.24.

607 43 7
                                    

Bir hafta sonra...

Lily küçük ve bakımsız evine gelir gelmez telefonunu buldu ve Jim'i aradı.

"Alo?"

"Jim nerdesin?"

"Sen nasıl-"

"Seni lanet olası pislik! Bir hafta boyunca benden hiç haber almayı denemedin değil mi?!"

"Sakin ol ve anlat ne ile uğraştığımı biliyorsun."

"Ben avukat tuttum ve para cezası aldım. Maria'ya asla zarar vermek istemediğimi falan anlattım. Bilirsin iyi hâl işimi kolaylaştırdı. Sabah serbest bırakıldım. Sen ne yaptın? O hala yaşıyor mu?"

"Sence?"

Lily zevkle gülümsedi.

"Nasıl öldürdün? Tüm detayları bilmek istiyorum."

"Yarım saate seni almaya geleceğim. Hazır ol."

"Vay! Peki bekliyorum."

Lily telefonu kapatarak duşa girmeye karar verdi. Artık herşeyin yolunda olduğunu biliyordu.

***

Jim arabaya yaslanarak Lily'i beklemeye başladı. Bir hafta boyunca Maria ile birbirlerini tanımış ve güzel bir plan yapmışlardı. Herşey kusursuz olacaktı. Jim kendi kendine gülümserken Lily'nin ona yaklaştığını gördü. Artık eskisi kadar çekici görünmüyordu. Jim Lily'nın aslında hep böyle olduğunu ama kendisinin bunu göremeyecek kadar kör olduğunu farketti. Lanet kadın! Nasıl da gözünü boyamıştı.

Lily yapmacık bir şekilde genç adama sarıldı ve kulağına eğildi.

"Seni özlemişim."

Jim gözlerini devirdi. Şu an ondan tiksiniyordu fakat rol yapmalıydı. Yavaşça kadına eğilerek onu öptü.

"Bende. Hadi atla! Bir an önce gitmeliyiz."

Lily ondan uzaklaştı ve arabaya bindi. Jim'de şoför koltuğuna yerleştiğinde planın büyük bir kısmı kolayca hallolmuştu.

Kuş kafese girdi...

"Nereye gideceğiz?"

"Sürpriz. Sabırlı ol. İnan çok eğleneceğiz."

Lily sabırsızca gülümsedi ve kafasını cama dayayarak dışarıyı izlemeye koyuldu.

Yaklaşık yarım saat sonra araba bir kulübenin önünde durdu. Lily arabadan inerek etrafa baktı ve arkasından gelen Jim'e döndü.

"Burası neresi böyle? Eğlenceli bir mekana gideriz sanıyordum. Çok eğleneceğiz demiştin?"

"Jim ve ben çok eğleneceğiz sen değil sürtük!"

Lily duyduğu sesle panik içinde arkasına döndü. Ardından korku ve şaşkınlıkla kekeledi.

"M-Maria?"

"Hayır seni aptal! İmdat demen gerekiyordu."

Lily ağzını bile açamadan kafasına inen darbe ile yere yığıldı. Jim kadını kollarından tutarak kulübeye sürükledi. Maria da onu takip etti. Zar zor içeri girdiklerinde Maria kapıyı kapatıp kilitledi.

Oyun şimdi başlıyordu...

***

Lily yerinde rahatsızca kıpırdandı. Gözlerini açtığında sert zeminde yattığını farketti. Oturur pozisyona gelerek etrafını inceledi. Bomboş bir kulübedeydi.

Maria ölmemişti ve Jim ile işbirliği yapmıştı. Bu gerçek Lily'nin yüzüne bir tokat gibi çarptı. Ona ne yapacaklardı? Bağlı bile değildi ve etrafta kimse görünmüyordu. Kadın yavaşça ayağa kalktı ve kapıyı açmaya çalıştı ama olmadı. Tam o anda kapı dışardan açıldı ve Lily geri çekildi. Maria ve Jim gülerek içeri girip kapıyı kilitlediler. Bir konu hakkında konuşup eğleniyorlardı. Sanki Lily orada değilmiş gibiydi.

CİNAYET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin