0.2

39.8K 2.2K 1K
                                    

Instagram|helly743

@boraquartina: bugün hangi salak seni seviyorum şeker parem diye bağırdı ve kayıplara karıştı.

@boraquartina: bu da senin o saçma oyunlarından değil di mi?

@linamina: saçmalama oğlum!

@linamina: tiktokta kaç kişi birbirini keklemek için şifresini veriyor haberin var mı?

@linamina: geçende de bir kişi,

@linamina: yorganı kafasına geçirmiş ve gözlük takmıştı. Üstüne de beyaz çarşafı atmış bir sağa bir sola sallanıyordu.

@boraquartina: gereksiz!

@linamina: telefon numaranı versene?

@boraquratina: sana neden güvenip numaramı vereyim ki?

@linamina: salak mısın aynı okuldayız!

@boraquartina: bu senin ruh hastası olduğunu değiştirir mi?

@linamina: sen bilirsin

@boraquartina: 0576 *** ** **

@linamina: ben dışarı çıkıyorum şimdi

(görüldü)

Kafamı telefondan kaldırarak sevinçle yatakta zıplayarak yastığı ısırdım. Allahım onunla diskolara gidip çılgınlar gibi ders yapmak istiyorum.

"Aman dans işte!"

Kendi kendimle kavga ederken hızlıca ayağa kalkarak, kızlarla buluşma saati yaklaştığı için üzerime giyeceğim kıyafete karar vermeye çalıştım.

"Anne gri eşofmanım nerde?"

Sesimin tüm evi inletecek gibi çıkmasıyla annem de onunla bağırarak iletişim kurduğum için aynı şekil de karşılık verdi.

"Kirlide. Başka bir şey giyin?"

"Hiç kıyafetim yok ki!"

Bir müddet yatağa oturmuş bir şekil de giyeceğim şeyi bulmaya çalışırken kapının açılmasıyla bakışlarımı o tarafa doğru çevirdim.

"Lina dolabında binlerce eşya var. Nasıl hiçbir şeyin yok! Bu ney?"

Eline aldığı bir sürü eşofmanı yüzüme doğru tutarken ayağa kalkarak tamam anlamın da başımı salladım.

Annemin odadan çıkmasıyla hızlıca üzerime bir şey geçirdikten sonra, maskemi takarak kendimi dışarı attım.

Sude: Nerdesiniz?

Yağmur: Gelmek üzereyim

Lina: Kafeye geçiyorum. Size anlatmam gerek bir sürü şey var.

Heyecanla telefonun ekranına yazarken bilmediğim numaradan bildirim gelemsiyle üzerine tıkladım.

0576*: Ne o bakıyorum da sıkıldın mı hemen benden?

0576*: Vallaha ben anlamam sıkılırsan derste sürekli konuşur yine hallederim ben.

Yüzümde ki gülümseme eşliğin de kafaden içeriye girerek boş bulduğum bir yere oturdum.

Lina: Yaniğ bilmiyorum...

0576*: Bak senn!

Lina: ÖCLEKCKDKKC

0576*: Tamam hemen şımarma!

Lina: Bak seni 11-C Bora diye kaydederim.

0576*: Sınıfım da bulunmuş yakında foto mu da de bulursun sen!

Lina: Hadi inş

Lina: Kapıyorum ben şimdi bizim kızlar geliyor.

Lina 0676* olan numarayı Mükemmel Ses olarak değiştirdi.

/bölüm sonu/

💅🏻💕

Texting||Online DersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin