13.

1.9K 93 11
                                    

Naskočila ráno k Augustovi do auta a měla docela dobrou náladu. „Ahoj," pozdravila ho, ale lípnout mu pusu na tvář se neodvážila. Jako vždy vypadal moc hezky. Měl upravené vlasy pomocí gelu a tvář oholenou a hebkou už jen napohled.
„Ahoj," řekl jí a nastartoval.
„Co děláš po škole?" zeptala se ho. Nechtěla jet opět mlčky. „Mohli bychom něco podniknout," navrhla. „Když nám nevyšlo to kino..." dodala polohlasně, když nic neříkal.
„Hm," zamumlal, ale nedal jí přesnější odpověď a tak nakonec mlčky jeli až ke škole.
Jakmile zaparkovali, Spencer to zkusila znovu. „Tak co?"
„Co?" nechápal.
„Ty, já, po škole."
„Aha.. no, ale já už něco mám." odvětil.
Spenc vylezla z auta bez toto aniž by mu něco řekla a vydala se ke škole. Nehodlala být pro něj přítěž a to i přestože byla jeho přítelkyně, která s ním jen chtěla strávit nějaký čas. Prodrala se zaplněnou chodbou a když konečně otevřela svou skřínku, vzala si věci na angličtinu. V tu chvíli ji přišla zpráva.

8:47
Marry A.
Máš čas? Jen pár minut... něco se stalo a nemůžu to říct Karen.

Spencer bylo jasné, že když si Marry nemohla promluvit s Karen, tak šlo o Nicka. A jakmile šlo o Nicka, šlo o sex. Spenc jí napsala, že se mohou sejít na chvíli na schodech a za necelou minutu, tam už obě seděly a Marina popisovala, co se stalo, když Nick přišel k ní domů. Že chtěli pracovat na svém úkolu do dějepisu, ale nakonec se to zvrtlo.
„Víš, že bys to neměla dělat, že jo?"
„Nejsem na vině jen já!" ohradila se. „Nemůžu za to, že si furt pohrává se svými blonďatými vlásky a u toho ukazuje biceps. Nebo triceps? Co já vím. A všimla sis někdy, jak ne mě koukají ty jeho modroučký očka?" zaúpěla. „Je to neodolatelný."
„Takže místo zlobivého Francouze sis vybrala hodného blonďáka ze stejného města?"
„Nesmíš Karen nic říct!" vyhrkla. „Víš, jak moc ho chce."
Spenc jen přikývla. Co jiného mohla udělat? Spencer by byla nejraději, kdyby před Karen neměla tajemství, ale Karen ho taky měla.
„Co když Karen spí s Nickem taky?"
„Cože?"
„No, jak jsem jí naposledy volala, tak s někým byla."
„Jo, tohle..." zmlkla Marina. „To nevím... Ale za tři minuty zvoní, tak bychom si měly pohnout. Co teď máš?"
„Angličtinu."
„Já biologii, tak zatím pa." rozloučila se s ní Marry a objala svou kamarádku. Pak rychle odcupitala a Spencer se taky zvedla. Vyšla schody do prvního patra do učebny a sedla si na své místo. August tady ještě nebyl, což bylo na něj nezvyklé, ale třeba se někde zasekl s Charlesem.
Zazvonilo, učitel Cooper vešel do třídy a August pořád nikde. Dokonce i Thierry byl tady včas. A tak se Spenc rozhodla svému klukovi napsat zprávu.

9:07
Francesca S.
Kde jsi???

Jenže August jí neodepsal a to ani po deseti minutách, co si neustále kontrolovala telefon a tak ho nakonec jen odložila na lavici pod své pouzdro, aby si mobilu učitel nevšiml. Spenc výklad učitele Coopera vůbec neposlouchala, jen sledovala hodiny nad tabulí a přemítala nad tím, kde August je. Vzala svůj telefon opět do rukou a schovala ho pod lavicí zrovna ve chvíli, kdy ji přišla zpráva... Jenže ne od jejího kluka.

Thrr21: Jsi fakt nenápadná.

Spencer otočila hlavou doprava a viděla Thierryho přímo před sebou. Seděl přeci jen přes uličku. Koukal do svého telefonu a vypadalo to, že vyčkává na její odpověď. Byl ve stejné poloze jako Spenc.

FSpenc: Stejně jako ty.

Znovu se na něj podívala a tentokrát koukal i on na ni. Jen se zašklebil.

FSpenc: Moje máma chce k vám přijít na návštěvu, tak kdyby stála před dveřmi, tak dělej, že nejste doma.
Thrr21: Že by jste byly s mámou stejně úchylný?
FSpenc: Chce vás jenom poznat. Navíc ji znepokojuje, že si ani nevšimla, že váš dům byl na prodej a že jste se tam přistěhovali.
Thrr21: Nebyl na prodej.
FSpenc: Tak... jak to že jsi nastoupil až na školu teď?
Thrr21: Nestarej se.

Spencer chtěla samozřejmě vědět víc, ale když se na něj podívala a viděla na jeho obličeji nejasný výraz, pochopila, že není ten správný čas. Ani nevěděla, co by mu měla dalšího napsat, když jí dal jasně najevo, že je otravná. Nakonec to vzdala a odložila svůj mobil zpátky. Zbytek hodiny o něj nezavadila ani pohledem.

Marina, Karen a Spenc spolu seděly na obědě u svého obvyklého kulatého stolu v jídelně. Bavily se o nedůležitých věcech a Marry neustále pomlouvala Daisy.
„Opravdu! Prý to s Charliem skončila, protože se až moc měla k Thierrymu. To jejich společný sezení na biologii je nějak sblížilo."
Spenc si jen odfrkla. „Thierry není Daisynin typ. A navíc by to Charlesovi nikdy neudělala..."
„Všichni ví, že je to kurva." namítla Marry. „Raději se tady ani neukázala."
Karen nic neříkala. Jen seděla s hlavou skloněnou ke svému telefonu a pousmívala se.
„S kým si píšeš?" zeptala se jí Spenc. „S někým tajemným?" rýpla si do ní. Karen vzhlédla a jen se zasmála. „Nedělej a mluv." pobídla ji.
„S nikým si nepíšu." stála za svým. „Jen... se koukám na memy."
Marina povytáhla obočí. „To určitě," řekla a vytrhla jí telefon z rukou. Karen začala něco rychle mumlat a pokoušela se své kamarádce telefon vytrhnout z rukou, ale neúspěšně. Obě očekávaly, že začne Marry číst zprávy nahlas, ale ona nic neřekla. Vlastně měla i nečitelný výraz a podala bez jediného slova mobil zpět Karen.
„Tak s kým si píše?" vyptávala se Spenc.
„Fakt se dívala na memy." odvětila Marina, ale do očí se už ani jedné nepodívala.

𝗟𝗜𝗧𝗧𝗟𝗘 𝗦𝗘𝗖𝗥𝗘𝗧𝗦Kde žijí příběhy. Začni objevovat