Eljött az esküvő ideje. Két hét alatt mindent elintéztem. Az esküvő Franciaországban, a Szajna-folyó feletti hídon lesz, háttérben az Eiffel-torony. Egy fehér rózsákkal feldíszített boltív alatt lesz a szertartás.
Mindenkit meghívtuk a nagy eseményre. Persze, akik sokat jelentettek. A volt kollegáinkat a sorozatnál, Adam tanárait és osztálytársait. Meg a fél egyetemet.A híd egyik lábánál én álltam, a másiknál pedig Adam. Ugyan nem láttam, de biztos voltam benne, hogy ott áll.
Felindultam és ahogyan egyre magasabbra értem, megláttam Adamt. Mosolygott. Soha nem volt ilyen boldog. De még én sem. Mikor egymás előtt álltunk megfogtuk a másik kezét. A bal kezembe vettem az övét és jobb kezembe pedig az Ő jobb kezét.
-John Wend! Férjedül fogadod az itt jelenlévő Adam Wendet?
-Igen-válaszoltam mosolyogva.
-Adam Wend! Férjedül fogadod az itt jelenlévő John Wendet?
-Igen-mosolygott.
-Ezennel házastársakká nyílvánítom Önöket! Megcsókolhatják egymást.
-Ehhez engedély kell?-kérdezte Adam és móhón megcsókolt.
-Éljen az ifjú pár!-ordította Mr. Clock, amire a többiek is ujjongásba kezdtek. Mikor elengedtük egymást, a tanárra néztem és egy férfi kezét fogta.
-Nézd csak, Édesem!
-Mr. Clock is meleg?
-Talán baj?-kérdezte a tanár és megcsókolta a párját. A fiatalok most Őt fényképezték.
-Mi addig elszökhetnénk, ameddig Őket nézik, nem gondolod?
-Olvasol a gondolataimban?
-Igen és akarsz egy vad szexet.
-Eddig erre nem is gondoltam.
-Tudom. Ezt én akarom.
-Akkor futás-lefutottunk a hídról és már kézen fogva rohantunk a kocsihoz. Beszálltunk és amikor el akartam indítani a motort, Adam az ölembe ült. Megcsókolt, levette a zakóját és a hátsó ülésre dobta.
-Türelmetlen vagyok.
-Bírd ki! Nem messze foglaltam egy szobát egy hotelben.
-Akkor hajts!-visszaült a helyére és már el is indultunk.A szoba ajtajánál felvettem és bevittem. Lassan letettem az ágyra és vad csókolózásba kezdtünk. Adam egy rántással szétszakította az ingem. A gombok leszakadtak.
-De türelmetlenek vagyunk-ledobtam magamról a zakót és az inget. Adam ingjét pedig szó szerint letéptem-De itt én irányítok.
-Akkor irányíts, férjem!-adtam egy utolsó apró csókot, majd levettem a nadrágom az alsóval együtt. A cipőmet meg már régen lerúgtam. Ugyan ezt tettem Adammal is. Az ágy elé álltam és a derekánál fogva magamhoz húztam Adamt.-Ez a könyvtáros eset.
-Az ám!-széttárta lábait és behatoltam. Egyszerre benyomtam a 20 centit abba a puha seggébe. Kihúztam, majd lassan benyomtam a farkam. Gyorsítottam a tempón olyannyira, hogy az ágy támla verte a falat, ami közt kb. egy centi volt. Előrébb hajoltam és megcsókoltam a férjem. A nyakához tettem a kezem és körbefontam azt. Egyre keményebben csináltam. Az arca kezdett vörösödni, de nem hagyhattam abba ott, ahol már mindjárt elélvezek. Meg is történt. A meleg spermát belé engedtem-Jól vagy?
-Igen, de ez még mindig nem volt elég.
-Én sem elégedtem még meg, ne azt hidd!-helyet cseréltünk és Adam ráült a dákómra. Kezdetben csak Ő csinálta, de utána már én is kivettem a részem. Megpaskoltam a fenekét, kicsit feljebb emeltem és a péniszem benyomtam tövig.
-John, te csupa meglepetés vagy.
-Köszönöm-megcsókoltam és folytattam a szexet. Őrült tempóval nyomtam be és húztam ki a farkam-Jön is a te ajándékod.
-Alig várom.
-Nem kell várnod, mert itt is van-mélyen benyomtam és elélveztem. Adam a seggéhez kapott.
-A világ legjobb ajándéka a világ legjobb férjétől-a mellkasomra feküdt, ami biztosan tűzforró lehetett.
-John, én meg szeretném köszönni azt a sok mindent, amit értem tettél. Köszönöm!
-Én pedig azt köszönöm, hogy mellettem álltál.
-És fogok is-az ujját a számra tette.
-Köszönöm-szűrődött ki a számon. Levette az ujját.
-Szeretlek, John!
-Én is szeretlek, Adam!-és mikor megcsókoltam ismét elfelejthettem mindent magam körül.
Mostmár nekem csakis Ő számít, mert szeretem.
ESTÁS LEYENDO
𝕃𝕚𝕘𝕙𝕥𝕤, ℂ𝕒𝕞𝕖𝕣𝕒... 𝕃𝕠𝕧𝕖 (18+) •//Befejezett\\•
Romance𝔼𝕘𝕪 𝕥𝕚𝕟𝕚 é𝕤 𝕖𝕘𝕪 𝕤𝕫í𝕟é𝕤𝕫 𝕖𝕘𝕪𝕞á𝕤𝕓𝕒 𝕤𝕫𝕖𝕣𝕖𝕥𝕟𝕖𝕜. ℂ𝕤𝕒𝕜 𝕖𝕘𝕪 𝕒 𝕓𝕒𝕛: 𝕄𝕚𝕟𝕕 𝕒 𝕜𝕖𝕥𝕥𝕖𝕟 𝕗𝕚ú𝕜. 𝔻𝕖 𝕒𝕫 é𝕣𝕫é𝕤𝕖𝕚𝕜 𝕦𝕘𝕪𝕒𝕟𝕒𝕫𝕠𝕜. 𝔸𝕕𝕒𝕞𝕥 𝕓𝕖𝕧á𝕝𝕠𝕘𝕒𝕥𝕛á𝕜 𝕖𝕘𝕪 𝕤𝕠𝕣𝕠𝕫𝕒𝕥𝕓𝕒, 𝕞𝕒𝕛�...