🎬👬19. 𝕗𝕖𝕛𝕖𝕫𝕖𝕥-𝔸𝕕𝕒𝕞🎬👬

260 18 1
                                    

-Úgy tűnik igen-az én telefonom megnézte a hozzászólásokat-Mindenki azt írja, hogy sok boldogságot és, hogy milyen cukik vagyunk. És már 600 ezer kedvelést kaptam.


-John!-böködni kezdtem.


-700 ezer.


-John!


-Mi az?-előre mutattam. Vagy 100 ember futott felénk.


-Irány a kocsi! Most!-mondtam, John az asztalra tett 10 dollárt és bepattantunk a kocsiba-Siess! Gyorsan!


-Igyekszem-beindította a motort és hihetetlen gyorsasággal tolatni kezdett és a sarkon elfordította a kormányt, amitől megpördült a kocsi. Amerre fordultunk, arra hajtottunk el.


-Te úristen!-kezdtem megnyugodni-Megvan mindened?


-Igen.


-De az én telefonom nem. Basszus! Otthagytam.


-Nem, nálam van. Mindkettő nálam vagy.


-Jó, akkor jó.


-Mondd csak! Neked kezdetben ilyen volt?


-Igen, de akkor a forgatás helyszínét rohanták le.


-Egy biztos. Egy hónapig ki nem teszem a lábam a házból.


-Jövő héten forgatás és akkor márpedig ki kell jönnöd. És ha suliba akarsz járni.


-De jó! Várjunk egy percet! Most akkor érted rajonganak, nem?-nem szólt semmit-John!


-Most főként téged akarnak és nem engem. Azt akarják megtudni, hogy hogyan történt, mikor, mit csináltunk meg ilyenek.


-Szóval az ilyen tabu dolgok.


-Igen. Személyes dolgok-egy telefon csippant meg. John kivette a telefont a zsebéből és odaadta nekem-Ez a tiéd.


-De jó!-nem nagy örömmel vettem át-Közel 800 ezren akarnak követni. Engedélyezzem?


-Te döntöd el.


-Ez időbe fog telni.


-Időd most rengeteg lesz, mert tennünk kell egy óriási kerülőt.


-Miért? Mekkora az a kerülő?


-A miért kérdésedre a válasz ott van az orrod előtt-a fékbe taposott. Felnéztem és megláttam a rengeteg tömeget, amint felénk fut. Mondtam volna, hogy üssük el őket, de mégiscsak emberek. John-nak nem kellett mondani, gyorsan tolatni kezdett, jobbra rántotta a kormányt, amitől megpördültünk és a velünk szembe lévő utcába behajtott. Olyan gyorsan ment, hogy inkább eltettem a telefont és bekötöttem az övemet, amit eddig nem-És a mekkora ez a kerülő kérdésedre a válasz pedig 40 km. Ami jobbik esetben fél óra út.


-Mi az, hogy jobbik esetben?


-Ha nem alakul ki dugó, vagy nem állják utunkat a rajongók-bevett egy éles kanyart, befordult a sarkon, majd még jobban a gázba taposott.


-Tudod, hogy kell irányítani. Nem is kicsit-dicsértem meg.


-Köszi, de nem csak itt irányítok-felém fordult és kacsintott.


-Ilyenkor is erre gondolsz?-elkezdtem nevetni-Egy csorda ember üldöz minket és te erre még mindig...


-Csak az igazat mondtam-ő maga is nevetni kezdett-Mondd, ha hazudok.


-Hazudsz.


-Micsoda?-egy újabb kanyart vett be.


-Igazad van. Igazad van. Csak többet ne vegyél be ilyen kanyart, kérlek!


-Rendben, Édesem!-újabb kanyar élesen.


-John! Ilyenkor egyszerre hozod rám a szívbajt és a hányingert.


-Bocsi, nem áll szándékomba-újra fordultunk.


-Most komolyan nincs egy olyan út, amin nincsenek kanyarok?


-Itt nincs. Ez New York, Édesem. Sok utcával, negyeddel és hatalmas épületekkel.


-Jó, jó! Csak vezess!


-Igenis!-kanyart kanyar követett. Ha hazaérünk, lehetőleg egyben, én úgy elhányom magam, ahogy még senki.



John-nak igaza volt. Fél óra alatt hazaértünk. Ez idő alatt vagy 30 kanyart bevettünk. Nem akartam kiszállni a kocsiból, mert féltem, hogy összeesem.


-Szállj már ki!-nyújtotta kezét John, hogy szálljak ki a kocsiból.


-Én ugyan nem.


-Miért nem?


-Mert, ha kiszállok, akkor 100%, hogy összeesek, vagy ne adj Isten, elhányom magam.


-Szállj ki! Ígérem, hogy nem fogsz összeesni. Elkaplak és fel is viszlek. Ha meg hánysz, akkor rám fog rókázni, okés?-ez aranyos tőle, de ezt akkor sem tehetem meg. Csak három napja ismerem és most rókázzam le. De tudtam, hogy komolyan gondolja.


-Okés-kitettem az egyik lábamat, majd a másikat. Lassan megemelkedtem, el akartam indulni, de elvesztettem az egyensúlyom és John karjaiba estem-Tényleg elkaptál.


-Mondtam, hogy elkaplak. És azt is, hogy felviszlek-felkapott, úgy mint egy mennyasszonyt és bevitt az ajtón.


-Össze sem vagyunk házasodva-jegyeztem meg nevetve.


-Még...


𝕃𝕚𝕘𝕙𝕥𝕤, ℂ𝕒𝕞𝕖𝕣𝕒... 𝕃𝕠𝕧𝕖 (18+) •//Befejezett\\•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin