M4r1n4: Kde jsi?
Spencer zabrněl telefon v kapse a tak ho vytáhla a začala ťukat zprávu.
FSpenc: Na hřišti. Klidně přijď, je tu sice i August, ale ten si pročítá zápisky z minulého roku...
M4r1n4: Už tě letíme zachránit. Neboj se!
Spenc se jen nad zprávou od Mariny pousmála a schovala telefon zpět do kapsy. Snažila se sledovat trénink, ale lakrosu opravdu vůbec nerozuměla a ani nemusela. August nebyl hráč, takže věnovat se hře nemusela, ale stejně neměla nic jiného na práci. Jakmile zahlédla Karen s Marry, zamávala na ně, aby si jí všimly. Trénink sledovalo více lidí – respektivě holek – než obvykle. Bylo jasné, že je to díky tomu novému klukovi.
Holky si vedle ní sedly a to každá z jedné strany, takže byla Spenc uprostřed.
„Není to Thierry?" zeptala se Marry.
Thierry... takhle se jmenuje. Bylo to pro ni netypické jméno a tak nechápala, že si ho nemohla zapamatovat.
„Jo, proto tu je plno."
„A proto tu jsi taky ty?" rýpla si do ní Karen a Spencer se místo odpovědi zašklebila. „Jde mu to?"
„Jak to mám vědět?" odfrkla si Spencer. „Nerozumím tomu."
Marry zaměřila Thierryho svým loveckým pohledem a řekla: „Určitě mu to jde,"
„Proč myslíš?"
„Koukni na něj! I kdyby mu to neuměl hrát, tak si každý bude myslet, že umí. Stačí jak vypadá. Vždycky stačí jak vypadáš, Francesco."
Spencer začalo lézt pomalu krkem, jak se každá ohání pohledem po Thierrym a jak každá druhá komentuje jeho tělo nebo obličej. Prostě jí to přišlo otravné. Byl docela hezký, to nemohla popřít, ale co na něm bylo tak výjimečného, že ho najednou chtěly všechny?
„Charles vypadá dost nasraně."
„Myslíš?" zeptala se Karen.
„Rozhodně," řekla Marry. „On byl vždycky ve všem nejlepší a nejhezčí a terčem všech holek. A teď?" kývla hlavou směrem k Thierrymu. „Všechny chtějí toho nového, sexy, rozkošného, svalové a dost dobrého hráče lakrosu."
„Sedí s Thomasem." řekla Spencer. „Sedí spolu na angličtinu."
„Na biologii sedí s Daisy a Charles z toho šílí." dodala Karen.
Marry se zamyslela. „Možná bych to měla s Thomasem nějak urovnat."
Karen a Spenc se na ni podiveně podívaly. Marina s Thomasem dost ošklivě zajednala, protože se vyspala s jeho bráchou na oslavě Thomasových osmnáctinách a ještě se tím pochlubila fotkou na Instagramu.
„Urovnat?" podivila se Spencer. „Tohle neurovnáš."
„A navíc ty nikdy nic s nikým neurovnáváš. Prostě jdeš dál." připomněla jí Karen, jakoby na to Marina zapomněla.
„Jo, já vím, ale-" začala Marry. „Co když Thomas něco Thierrymu řekne?"
Spencer pozvedla obočí. „Tobě se fakt líbí nebo ho chceš jen na sex?"
„To ještě nevím,"
Karen se zasmála. „Jen na sex." odpověděla místo své kamarádky. „Marina chce všechny jen na sex."
„Jo," přitakala Marry. „Sex by byl zatím ten nejlepší začátek."—
Jakmile trénink skončil, Spencer vyrušila Augusta z obnovování učiva z druháku a všichni čtyři sešli dolů z tribuny ke hráčům. Charles a August si ťukli pěstí jako malí kluci a začali se spolu bavit, když v tom zazněl hlas Alexe.
„Dneska jedou rodiče na pracovní cestu, tak mne napadlo, že bychom mohli něco podniknout. Donést sud piva, pár flašek a pár lidí. Co myslíte?"
Marry jen vypískla a tak bylo jasné, že party bude. Alexander měl pro ní slabost a věděl, že když bude pořádat jakoukoliv akci, kde budou lidi a alkohol, tak Marina přijde.
„Tak v devět?"
„Stahuje se pozvání i na mne?" ozval se ten hluboký hlas.
Všichni se otočili a Spencer si všimla, jak se Charles zašklebil. „Jen pokud umíš pít stejně jako hrát lakros."
Thierry se nenechal vyvést z míry a jen se pousmál. „Jestli jsi tím myslel stejně dobře, tak odpověď je ano. Umím pít. Můžu donést flašku."
„To bude skvělý!" řekla Marina. Nebyla by to ona, kdyby se hned nepřipletla do rozhovoru s jejím novým objevem. „My tam budem určitě všechny."
Spencer se na ní překvapeně podívala. Nechtělo se ji jít dneska večer ven... navíc když zítra stejně bude muset vstávat do školy.
„Tak v devět u mne a všichni něco přineste." řekl Alexander.—
Marina byla u Spencer doma, zatímco Karen byla u sebe a chystala se do práce. Karen na ten menší večírek nemůže přijít, protože ji volali z brigády, aby zaskočila za Daisy, která mimochodem na party jde. Všem třem to přišlo neférové, ale co s tím mohly udělat? Navíc už bylo pozdě na to to teď řešit.
„Bzučí ti mobil, Francesco." Upozornila ji Marry, zatímco si prohlížela svá prsa v podprsence v odrazu zrcadla, co měla Spencer zavěšené na skříni. „August?" zeptala se Marina, jakmile Spenc vzala mobil do rukou.
„Jo,"Hugh3ss3: Asi tam nepůjdu. Je středa a zítra chci být připravený na ráno.
FSpenc: Nemusíš se opít. Jen tam být se mnou.
Hugh3ss3: Zůstanu doma.Na to už nic Spencer nenapsala. Nemělo cenu ho přemlouvat. Zkrátka tam s ní jít nechtěl a tečka. Nebylo co řešit.
„Co píše?" zeptala se Marry a oblékla si tílko. „Myslíš, že si mne všimne?" Zeptala s pohledem stále ke svému odrazu.
Spenc se na ní podívala. „V tomto oblečení určitě. August píše, že nepůjde."
„Proč?"
Spencer se na ní pronikavě zadívala a Marina se otočila směrem ke své kamarádce. „No... Neměla sis vybrat chytrého kluka, ale nějakého, co umí šukat i opilý."
„Asi taky nepůjdu," řekla Spenc. „Stejně se tam nebudu mít s kým bavit."
Marry přišla ke své kamarádce a chytila ji za ramena. „Opovaž se mne v tom nechat, Francesco! Půjdeš tam, protože potřebuju tvou pomoc."
„Myslím, že ti pomůže dost tvůj výstřih." podotkla Spenc.
Marina zakývala nesouhlasně hlavou. „S Thierrym pomoc nepotřebuju... Toho zvládnu levou zadní. Budeš se věnovat Alexovi a držet mne dál od Nicka."
„Nechci být chůva tvých sexuálních otroků."
„No," začala Marry. „Vysloužila sis to za to, že jsi vůbec naznačila, že bys nešla a teď ti něco vybereme. Vzala jsem pár triček navíc, abys vypadala šukatelně."
Super, řekla si Spenc v duchu. Tohle jsem si vždycky přála.—
První kapitoly byly takové úvodní, abyste se seznámili s hlavními postavami. No, myslím si, že zvraty můžou pomalu začít.
xoxo
ČTEŠ
𝗟𝗜𝗧𝗧𝗟𝗘 𝗦𝗘𝗖𝗥𝗘𝗧𝗦
Teen Fiction𝗨𝗞𝗔́𝗭𝗞𝗔 𝗭 𝗞𝗡𝗜𝗛𝗬: Spencer rozhodila rukama. „To není možný! Jsme jako špatně natočený film." „Nebo jako špatně napsaná knížka." Pousmál se. Koukla na něj a také se neubránila úsměvu, přestože ani netušili co jejich situace přesně znamená...