Szex után már el is ment. Rám maradt az, hogy takarítsak.
Megágyaztam, lefürödtem, átöltöztem és elmosogattam. Erről jut eszembe! Mégcsak nem is reggelizett velem, pedig azt mondta, hogy igen. Holnap ezért svéd asztalos reggelit fog nekem csinálni.
A tojásokat kidobtam a kukába és kézzel elmosogattam. Nem a géppel, mert amúgy sem lenne jobb dolgom. De mégis lenne. Át kellene néznem még a házit, hogy jól csináltam-e. Fogadni mernék, hogy Mr. Clock majd osztályozni is fogja.
Bementem a könyvtárba és keresgélni kezdtem a lapokat. Nem találtam. Sem a fiókban, sem az asztal tetején, de még csak a földön sem volt.
-Hová tűnhetett?-eszembe jutott, hogy amikor haza jöttem a bárból, akkor fogtam őket és felvittem.
Felmentem hát az emeletre és kutakodni kezdtem. Mindenhol megnéztem, de sehol nem találtam.
-Lába pedig nem kelhetett-oldalra néztem az egyik szekrényre és ott láttam meg. Mikor a kezembe vettem, megcsókoltam a lapokat-Hála az Égnek!
Elkezdtem megszámolni a lapokat, hogy meg van-e mind a 8 és megvolt.
-Ezt is megúsztad-lementem és az étkező asztalnál helyet foglaltam. Egyik feladatot néztem meg a másik után és mindegyik jó. Szerintem.
Nyílt az ajtó és John lépett be rajta.
-Ilyen hamar visszaértél?
-Igen.
-És hol voltál?
-Azt nem mondom meg.
-És miért nem?-közelebb jött és adott egy aprócska csókot.
-Titok-súgta a fülembe.
-Azt hittem, hogy mi elmondunk egymásnak mindent-színleltem szomorúságot.
-És el is mondunk. Majd meglátod.
-Rendben.
-Mi jót csinálsz?
-Átnéztem a feladatokat, hogy jól oldottam-e meg.
-És?
-Szerintem jó. De még mindig bennem van egy kérdés.
-Milyen kérdés?
-Hogy mit fog szólni ahhoz, hogy én meleg kapcsolatban vagyok?
-Mondtam már, hogy Ő csak egy a sok közül. Nem kell vele foglalkoznod. Amúgyis, csak 45 percet kell vele kibítnod, nem?
-De...
-Hát akkor meg! Azt kérte, hogy mutatkozz be és be is mutatkoztál. Csak csináld azt, amit mond és kész, rendben?-arcomra tette a tenyerét.
-Rendben-a kezeim az övére tettem.
-De igazán elárulhatnád, hogy hol voltál-levette a kezeit.
-Nem-nevetett.
-Kérlek!-az ölébe akartam ülni, de ő hamarabb felkelt. Elkaptam a karját és visszarántottam a székre-Nem szabadulsz!
-Nem is akarok-a nyakam akarta megcsókolni, de nem engedtem.
-Előbb a titkot...
-Mondom, hogy majd megmondom.
-De...
-Semmi de! Ígérem, hogy megtudod. Mindig betartom az ígéreteimet, nem?
-Nem.
-Miért nem?
-Mert azt mondtad, hogy reggelizünk , de ehelyett elmentél.
-Sajnálom, de ez a titok majd pótolni fogja.
-Várj! Holnap nekem suli.
-Nem baj.
-Most nagyon kíváncsivá tettél.
-Ez van.
-Ez van?-megpofoztam. Persze nem erősen. Nem tudnám bántani-Mutatok valamit, ami nem csak van.
Megcsókoltam.
-Most miért hagytad abba?-kérdezte csukott szemmel, mikor elengedtem az ajkait.
-Folytassam?
-Kérlek!
-Biztos? Mert lehet, hogy újabb szex lesz.
-Az sosem baj.
-Mennyire igaz.
-Akárcsak a szerelmünk-megcsókoltam és ő már fel is vitt a szobába.Kicsengettek.
-Viszont látásra, kedves fiatalok!-köszönt el Mr. Clock. Ezen az órán adtuk le a házikat. Az én kezem mondjuk egy kicsit remegett, amikor leadtam, de utána megnyugtattam magam azzal, amit John mondott.
Mikor kiléptem az ajtón, John állt elém. Öltönyt viselt.
-John!? Mi járatban?
-Adam, már régóta meg akartam kérdezni, hogy-letérdelt elém és kivett a zakójának zsebéből egy fekete dobozt. Most? Ő? Álmaim pasija, megkéri a kezemet?-Hozzám jönnél?
A folyosón jövő-menő diákok megálltak nézelődni.
-Igen-mondtam ki és a könnyeimmel küszködtem.
-Mielőtt még felhúzom neked, elmondok két dolgot. Az első az, hogy ez az a titok, amit nem akartam elmondani. A második pedig az, hogy a gyűrű belsejébe gravíroztattam a 16-os és a 36-os számokat, tudod miért?
-Ezek a számok olyan ismerősek.
-16 éves voltál, amikor először lefeküdtünk és én akkor 36 éves voltam.
-Emlékszem-felhúzta az ujjamra az arany karikagyűrűt. Mikor megcsókoltam, a lányok sikítottak a fiúk pedig fütyültek.
-Sok boldogságot, Adam!-kiabálta valaki a tömegből, aki a hangja alapján fiú volt.
-Maga meg kicsoda?-kérdezte Mr. Clock Johntól.
-John Wend vagyok-nyújtotta a kezét, de a tanár nem-Adam férje.
-Önök? Melegek?-helló egyes és viszlát jó jegy.
-Igen-mondtam bátran.
-Akkor gratulálok. Sok boldogságot!-megölelt engem és Johnt is.
-Bocsásson meg, Mr. Clock, de én azt hittem, hogy maga nem...
-Nincs semmilyen bajom a melegekkel. Nem ítélem el őket.
-Akkor elnézést, hogy ezt hittem.
-Ugyan! Vagyis egy módon bocsátom meg.
-Mégpedig?-kérdezte John.
-Ha meghívtok az esküvőre.
-Természetesen-mondtam és elmosolyodtam. Olyan szinten, hogy még akkor sem hagytam abba, miután elment.
-Mégse olyan a tanárod, mint azt ahogyan gondoltad.
-Hát igen. De a többiek viszont olyanok, amilyennek mondtad-a népre néztünk-Ki akar jönni egy esküvőre?
-Én-ordította a diák közönség.
-Mindenki eljöhet-John felé fordultam és megcsókoltam-Hol lesz az esküvő?
-Az...
-Kitalálom. Titok.
-Az.
-Ne is mondd el! Ha ez ennyire szép volt, akkor milyen gyönyörű lesz az esküvő.
-Túl sokat beszélsz, mondták már?
-Akkor mit kéne csinálnom?
-Hát csókolni.
-Ahogy kívánja, férjem!-megcsókoltam és a diákok minket fotóztak.
أنت تقرأ
𝕃𝕚𝕘𝕙𝕥𝕤, ℂ𝕒𝕞𝕖𝕣𝕒... 𝕃𝕠𝕧𝕖 (18+) •//Befejezett\\•
عاطفية𝔼𝕘𝕪 𝕥𝕚𝕟𝕚 é𝕤 𝕖𝕘𝕪 𝕤𝕫í𝕟é𝕤𝕫 𝕖𝕘𝕪𝕞á𝕤𝕓𝕒 𝕤𝕫𝕖𝕣𝕖𝕥𝕟𝕖𝕜. ℂ𝕤𝕒𝕜 𝕖𝕘𝕪 𝕒 𝕓𝕒𝕛: 𝕄𝕚𝕟𝕕 𝕒 𝕜𝕖𝕥𝕥𝕖𝕟 𝕗𝕚ú𝕜. 𝔻𝕖 𝕒𝕫 é𝕣𝕫é𝕤𝕖𝕚𝕜 𝕦𝕘𝕪𝕒𝕟𝕒𝕫𝕠𝕜. 𝔸𝕕𝕒𝕞𝕥 𝕓𝕖𝕧á𝕝𝕠𝕘𝕒𝕥𝕛á𝕜 𝕖𝕘𝕪 𝕤𝕠𝕣𝕠𝕫𝕒𝕥𝕓𝕒, 𝕞𝕒𝕛�...