Kitettem az asztalra a villákat, illetve a poharakat. John már hozta is a két tál spagettit sajttal megszórva és egy kis ketchuppal megcsíkozva.
– Ínycsiklandóan néznek ki – jegyeztem meg.
– Remélem, hogy szósz nélkül is ugyan olyan finom.
– Finom és kész – leültünk egymással szembe és elkezdtünk enni.
– Ízlik?
– Az nem kifejezés.
– Ó, várj! – mondta, felállt és elvette a poharakat az asztalról.
– Nem azt mondtad, hogy poharakat tegyek ki? – kérdeztem.
– De – mondta és két boros pohárral jött vissza. Letette az asztalra és az egyik szekrényből kivett egy üveg bort.
– Nem iszok alkoholt.
– Kávét sem ittál, de ma igen. Alkoholt nem ittál, de most fogsz – elvette a poharam, egy kicsit megdöntötte és bort öntött bele – Kérlek. Csak egy keveset.
Magának is töltött és visszaült a helyére.
– A színészetre és a szerelemre – emelte poharát.
– Most igyak veled? – kérdeztem.
– Igen – nyújtotta a poharat. Nekem nem tetszett a dolog – Kérlek!
– Rendben – fújtam egyet és koccintottam vele. John már rá is húzott, de én nem tudtam.
– Nem méreg – mondta.
– Tudom, de...
– Ígérem, hogy nem lesz semmilyen bajod. Csak ezt idd meg és többet nem kell.
– Hát jó – belekortyoltam. Egyszerre édes és savanykás ízt éreztem. De attól még jó volt.
– Nos?
– Egész jó – mondtam és még egyszer beleittam.
– Örülök neki – mondta és folytattuk az evést.
Már vagy 5 pohár bort ittam meg. De John 10-et ivott. Elvoltunk a világunkban. Felálltunk és a tányérokat, illetve poharakat beraktuk a mosogatógépbe, amit John elindított. Kicsit megszédültem.
– Jól vagy? – kérdezte John.
– I – igen. Csak szerintem nem bírja a szervezetem az alkoholt.
– Csak most ittál először. Igyál egy kis vizet – engedett nekem egy pohár vizet, odaadta és leültünk az asztalhoz. Ittam egy kis vizet.
– Ez a bor finom volt – jelentettem ki és John leült mellém.
– Igen, de nagyon rakoncátlan. Egy pillanat alatt elveszi az ember józan eszét.
– Kaphatok még? – kérdeztem.
– Nem, mert már így is eleget ittál.
– Akkor majd máskor. Na, de most te felelj. Egy tízes skálán mennyire szeretsz?
– Nem is tudom.
– Na, mondd! – közelebb hajolt és megcsókolt.
– Elmondani nem tudom, de ha akarod megmutathatom.
– Kérlek! – mondtam nevetve és beültem az ölébe. Először csak apró puszikat adtuk egymás szájára, majd egyre nagyobb és hosszabb csókokat.
Éreztem, ahogy John keze a derekamra fenekemre csúszik és megmarkolja.
– Most odamegyünk, ahonnan azt mondtad nincs visszaút? – kérdeztem, amikor egy pillanatra elengedtem.
– Már ott vagyunk – a combomhoz nyúlt és felállt velem. A lábammal átkulcsoltam a derekát és egyre jobban csókoltam.
Elindultunk a lépcső felé. Felvitt rajta és amikor a szobába értünk, lassan letett az ágyra. Levettem róla a pólót és átfordítottam, hogy ő legyen alul. Elkezdtem a felsőtestét csókolgatni közben pedig az ujjaim lesétáltak az övéhez. Kicsatoltam, kigomboltam a nadrágját és lehúztam a sliccét. John átfordított és rólam is levette a pólót. A farmert levette rólam és egyre forrósodó testével rám feküdt. Egyre jobban csókolt, én pedig próbáltam folyamatosan feljebb emelkedni. John felegyenesedett és levette a nadrágját.
Ott tornyosult fölöttem egy alsóban. Letérdeltem és elkezdtem simogatni a férfiasságát. A nyelvemmel alulról felfelé többször is megnyaltam, majd John hirtelen lerántotta a boxerét. Egy hosszú, erektől duzzadó pénisz volt előttem. Nem tudtam ellenállni. A számba vettem és lassan elkezdtem beengedni, majd ki. Talán félig tudtam csak bekapni, olyan nagy volt. Gyorsabb tempóra váltottam. John fent élvezkedett, míg én alul kényeztettem. A fejemet hátulról megfogta és egyre mélyebben belém nyomta a dákóját. Mikor már nem ment tovább, éreztem, ahogy lüktet a pénisze és a meleg ondó a torkomba kerül. Nem győztem lenyelni a hatalmas mennyiséget, amit spriccelt.
– Ez de jó volt – jelentette ki – Nagyon jó vagy. Túlságosan is jó.
Felkapottés feljebb dobott az ágyba. Felmászott hozzám. És folytattuk a csókolózást,annak ellenére, hogy az előbb a számban volt a pénisze.
ESTÁS LEYENDO
𝕃𝕚𝕘𝕙𝕥𝕤, ℂ𝕒𝕞𝕖𝕣𝕒... 𝕃𝕠𝕧𝕖 (18+) •//Befejezett\\•
Romance𝔼𝕘𝕪 𝕥𝕚𝕟𝕚 é𝕤 𝕖𝕘𝕪 𝕤𝕫í𝕟é𝕤𝕫 𝕖𝕘𝕪𝕞á𝕤𝕓𝕒 𝕤𝕫𝕖𝕣𝕖𝕥𝕟𝕖𝕜. ℂ𝕤𝕒𝕜 𝕖𝕘𝕪 𝕒 𝕓𝕒𝕛: 𝕄𝕚𝕟𝕕 𝕒 𝕜𝕖𝕥𝕥𝕖𝕟 𝕗𝕚ú𝕜. 𝔻𝕖 𝕒𝕫 é𝕣𝕫é𝕤𝕖𝕚𝕜 𝕦𝕘𝕪𝕒𝕟𝕒𝕫𝕠𝕜. 𝔸𝕕𝕒𝕞𝕥 𝕓𝕖𝕧á𝕝𝕠𝕘𝕒𝕥𝕛á𝕜 𝕖𝕘𝕪 𝕤𝕠𝕣𝕠𝕫𝕒𝕥𝕓𝕒, 𝕞𝕒𝕛�...