„Lilly, přestaň simulovat a vstávej!" zahučela Spencer, která se snažila dostat svou mladší blonďatou sestru z postele.
Paní Spencerová odjela dneska ráno už v pět, aby mohla dodělat reportáž nebo něco takového do svého článku o matkách samoživitelkách v Anglii a pan Spencer zmizel těsně po té, co vzbudil svou nejstarší dceru a poprosil ji, aby odvedla Lilly do školy. Spencer nebyla nadšená, ale co s tím mohla udělat? Dokonce nestihla ani něco namítnou a její otec už seděl v autě, ve kterém následně odjel do práce. Pan Spencer pracoval v autodílně, jenž vedl. Nevystudoval tento obor, ale jako mladý se pohyboval okolo motorů, aut, motorek, náhradních dílů a okolo ostatních věcí, které k tomuto patří. A šlo mu to. A tak si založil svou vlastní firmu, které se dobře vedlo a krásně prosperovala. Proto si taky mohli dovolit, aby Spencer studovala na soukromé škole a měla svůj stavební účet, na kterém dostává měsíčně tisícovku. Ten účet Spenc může vybrat ve dvaceti jedna letech a může si s těmi penězi udělat co chce a to stejné čeká i její sestru Lilly.
„Lilly," zaúpěla Spencer. „No tak, prosím."
„Ale mně je fakt blbě."
„V tom případě si vezmu tvůj oběd."
Lilly vykoukla z pod peřiny. „Však chodíš na obědy do školy."
Spencer pokrčila rameny. „No a? Víc jídla se mi bude hodit."
„Co mi máma nachystala?" Chtěla vědět.
„Mluvila o burákovém-"
Lilly v tu chvíli vystřelila z postele „Jdu si vyčistit zuby."
Spencer se jen uchechtla a sešla dolů do kuchyně, kde nachystala své sestře toustový chleba s burákovým máslem a džemem. Přidala jí k tomu i jablko a vymačkaný pomerančový džus, který včera k večeři nedopili. Nechala to své sestře na lince a vrátila se zpátky do pokoje, kde si dala řasenku, balzám na rty a vyčesala si své tmavě hnědé vlasy do copu. Jakmile byla koupelna volná, umyla si zuby a poslouchala, jak Lilly si něco dole mumlá.
„Přijede pro nás August?" zeptala se, jakmile se Spenc objevila v kuchyni se svými věcmi do školy.
Přikývla.
„Můžu sedět ve předu?"
„Tam sedím já."
Lilly zase zčervenal obličej jak rajče. „Máma mne nechává sedět vepředu."
„Jenže já nejsem mamka a nenechám tě sedět vepředu." namítla Spencer a vtom se rozezvonilo troubení z venku.
Lilly zase bleskurychle vyběhla ven ve své modré školní uniformě a Spenc šla za ní. Sledovala svou mladší sestru, jak se baví s Augustem přes okýnko a následně si sedla na místo Spencer.
Jakmile si Spenc sedla na zadní sedačky, nasupeně řekla: „Proč jsi jí to dovolil?"
„Je už velká."
„Je jí jedenáct." namítla Spenc.
Lilly se otočila na svou sestru. „Slyšela jsi? I August si myslí, že jsem velká."
Spencer jen zakoulela očima a připásala se.
Auto se rozjelo a August se zeptal její mladší sestry: „Kdo si ještě myslí, že jsi velká?"
„Máma a Marry."
„Marry?" podivil se.
„Jo, říkala, že už jsem velká na líbačku." tvrdila.
Spenc se uchechtla. „Kdo by se s tebou chtěl líbat, když si ani neučešeš vlasy?"
„Náhodou, já se už líbala." Pochlubila se hrdě.
„Kecáš," odfrkla si Spenc. „Jen se chceš cítit jako velká."
„Fakt!" tvrdila na svém Lilly. „S Patrickem z mé třídy. Je to nejhezčí kluk ve třídě a furt si hraje s mobilem. Občas si píšem psaníčka."
„Jaký psaníčka?" zeptal se August a Spencer uslyšela v jeho hlasu pobavení dětskou láskou.
„Milostný. Vy si nepíšete milostný zprávy?"
Nepíšeme, odpověděla Spenc v duchu. August moc na zveřejňování lásky, i když šlo jen o soukromé zprávy mezi nimi, nebyl. On celkově nebyl na city a jejich zveřejňování. Nebo to si Spenc aspoň myslela a chápala to, ale občas jí chybělo, že jí neřekne, že jí to sluší. Chybělo jí, že ji nedá pusu, než se každý odebere na svou hodinu. Nejvíce polibků ji věnoval na party po několika drincích, to už totiž neměl zábrany a taky to byl jeden z důvodů, proč jí nevadilo, že se August napije.
Když Spencer viděla poprvé svého kluka opilého, dost jí to překvapilo, protože věděla, jaký je a že se bojí, co si o něm lidé pomyslí. Ale zároveň věděla, proč to dělá. Není pak pod tlakem a uvolní se a dává najevo aspoň nějaké emoce. Nikdy neudělal žádnou pitomost, když byl opilý. Vždycky byl jen přítulný a trochu odvázanější. Když nad tím teď tak přemýšlela, došlo jí, že se jí August zeptal, jestli s ním bude ve vztahu, když byl opilý. I sex jí navrhl, když byl opilý. Říká se, že opilá slova, ale střízlivé myšlenky... Ale i tak to trochu bolelo.
Zastavili před školou od Lilly, která hned odběhla a Spencer si přesedla dopředu na své místo.
„Neměl bys jí dovolovat sedět vepředu a podporovat v líbání."
„Chce být jen jako ty."
Spencer si odfrkla. „Chce být můj úplný opak. Nemá mě moc v lásce, i když jsme sestry."
Na to nic neřekl, i když si Spenc přála, aby jí to vyvrátil.
„Máš po škole čas?" zeptala se ho.
„Jdu s Charlesem po tréninku do Palm's."
„Aha," řekla jen. „Budeš na něj čekat ve škole?"
„Možná se půjdu podívat na ten trénink. Nebudu mít co dělat."
„Tak já přijdu."
„Jak chceš." řekl bez zájmu.
Au, pomyslela si.—
Druhý den školy už byl plný učiva a těch stereotypních návyků jako psaní zápisů a občasného dřímání nad výkladem nezajímavého tématu. Co bylo nového, to byly pohledy na toho kluka na T. Nebo jeho jméno začínalo na H? Nebyla si jistá. Přes noc se jí jeho jméno vytratilo z paměti a bylo jí to jedno.
Být jím, cítila by se jako nahá a obtěžována. Spencer měla ráda svůj prostor a lidi okolo sebe. Většinou se pozornost stahovala na hlučnou Marinu, ale to Spenc vůbec nevadilo. Aspoň se o ní na stěnách záchodů nepsaly hnusné věci.
Poslední hodina byla angličtina, což bylo ve včerejší učebně, kde se ten nováček ukázal. Věděla, že bude sedět skoro vedle ní přes uličku a že ty pohledy, které se budou upírat na něj, ucítí i ona a to jí zrovna nelákalo.
Sedla si vedle Augusta, který byl na telefonu a s někým si psal. Nejspíše s Charlesem. Ti kdyby mohli, tak by spolu byli pořád. Byli jako ty holky na základce, co spolu chodí i na záchody a šeptají si svá tajemství u oběda do ouška. Byli nerozdělitelní a Spencer to nevadilo. Nechtěla být ta přítelkyně, co se přestane stýkat se svými kamarádkami jen kvůli kluka a naopak. A tak když byl August s Charlesem, Spencer byla s Marry a Karen.
Se zvoněním přišel do třídy i učitel Cooper a začal mluvit o letošní povinné četbě a prosil všechny své studenty, aby si přečetli alespoň jednu knihu. Stačí mu, když si každý z nich přečte alespoň jednu knihu a to pořádně, než aby se každý naučil všechno z obsahu na obalu knihy a pak si díla popletl.
Do hodiny angličtiny přišel ten nový kluk, na jehož jméno si stále Spenc nevzpomněla, pozdě a učetl Cooper na to nic neřekl, přestože pozdní příchody nenáviděl. Spencer si všimla, že to postřehli i ostatní, ale nikdo nic neřekl. Celý zbytek hodiny cítila pohledy, jenž se upíraly na něj.
ČTEŠ
𝗟𝗜𝗧𝗧𝗟𝗘 𝗦𝗘𝗖𝗥𝗘𝗧𝗦
Teen Fiction𝗨𝗞𝗔́𝗭𝗞𝗔 𝗭 𝗞𝗡𝗜𝗛𝗬: Spencer rozhodila rukama. „To není možný! Jsme jako špatně natočený film." „Nebo jako špatně napsaná knížka." Pousmál se. Koukla na něj a také se neubránila úsměvu, přestože ani netušili co jejich situace přesně znamená...