🎬👬20. 𝕗𝕖𝕛𝕖𝕫𝕖𝕥-𝕁𝕠𝕙𝕟🎬👬

286 16 0
                                    

-Ez célzás?-kérdezte mosolyogva.


-Annak veszed, aminek akarod, de még ne hamarkodjuk el, rendben?


-Rendben.


-Most vallottunk. Várjuk meg, ameddig lecsillapodik ez a vihar és utána mindent megbeszélünk, így jó?


-Jó. Sőt. Tökéletes-a fejemet közel húzta az övéhez és megcsókolt. A lábammal belöktem az ajtót, elindultam a lépcső felé és elengedtem az ajkait-Na! Nem azt mondtad, hogy egy perc a minimum?


-Igen, de fel is kéne jutni az emeletre valahogy. És, ha felértünk nem csak a minimumot fogjuk megcsinálni.


-Hanem? Mennyit?


-A kávézónál történtet pótoljuk be először, aztán pedig ezt, majd végezetül jöhet a maximum-kacsintottam és felindultunk a lépcsőn.


-Olyan szexi vagy, amikor kacsintasz.


-Csak akkor?


-Csak akkor.


-Csak akkor?-felértünk a szobába és az ágy helyett a kanapéra tettem le fekvő helyzetbe.


-Csak akkor-elkezdtem a nyakát csókolgatni, a kezem a dereka alá csúsztattam és feljebb emeltem, majd a ruhán keresztül beleharaptam a hasába, amitől teste ívbe feszült. Felszisszent.


-Csak akkor?-kérdeztem újból, amikor elengedtem a hasát és fölé emelkedtem.


-Meg most.


-Csak most?-ismét a nyakát vettem célba. Elkezdtem szívni.


-Mindig-nem hagytam abba, mert olyan finom és lágy volt a bőre. Enyhén megpofozott.


-Ezt mégis miért?-kérdeztem, amikor az arcomhoz kaptam. Próbáltam úgy nézni, mint egy kisgyerek, aki elszomorodik.


-Bocsi, de emlékezetem szerint már többször is kiszívtuk egymást nyakát és jövő héten forgatás. Hogyan fogjuk ezeket eltűntetni?


-Könnyen-válaszoltam röviden és apró csókokat adtam a szájára.


-És... elárulnád,... hogy... hogyan?-kérdezte a csókok közben.


-Van... két... mód... rá-válaszoltam az apró csókok között.


-Mi... az... a... kettő?


-Vagy... elkezdünk... valami... kenőcsöt... használni...


-Vagy?


-Vagy... megoldja... a... sminkes... egy... kis... púderrel.


-Milyen... sminkes?


-A... forgatáson... dolgozó... sminkes.


-Értem,... de... most... inkább... csókolj!-utasított Adam.


-Azonnal!-a nyelvemmel érintettem az övét és egyre jobban elmélyültem a szájában. Bekapta az egyik ajkam és húzni kezdte, majd elengedni.


-Olyan finom-mondta.


-Te kis ördög-én is megharaptam az ajkait. Mind a kettőt. Nagyon élvezte.


-Nagyon felizgatsz, Drágám.


-Ez a cél, Édesem-a nyakát kezdtem el csókolni és közben a kezemmel benyúltam a pólójába. A mellbimbójához érve, masszírozni kezdtem.


-Ez a masszírozás-élvezkedett és a hajamba túrt-Isteni kezeid vannak.


-Tudom-csengettek és kopogtak egyszerre az ajtón. Adam a mellkasomnál fogva felnyomott.


-Ki lehet az?


-Az majd mindjárt kiderül-felkeltünk és leindultunk. Ismét csengettek. Egymás után háromszor. John leüvöltött-Megyek már!


Ott álltunk az ajtó előtt és egymásra néztünk.


-Én vagy te?-tette fel a kérdést Adam.


-Én-kinyitotta az ajtót. Kamerák vakuja villant meg és egy tucat riporter nyújtotta a mikrofont.


-Kérem, nyilatkozzanak!-kért meg minket egy barna hajú nő-Igaz, hogy szerelmesek egymásba? Ha igen, akkor mióta?


-Mióta tudják azt, hogy Önök melegek? Miért választották egymást?-nyújtotta a mikrofont egy szőke hajú nő.


-Nem kívánunk nyilatkozni-mondtam és be akartam csukni az ajtót, de egy férfi a lábával ezt megakadályozta.


-John Wend. Miért pont egy ilyen szegény, londoni családból származó fiúba szeretett bele? Miért pont egy 16 éves tinibe? Miért nem Önnel egykorúval?-ezek a kérdések haraggal és dühvel töltöttek el.


𝕃𝕚𝕘𝕙𝕥𝕤, ℂ𝕒𝕞𝕖𝕣𝕒... 𝕃𝕠𝕧𝕖 (18+) •//Befejezett\\•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora