Následující týden ve čtvrtek bylo všechno nějak složité. Nebo Spencer to tak aspoň připadalo. Marina se ve škole zatím neobjevila a nikdo nevěděl, kam se poděla. Naposledy jí lidé viděli na tom večírku od Daisy, která byla celá nervózní z toho, že by se mohlo rozkřiknout, co se tam všechno dělo. Spenc se doslechla, že si někdo u ní na zahradě dával drogy. Pan a paní Crowleyovi sice večírky od své dcery respektovali, když si po sobě na další den uklidila, ale kdyby se dozvěděli, že tam kromě alkoholu, o kterém Daisy tvrdila, že pijí jen zletilí, a muziky byly i drogy? Daisy by měla pořádný malér. A stejně tak i ostatní, co tam byli. Všichni potřebovali vědět, co se Marině stalo a zvlášť Spencer, protože Marry šla za ní.
„Slyšela jsi ty novinky?" zeptala se Karen, když seděly spolu na schodech před třetí hodinou.
„Jaké?" chtěla Spenc vědět. „Co se zas stalo?"
„August přestupuje na jinou školu." povzdychla si Karen. „Doufala jsem, že to překoná."
Spenc si povzdychla. „Nikdo by ho na naší škole nenechal být. Však sis všimla, jak se Charles změnil ze dne na den. Začal ho šikanovat a to byli nerozluční kamarádi už několik let."
Karen pokrčila rameny. „Tento rok se děje tolik sraček."
„To teda jo," souhlasila Spencer. „Každým dnem je to horší a horší."
Karen je přikývla. Víc slov nebylo ani potřeba.—
Poslední hodina před obědem se neskutečně táhla. Byl zrovna dějepis a Spencer byla na jednu stranu ráda, že tady Marry není. Seděly by vedle sebe a Marina by jí pod stolem štípala do noh ne-li něco horšího. Kdykoliv na ní Spenc pomyslela, vzpomněla si na to, jak Marry na tom večírku vypadala. Byla rudá vztekem a chovala se jako naprostá agresivní kráva. Taková Marina nikdy nebyla. Sice se chovala jako mrcha, pomlouvala a smála se ostatním, ale nikdy se s nikým nepoprala. Možná proto se Marry neodhodlala přijít do školy. Možná, že se za sebe styděla.
Nebo se stalo něco horšího a můžeš za to ty, ozval se jí v mysli hlásek, který se snažila zahnat někam do zákoutí. Všichni z toho měli špatný pocit a to včetně Spencer.
Na obědě s Karen seděly u svého obvyklého kulatého stolu. Karen měla na talíři špagety s boloňskou omáčkou a Spencer dušenou mrkev.
„Já se z tebe pobliju," zaúpěla Karen. „Copak ty necítíš, jak ta mrkev smrdí? Fakt hnus."
Spencer zakývala pobaveně hlavou. „Respektuji tvou nechuť k mrkvi, tak ty respektuj to, že dušenou mrkev m-i-l-u-j-u."
V ten moment Spencer cinkl telefon a ona ho vzala do rukou. Nastavila si upozornění na nové příspěvky od instagramového účtu Marinajenemocnynasilnik.
„Kdo ti píše?" zeptala se Karen zvědavě. „Thierry?" Spencer své nejlepší kamarádce pověděla o tom, co jí řekl. Vlastně jí objasnila úplně všechno o ní a Thierrym a Karen pořád prohlašovala, že oni dva jsou pro sebe stvoření a že stejná krev jim bránit nemůže – leda tak ve plození dětí, ale na to je stejně brzy.
Spencer zakývala nesouhlasně hlavou a Karenin potěšený úsměv zmizel. „Což mi připomíná, že dneska jdu s Nickem po škole ven... Řeknu mu, co se stalo u Daisy. Mám z toho noční můry a prostě mu to musím říct. Moje svědomí by mi to neodpustilo."
Spencer přikývla. Snažila se Karen poslouchat, ale ona si četla nový příspěvek na Instagramu od Marinajenemocnynasilnik.
„Co si myslíš? Radila jsi mi, ať to nechám být, když o nic nešlo a teď ti to je jedno?" zaúpěla Karen. „Co to čteš?" zeptala se netrpělivě a vytrhla své nejlepší kamarádce telefon. Karen začala číst nahlas: „,Marina Armstrongová se neobjevila ve škole už čtyři dny. Nikdo jí od večírku od Daisy Crowleyové neviděl. Údajně šla za Francescou Spencerovou (Nesska), kterou Marry napadla pár hodin před jejím zmizením. CO SE STALO? ŽE BY MARRY KONEČNĚ SKOČILA POD VLAK A UDĚLALA NÁM VŠEM SLUŽBU?' Panebože, Spenc. Tohle je fakt..."
„Zlý," doplnila jí Spencer. „Co se jí sakra stalo?" A proč do toho ten dotyčný tahá mou fakt milou přezdívku?, ptala se sama sebe. Ale aspoň měla vodítko, kdo by za tím účtem mohl být - někdo ze školy.
„Myslím, že nás by to mělo zajímat nejmíň. Jinak si budou všichni myslet, že jsme ji zabili." zažertovala Karen. Ale později ten den, když Spencer kolem někoho prošla, sjel jí dotyčný vystrašeným pohledem.
Byla ráda, když škola skončila a ona mohla jít sama domů pešky. Chtěla si to všechno nechat projít hlavou. Dokonce jí napadlo, že by Marině napsala, ale nebyla si jistá, zda je to dobrý nápad. Jediné pozitivní bylo, že příští týden budou Vánoce a že se pan Spencer objeví u vánočního stromečku a obejme své dcery kolem ramen.—
Sice skoro o dvě hodiny později, ale i tak!
xoxo
ČTEŠ
𝗟𝗜𝗧𝗧𝗟𝗘 𝗦𝗘𝗖𝗥𝗘𝗧𝗦
Teen Fiction𝗨𝗞𝗔́𝗭𝗞𝗔 𝗭 𝗞𝗡𝗜𝗛𝗬: Spencer rozhodila rukama. „To není možný! Jsme jako špatně natočený film." „Nebo jako špatně napsaná knížka." Pousmál se. Koukla na něj a také se neubránila úsměvu, přestože ani netušili co jejich situace přesně znamená...