🎬👬24. 𝕗𝕖𝕛𝕖𝕫𝕖𝕥-𝕁𝕠𝕙𝕟🎬👬

246 14 0
                                    

Előmelegítettem a főzőlapot és ráraktam az edényt.


-Akarod te csinálni?-kérdeztem Adamtől.


-Együtt csináljuk-kibontotta a tejet, kezembe adta és én beleöntöttem az edénybe. Raktunk rá fedőt, hogy gyorsabban felforrjon.


-Addig szerintem lemoshatnák magunkról a vért-tanácsoltam.


-Te le ne mosd! Majd én...


-Lenyalod?


-Igen-közelebb lépett, a nyelvét nyújtotta, de elnevette magát-Ez nem megy.


-Ha tegnap este ment a vérivás, akkor ez is.


-De nem megy.


-Akkor majd én-először az arcát nyaltam le, majd amikor a szája körül akartam, akkor Adam a száját az enyémnek nyomta. A kezeit és az arcomra tette és úgy csókolt. Nem tudtam ellenállni a csókjának így viszonoztam. Adam elkezdte az én arcomat lenyalni és amikor az én számnál akarta lenyalni, akkor én is megcsókoltam.


-Szerintem most menjünk fogat mosni és szájat öblögetni-mondta Adam mikor elengedett.


-Rendben-nevetve felmentünk a fürdőszobámba és elkezdtünk fogat mosni. Egy pillanat alatt végeztünk. Szájat is öblítettünk és lemostuk a maradék vért.


-De belém haraptál-jegyezte meg Adam.


-Te sem kíméltél-fogtam meg az alsó ajkamat.


-Nem tehetek róla. Te ujjaztál meg-a derekánál fogva közelebb húztam magamhoz.


-Azt mondtad, hogy azt tegyek veled, amit akarok-a vállaimra tette a kezeit.


-Jól tudom, hogy mit mondtam-meg akartuk csókolni egymást, de hangot halottunk-Valami ég.


Lefutottunk az elsőre és megláttuk, hogy a tej futott ki. Gyorsan lekaptam a fedőt.


-Szerencsére nem ég semmi, csak a tej volt.


-Akkor most rakjuk bele a pudingport és a cukrot-hozzátette a hozzávalókat és elővett a fiókból egy fakanalat-Segítenél?


-Persze-magam elé engedtem, a jobb kezeinkkel a fakanalat fogtuk, a ballal pedig az edény fülét. Természetesen én fogtam meg előbb és Adam az én kezemre tette az övét. Beraktuk a kanalat és keverni kezdtük-Csak lassan és lágyan.


-Tudod, te egy igazi konyhatündér vagy-jegyezte meg Adam.


Csak mosolyogtam.


Tovább kevertük a pudingot mígnem elérte, mondhatni kívánt állagát. Egy kicsit erősebben kezdtük keverni.


-Szerintem ez így már jó is-mondtam és abbahagytuk a keverést. Lekapcsoltam a tűzhelyt és elővettem kettő kisebb tálkát. Megtöltöttem azokat és a maradékra ráraktam a fedőt-Ezeket kivinnéd az asztalra?


-Persze-elvette a kettő tálat és már vitte is. A fiókból két kiskanalat vettem ki és a hűtőből pedig tejszínhabot szedtem ki.


-Egy kis tejszínhab-tettem le az asztalra és az egyik kanalat átadtam Adamnak.


-Köszi!


-Szívesen-a tálamat a mellette lévő helyre rakta.


-Mostantól itt ülsz-mondta, amikor egy kis tejszínhabot tett a puding tetejére-El nem mész mellőlem és én sem mellőled. A tegnapi után biztos nem.


-Nekem okés és egyetértek-én is raktam magamnak egy kis tejszínhabot és belekanalaztam. Mennyei volt. Forró volt és egy kicsit megégettem a nyelvem, de az íze kárpótolta a fájdalmat-Ez nagyon finom lett.


-Igen, de mit akarok mondani?


-Mit?


-Várj, mindjárt eszembe jut. Meg van! Szöveget mikor fogunk tanulni?


-Mondjuk most reggeli után?


-Okés. Bár mondjuk nem lesz olyan nehéz az eleje. Mindössze bemutatkozásról lesz benne szó.


-Várj, várj!-köhintettem egyet és egy mély hangon szólaltam meg-Szia, a nevem Joe!


Kacsintottam egyet.


-Tudod, hogy mit gondolok a kacsintásról-mondta nevetve.


-Hogy akkor szexi vagyok-mondtam ismét egy mély hangon-Lenne kedved meginni valamit?


-Ezt most a sorozatban fogod megkérdezni, vagy ezt komolyan kérdezed?


-Szerinted, Édesem?


-Állj le! Kérlek! Ezek az arcok... Inkább hagyd abba!-a kanalat emelte szájához, de amikor rámnézett, akkor nevetni kezdett és az orra csupa puding lett.


-Várj!-közelebb hajoltam és lenyaltam az orráról a pudingot.


-Köszi-mondta kicsit elpirulva.


-Szívesen. De mi a válaszod?-kérdeztem mély hangon és Adam válasz helyett, pudingot kezdett el tömni a számba.


-Tudod, kedves Joe. Nekem már van párom, John a neve. Csakis vele iszok és senki mással. És jobban szeretem, ha inkább csendben van-elkaptam a karját.


-Miért akkor szereted jobban?


-Mert akkor nem mozog a szája és könnyebben tudom megcsókolni. Szóval fogd be!-letette a kanalat és a szájához húzott. A székemmel együtt elkezdtem hátrálni és Adam tudta a dolgát. Átült az ölembe és tovább csókolt. Egyre jobban és egyre hosszabban-De ne hidd azt, hogy ezzel megúsztad a szöveg tanulást.


-A francba! Tudod mit?


-Mit?


-Nem érdekel-elmosolyodott és hátra döntöttem. A fejét az asztal tetején pihentette, míg én felemeltem a pólóját és elkezdtem a hasát csókolgatni. A pihe puha bőre finomabb volt, mint bármelyik másik édesség.

𝕃𝕚𝕘𝕙𝕥𝕤, ℂ𝕒𝕞𝕖𝕣𝕒... 𝕃𝕠𝕧𝕖 (18+) •//Befejezett\\•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora