7.

2.2K 101 14
                                    

Seděly na obědě u svého obvyklého kulatého stolu. Spencer jedla sendvič s kuřecím masem a salátem, Marina si přinesla svůj extrémně bio zdravý oběd z domu a Karen pojídala rizoto, ze kterého vybírala mrkev. Při takových maličkostech si Spenc uvědomovala, jak je každá z nich jiná a přitom si všechny rozumí. Pro Spencer byly Marry a Karen ty nejlepší kamarádky, které kdy mohla mít a byla za ně vděčná.
„Kam si vlastně zmizela?" zeptala se Marina.
„Ani nevím..." odpověděla, protože to opravdu nevěděla. „Moc si toho nepamatuju, ale přespala jsem u Alexe."
Karen se na sebe s Marinou podívaly. „Jak jako spala?" dožadovala se odpovědi Karen.
„Přespala jsem v pokoji pro hosty." řekla jen. „O nic nešlo." Jenže to Spencer ani nevěděla. Jak už řekla – moc si toho nepamatovala.
„Prý jsi přijela s Thierrym." nadhodila Karen a Marina se zasekla. Její vidlička zůstala stát ve vzduchu na cestě k její puse a když si toho Spenc všimla, Marry dělala, jakože nic. Jakoby jí to nerozhodilo. „Tak přijela?"
„Jo," potvrdila to Spencer. „Hodil mne domů, abych si vzala uniformu a pak jsme jeli do školy, ale nic víc."
Nic víc?" zopakovala po ní Karen. „Thierry s nikým moc nemluví. A ty se projedeš v jeho autě?" podivila se.
Spenc jen pokrčila rameny.
„Co si o tom myslí August?" zajímalo Marry. Řekla to tak jízlivě, až se na Spenceřiném těle objevila husí kůže.
„No," začala pomalu. „Když jsme spolu s Thierrym přišli do třídy, tak to vypadalo dost divně, takže je nejspíše naštvaný... Ale přijde mi Thierry jako kretén. Je neskutečně nafoukaný a nepříjemný. A to jsme spolu ani nemluvili. Náš rozhovor byl jako: ,Odvez mne domů, zavez mne do školy, díky moc, čau, debile.'."
Karen se lehce zasmála. „To je mi lásky."
„Doufám, že ho už nikdy nepotkám na žádné akci."
Marina se jen pousmála. „Já taky." zamumlala, ale obě její kamarádky ji moc dobře slyšely.

Spencer měla po škole za úkol uklidit hlavní aulu jejich školy. Nevěděla, jaký trest dostal Thierry a bylo jí to jedno. Chtěla to mít co nejdříve za sebou. Zrovna měla v rukou mop a proklouzávala s ním mezi sedadly, když v tu chvíli se otevřely ty velké mahagonové dveře. Do auly zasvítily bílé žárovky z chodby a dveře se znovu zavřely. Slyšela, jak se k ní blíží dunivé kroky, jenž zastavily blízko ní.
„Co máme udělat?" zeptal se jí jeho hluboký hlas.
„Myslela jsem, že tohle udělám sama." řekla mu jen. Ani se na něj nepodívala, stejně by měl ten pohled. „Vezmi si druhý mop a utři podium." řekla jen a on odkráčel na druhou stranu místnosti. Poslechl jí a ona uslyšela kroky, na schodech, jak se šoural na podium.
Beze slova vytírali jako otroci a Spencer si pořád přehrávala v hlavě jejich rozhovor v koupelně. Proč by se měl smát mně?, ptala se sama sebe. To vypadala tak hrozně? To byla tak nechutná? Nebo o co šlo?
A tak, když šla opět namočit mop do vody v kýblu, zeptala se: „Pamatuješ si náš rozhovor?"
Nic neřekl, jen se zastavil a koukal na ní, možná proto i Spenc k němu poprvé vzhlédla. Měl na sobě bílé tričko s logem Willsonové střední a černé kraťasy. Přišel pozdě nejspíše kvůli tréninku, napadlo ji. Jeho vlasy byly zpocené stejně tak jako triko a vypadal uříceně. Nejhorší na tom bylo, že nevypadal vůbec špatně... Ale na to si Spencer zakázala myslet.
„Jaký?" zeptal se jen.
Mluvili spolu pořádně jen jednou, tak asi jaký? Spencer si jen místo odpovědi povzdychla. Namočila mop a odvětila: „To je jedno."
„Myslíš to, jak jsi hypnotizovala můj penis?" zeptal se jakoby o nic nešlo.
Takže si to pamatoval, ale nejspíš naprosto po svém. „Já nic nehypnotizovala!" Ohradila se, ale podívat se na něj si nedovolila. Celá by zčervenala a vypadala by vinně, i když nebylo proč. A tak jen koukala na ten promočený mop. „To ty jsi začal chcát do umyvadla jen tak."
„Jo," potvrdil a pak dodal: „A ty ses zachovala jako nějaký úchyl, co nikdy neměl sex a poprvé viděl péro."
To už se na něj opět podívala. Sice její kamarádky věděly, že je Spenc panna, protože její první dlouhý a vážný vztah je až teď s Augustem, ale to neznamenalo, že žádný penis nikdy neviděla... Když se dívala přes Safari na seriály, tak jí tam vyskakovaly reklamy na porno a občas tam šel vidět i penis, to se počítá, ne? „Já odejít chtěla." namítla jen.
„Ale neodešla jsi."
„Promiň, ale měla jsem spoustu práce, abych udržela svůj smích." podívala se na něj protivně. Lezl jí neskutečně na nervy. Možná ona pro něj byla otravná přítěž, ale on na tom nebyl o nic moc lépe.
„Vážně se chceš bavit o mém péru?" prohodil bez zájmu.
Chtěla se ho jen zeptat, proč řekl, že on by se měl smát jí, ale teď už jí to nezajímalo. Chtěla si co nejdříve odpykat svůj trest a jít domů. A tak vyndala konečně ten mop a pokračovala s vytíráním.
Když byli na to dva, šlo všechno rychleji. Do půl hodiny měli vytřeno a teď už zbývalo jen utřít prach, který tady ani nebyl, protože uklízečky byly na této střední opravdu pečlivé.
Jakmile to dokončili, Thierry odešel z auly a nechal na Spencer, aby po nich uklidila mopy, kýbl a čistící prostředky.
Džentlmen, pomyslela si a vzala do rukou kýbl. Šla s ním přes chodbu až k záchodům a následně ho umyla. Vrátila se zpátky a chtěla pokračovat s mopy, ale to už tam zase byl on. Tentokrát oblečený v uniformě, ve které přišel do školy.
„Zvládla bych to."
Na to nic neřekl a vzal mopy místo ní. Spenc následně sebrala prostředky na čištění a odnesla je do kumbálu, kde byly věci jako smeták, nářadí a další kraviny. Jakmile se otočila stál přímo před ní. Kdyby se jen naklonila, skončila by v jeho náruči a tak tam stála zamražená, dokud se nesehnul. Co to dělá?, pomyslela si. Políbí mne?, napadlo ji.
Jen tam stál blízko ní a koukal. Koukal tak dlouho, dokud neřekl: „Uhni, maličká."
Poslechla ho a konečně se trochu posunula, aby odložil mopy.

Spencer to měla domů třicet minut pěší chůzí a tak napsala Augustovi, jestli by pro ní nepřijel.

Hugh3ss3: Jsem s Charliem.
FSpenc: To nemáš ani chvíli čas? Můžeš ho vzít sebou.
Hugh3ss3: Dneska ráno jsi to zvládla beze mne. Tak ať tě hodí Thierry... stejně jste byli po škole spolu.

Na to už mu Spencer neodpověděla. Věděla, že má pravdu. Dneska ráno dojela do školy bez něj tak proč by to nemohla zvládnout i zpátky? Byla ráda, že ráno byla připravená na déšť a tak si vzala ze své skříňky deštník a vyšla ven do deště směrem domů. Bez Thierryho.

𝗟𝗜𝗧𝗧𝗟𝗘 𝗦𝗘𝗖𝗥𝗘𝗧𝗦Kde žijí příběhy. Začni objevovat