🎬👬33. fejezet-Adam🎬👬

198 12 0
                                    

Nem tudtam megtenni. Ott volt tőlem pár milliméterre az ő szája és nem tudtam megtenni. Az ajkam remegni kezdtek. Emlék foszlányok jöttek elő. Amikor Kendall annyiszor meg akart csókolni és ami lépcsőnél történt.
-Nem muszáj megtenned-mondta, de egy kicsit sem húzódott el.
-De én akarom-egy könnycsepp csordult le az arcomon, ami az ajkamon megállt-Ugyanakkor még sem tudom megtenni.
-Ez érthető, mert sokkot kaptál az eseményektől. Minden egyes bántás, sértés ami ért beléd égett. Nyomot hagyott benned. Ezt fel kell dolgoznod, mert ha nem, akkor ez az egész felemészt. Légy erős és bátor-elhúzta magát és elengedte  az arcom.
-Az leszek-arcát a kezeimbe vettem és megcsókoltam, úgy ahogyan régen. Szenvedéllyel. Beültem John ölébe és folytattam. A nyelvemmel érintettem az övét és közben jöttek az emlékek. Ahogy Kendall meg akart csókolni az ágyon, de kizártam ezt a fejemből. Ez nincs többé.
-Visszatért a régi Adam-mondta, és a nyakamra váltott. Csókolgatta, amitől még egy emlék előjött. Amikor az én nyakamat is puszilgatni akarta-Jól vagy?
-Igen-válaszoltam élvezve minden egyes apró csókját, amit a nyakamra lehelt.
-Egészen biztos?
-Egészen biztos-átfordított, hogy én legyek alul. Most ugyan olyan helyzetben voltunk, mint a könyvtárban.
-Tudod, amikor meghallottam, amit a kórházban ordítottál, akkor én még jobban szét tudtam volna verni azt a Kendallt.
-Sajnálom.
-Nem a te hibád. És tudom, hogy te soha nem élveznéd az ilyet.
-Tudod, amikor a falnak szorított és a kezemet a péniszére tette, akkor ugye mondta a kis álmodozó dumáját. Én akkor azt mondtam,-nevetni kezdtem-hogy a tiéd nagyobb.
Nevetni kezdett.
-És még azt is mondtam, hogy csak a te farkadat vagyok hajlandó szopni és beengedni a seggembe.
-Igazán? Ezt nem is tudtam-sok apró csókot adott-Köszönöm, hogy bevédtél.
-Igazán nincs mit, Drágám-levettem a pólóját és eldobtam.
-És van valami, amiről még nem tudok?
-A többi nem rád tartozik.
-Mit csináltatok?
-Jobb lenne az a kérdés, hogy én mit csináltam.
-Mit csináltál?-megkomolyodott és feljebb emelkedett. Felettem magasodott-Adam, ugye nem...
-De igen.
El akart menni, de én visszarántottam. Olyannyira, hogy centikre voltunk egy csóktól.
-Tökbe rúgtam.
-Én meg azt hittem, hogy te-a szájára tettem az ujjaim.
-Erre csak ne is gondolj! Én csak veled vagyok hajlandó mocskos dolgokat csinálni. De ha még egyszer megpróbálsz elmenni, úgy, ahogy reggel, vagy úgy, ahogy most, téged is tökbe rúglak.
-Nem akarom megtapasztalni azt az élményt.
-Ne is! De most fogd be és csókolj!-a számra húztam és átkaroltam a nyakát. Olyan jól csókol, hogy már néha én is elgondolkozom azon, hogy a mennyben vagyok, vagy a pokolban. Megkérdeztem hát tőle, hogy hol vagyok-Én most, hol vagyok?
-A Föld nevű bolygón, Amerika nevű kontinensen, ráadásul az északi részén, New Yorkban, a kertvárosban, a Hope Street 46-ban, a harmadik emeleten, alattam egy kanapén.
-Pedig én azt hittem, hogy a mennyben vagyok. Vagy pedig a pokolban. Nem is tudom.
-De miért?-alul feltűrte a ruhám és elkezdte csókolni a hasamat.
-Mert a csókod mennyei és pokolian jól tudsz csókolni.
-Te aztán tudsz bókolni-nevette el magát, és újra fölém magasodott a kanapén. Én is felkeltem, hogy valamennyire egy szinten legyek vele, de így is csak a mellkasáig értem.
-Én nem csak azt tudom, emlékszel?-elkezdtem kicsatolni az övét.
-A jó dolgokra mindig-elengedtem a már kicsatolt övét és csókolni kezdtem a felsőtestét. A sok izom, ami rajta volt. Imádom.
-Az a Kendall ugyan izmosabb volt, de nekem nem az számít, hogy ki milyen erős. Inkább a belső számít igazán. Na, meg ha az illető azt csinálja, amit szeretek.
-Először is: Nincs többé Kendall. Csak te és én. Mi. Másodszor pedig: Mi az amit szeretsz, ha veled csinálják?
-Amit te szoktál csinálni. Felkapsz és elviszel az ágyba. Imádom amikor felemelsz a magasba-leszállt a kanapéról és felkapott, én pedig a lábaimmal átkulcsoltam a derekát-Ezt imádom. Ez olyan felemelő érzés. Ha tudod, mire gondolok.
-Persze-nevetett egy kicsit és csókolni kezdett. Elindult velem az ágyhoz és lerakott-De most az jön, amit én szeretek.
-És mit szeretsz?
-Hát a szexet. Veled.
-De cuki vagy, Drágám.
-Ígérem, Édesem, hogy most kíméletesebb leszek.
-Ne! Ne legyél az! Azt szeretem, amikor kemény vagy. Ne kímélj!
-Nem is fogok-kezdett nevetni és egymás után vette le a ruháimat és hagytam, hogy kényeztessen azzal a hatalmas farkával.

𝕃𝕚𝕘𝕙𝕥𝕤, ℂ𝕒𝕞𝕖𝕣𝕒... 𝕃𝕠𝕧𝕖 (18+) •//Befejezett\\•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz