıyıl tatili de yaklaşmak üzere. Kim hangi konuda ne yaptı konuşalım biraz." diyen Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Hocamız Fatoş Hoca'ya göz devirmemek için kendimi çok zor tutuyordum. Boktan bir sınavın boktan muhabbetlerine ihtiyacımız yoktu.

"İlk seninle başlayalım Mavi." gözlerimin içine bakarak kurduğu cümle cidden gözlerimi bu sefer devirtti. Allah'ım tembel olsak suç, çalışkan olsak daha da suç.

Şimdi ben size yaşadığım şeyleri nasıl anlatayım canım Rehberlik Hocam? Mesela şey mi diyeyim? Özgür beni bırakıp Bursa'ya gitti, yoksa Efehan yıllar sonra gelip hayatıma iki dakika içinde sıçtı? Ya da yok yok ben aşık oldum ve düşündüğümüz tek şey şu anda belirsiz ilişkim? Yok bunu da beğenmedim en iyisi ben tüm bunların arasında ders çalışmak zorunda olduğumu anlatayım.

"Başlayalım Hocam." dedim ayağa kalkıp.

"Konuların ne durumda?"

"Tyt konularımı okul açılmadan bitirmiştim zaten, şimdi sadece konularımı pekiştirmek için soru çözüyorum. Ayt konularım ise fizik hariç bitmek üzere."

"Fizik'te sorunun mu var?"

"Sorunum yok ama formülleri ezberlemek ve onları kavrayıp soruya dökmek biraz zamanımı alıyor."

"Peki günde kaç saat ders çalışıyorsun?"

Ee yetti artık diyecektim en sonunda. Ama şaşırdığım nokta tüm sınıfın beni dikkatlice dinlemesiydi. Dinlemeyin abi ders çalışın. Ben de zamanında sizin gibi milleti dinleyerek, instagramdan not kaydederek yaşıyordum.

"Dersi abartmadan çalışıyorum. Günde en fazla beş saat ders çalışırım. O da eğer anlamadığım bir konu varsa beş saat çalışırım. Yoksa üç dört saat çok ideal bence çünkü beyin bir süreden sonra almıyor. Dersi derste dinleseler yeter." dedim son nefesimi vererek. Birazdan imam amca cenaze namazımı kaldırmaya gelirdi. Herkesin beni dinlemesi çok garip hissettirmişti.

"Aferin sana Mavi. Tıp kazanacağına eminim." dedi Fatoş Hoca. Tepki vermeden yerime oturduğumda telefonumu çıkarıp Özgür'e mesaj attım. Zaten ona mesaj atacakken kalkıp üç saat boş boş konuşmuştum.

Luppo Seven Kız: Selamün Aleyküm:)

Özgür hemen çevrimiçi olmuştu. Demekki sıkılan bir tek ben değildim. Heyecanla cevap vermesini bekledim.

Özgür: Aleyküm selam psikopat.

İlk güne göre baya yol kat etmiştik.

Luppo Seven Kız: Aşk olsun ben psikopat değilim:s

Özgür: İnandım say.

Luppo Seven Kız: Dersin ne?

Özgür: Bilmem. Bir hoca hep türev diyor bu halde ders ne oluyor?

Luppo Seven Kız: Matematik vsbssbsbajaka

Luppo Seven Kız: Şaka maka bir yana dersini dinlemelisin Özgür. Yoksa üniversite kazanamayacaksın.

Özgür: Olsun. Bir sene hazırlanmayı düşünüyorum zaten.

Luppo Seven Kız: Niye bir sene kayıp olsun ki?

Luppo Seven Kız: Bunu ayrıntılı düşününce ne demek istediğimi anlarsınız.

Özgür: Bunu düşüneceğim.

Luppo Seven Kız: İşte böyle akıllı ol:)

Özgür: Emredersiniz.

Luppo Seven Kız: Rica ediyorum ben emretmiyorum.

MAVİ TİK | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin