Merhaba arkadaşlar:) bugünlerde çok yeni bölüm bildirimi alabilirsiniz çünkü beş gün sonra dedemlere gidiyorum. Tam belli değil ama büyük ihtimalle gidiyorum. Gidersem yirmi gün boyunca orda kalırım ve maalesef yirmi gün boyunca yeni bölüm gelmez. Bunun için kıyıda köşede ne varsa hepsini yayımlayacağım.
Gidersem zaten yeni bölümler uzun bir süre gelmez. Gitmezsem de gelmeye devam eder. Görüşürüz ❤️
√√
Bir, iki, üç, dört, beş...
Geleceğe doğru attığım her adım beni geçmişe götürüyormuş gibi hissediyordum. Adımlarımı yavaş ama cesurca atıyordum.
Yüzleşmem gereken bir geçmiş mi vardı?
Yüzleşecektim.
Okulun girişine gelince derin bir nefes aldım ve etrafıma bakmayarak direkt sınıfıma gittim. Efehan'ı görmek istediğim en son şey bile değildi. Yerime oturduğumda aklıma gelen düşünceyle tüylerim ürperdi.
Ya Efehan benim sınıfımdaysa?
Yerimde huzursuzca kıpırdandığımda sınıfa bütün öğrencilerin gelmesini bekledim. Bu sayede Efehan'ın hangi sınıfta olduğunu öğrenebilirdim. Ya da ben öğrenemeden kendisi sınıfa gelirdi.
Sınıfa öğrenciler tek tek girerken ayağa kalkıp Ceren'in yanına gittim. Sorumun cevabını ancak o verebilirdi.
"Günaydın Ceren."
"Günaydın Mavi, nasılsın?"
"İyiyim teşekkür ederim. Bir şey soracağım?"
"Sor tabi."
"Okula yeni öğrenci gelecekti ya?"
"Evet?"
"O hangi sınıfta?"
"12/F'de sanırım. Biliyor musun Mavi çocuk çok yakışıklıymış. Keşke bizim sınıfta olsa. Ama hayır bizim sınıfta değil, bizim sınıfı bırak bizim katta bile değil."
Mutlulukla ellerimi birbirine vurdum. Sanırım bundan daha iyisi olamazdı. Ceren bana inanamazca bakarken ben yerime oturdum.
Bu sırada telefonumu çıkarıp Özgür'e mesaj attım.
Mavi: Sanırım şanslı günümdeyim. Efehan bizim sınıfta değil. Bizim katta bile değil:)
Özgür: Ama sizin okulda:(
Mavi: Bu önemli değil. Bununla başa çıkabilirim.
Özgür: Onun seni tekrar üzebilmesi ihtimali canımı çok yakıyor Mavi.
Özgür: Geçmişte ne yaşadınız bilmiyorum ama onun seni üzmesi düşüncesi berbat.
Mavi: Boşver onu.
Mavi: Çıkışta buluşalım mı?
Özgür: Ciddi misin?
Mavi: Evet ciddiyim.
Özgür: Bak yine havalara girdim gdhsjskskak
Özgür: Tamam o zaman ben dürümcünün önünde seni bekleyeceğim.
Özgür: Zaten ordan eve gidiyorsun.
Mavi: Dürümcü güzel fikir gdhsjskskak
Özgür: Dürümü ayranla, seni burnunla seviyorum gdhsjskskak
Mavi: Görüşürüz Özgür.
Özgür: Görüşürüz Mavi.
Öyle işte:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ TİK | Texting
Short StoryÖzgür: Sana aşık olmayı hiçbir zaman bitirmeyeceğim Mavi. Kapak: carnakapak