🎬👬16. 𝕗𝕖𝕛𝕖𝕫𝕖𝕥-𝕁𝕠𝕙𝕟🎬👬

540 18 0
                                    

Az ujjaimat lassan befontam az övéibe és megszorítottam.


-Veled leszek örökre.


-Ígéred?-kérdezte egy kicsit szipogva.


-Ígérem-adtam egy újabb csókot a fejére-De most meg kellene inni a forrócsokit, amíg forró.


-Igaz-felkelt rólam, elengedte a kezem és nyúltam a bögrékért. Ez egyiket odaadtam neki-Köszi.


-Egészségedre-belekortyolt, de hamar el is húzta a száját.


-Basszus! A szám!


-Elégetted?


-Igen. És szerintem a nyelvem is.


-Mutasd!-nem akarta megmutatni-Mutasd!


A forrócsokimat leraktam az éjjeliszekrényre és magamhoz húztam Adamt. Az alsó ajka kicsit vörös volt.


-Csak kicsit vörös.


-De nagyon ég-panaszkodott.


-És a nyelved?


-Az is. Most azt sem tudom, hogy mit kéne csinálnom.


-Van egy módszer rá.


-Mi az?-kérdezte és válasz helyett megcsókoltam. Még közelebb húztam magamhoz, de a bögre tartalmából egy kevés kifolyt a hasamra.


-Ég, ég!-ordítottam.


-Bocsi! Bocsi!-mondta egymás után és letette a bögrét az enyém mellé-Gyorsan vedd ezt le!


Lerángatta rólam és eldobta. A hasam teljesen vörös volt.


-Annyira sajnálom-mondta, el akart indulni valami vizes ruháért, de elkaptam a karját és visszahúztam.


-Maradj!-mondtam és újból megcsókoltam. Adam, az egyik kezét lágyan a hasamra helyezte. Kicsit égett, de a fájdalmat az ajkán vezettem le. Az ajkába haraptam bele és húztam. Úgy látszott, hogy el tudja viselni.


-Ne haragudj, hogy beléd haraptam-engedtem el.


-Nem haragszom, még ha az éppen a fájós ajkam volt. Én szeretem, amikor ezt csinálod. Olyankor olyan vad vagy, hogy alig tudok mit tenni az érzés ellen.


-Ne is tegyél!-betapasztottam a száját és még erősebben csókolni kezdtem. A hátára döntöttem és a nyelvemmel az ő nyelvét érintettem. Adam a ujjait a hátamra tette és lassan lenyúlt az alsómhoz. Kicsit felemelte, majd hirtelen elengedte. Akkorát csípett, hogy felkeltem róla és a csípés helyére nyúltam-De kis gonosz.


-Taníts móresre!


-Ahogy szeretnéd-a nyakához hajoltam és elkezdtem szívni. Nem engedtem ki. Csak akkor, amikor Adam felszisszent-Talán fáj?


-Ellenkezőleg-most a másik oldalon kezdtem el szívni. Ezúttal lelökött magáról-Most én jövök.


Hátra lökött és az én nyakamat szívta. Hiába kezdtem el ordítani, hogy fáj, nem hagyta abba.


-Kérlek ne!-elengedett és már meg is könnyebbültem.


-Ennyire fáj John Wendnek? Egy nagyon izmos és erős férfinak? De puhány-mondta nevetve. Felültem és a hátára fektettem. A karjait lefogtam mellette, hogy ne tudjon megmoccani.


-Vond vissza!


-Nem fogom-nevetett tovább.


-Ó, dehogyis nem!-lehajoltam a mellbimbójához és bekaptam. Szívni kezdtem, majd a fogaim közé szorította.


-Á... Olyan jó vagy-mondta. Ez tényleg nem fájt neki. Elengedtem a mellbimbóját és a karjait. Gyorsan hátra fektetett. Ismét. Ez egy háború-Visszaszívom. Mármint, amit mondtam. De nem azért, mert fájt, hanem, mert élveztem. És ezt neked köszönhetem.


Megcsókolt, de nem sokáig, mert egyre lejjebb ment a nyelvével. Végig nyalta a mellkasom és a hasam. Mikor elérkezett oda, akkor már teljesen merev volt a férfiasságom. Az alsón keresztül a fogaival elkezdte a makkomat harapdálni. Ez az érzés. Mennyei. A herezacskómhoz nyúlt és végig simított rajta. Az alsóm bal láb felöli résznél benyúlt, kiszedte a herém és elkezdte nyalni. Az egyik golyómat bekapta és a nyelvével nyalogatta. Kiköpte, majd az egészet betuszkolta a szájába. Az egész herezacskóm befért a szájába. A kényeztetéstől teljesen máshol éreztem magam. Kicsit megpofoztam az arcát, hogy elég lesz, mert már így is a mennyben érzem magam.


-Jól vagy?-kérdeztem tőle és ő csak mosolygott. A boxerem lerántotta és a farkamhoz dörzsölte az arcát. Levette rólam teljesen a boxert, kezébe vette a dákóm és elkezdte verni. Először lassan, utána pedig gyorsan. Miután abbahagyta a szájába vette és elkezdte szopni. Tövig lement és hagyta, hogy a dákóm teljesen a torkában legyen. Ezt pedig egyre többször és egyre gyorsabban csinálta.


Fogalmam sem volt, hogy már mennyi ideje csinálja. De nem is érdekelt. Közel voltam ahhoz a ponthoz. És az a pont most jött el. A hajába markoltam és lenyomtam a férfiasságom tövéig és a torkába spricceltem a rengeteg mennyiségű spermát. Az utolsó spriccelésnél megfeszültem. Mikor már vége volt, kiengedtem a haját és hagytam, hogy felemelkedjen.


𝕃𝕚𝕘𝕙𝕥𝕤, ℂ𝕒𝕞𝕖𝕣𝕒... 𝕃𝕠𝕧𝕖 (18+) •//Befejezett\\•Onde histórias criam vida. Descubra agora